Aleksandra Mońko

Psycholog
Gdańsk, pomorskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Wychowawca świetlicy
Stowarzyszenie Vitava
1. Organizowanie opieki wychowawczej poprzez udzielanie pomocy w rozwiązywaniu niepowodzeń szkolnych, rodzinnych i osobistych oraz zapobieganiu im.
2. Oddziaływanie terapeutyczne, które prowadzi do łagodzenia niedostatków wychowawczych w rodzinie, eliminowanie zaburzeń zachowania, wdrażanie wychowanków do przestrzegania zasad współżycia społecznego oraz podnoszenie ich kultury osobistej.
3. Uczenie alternatywnych, zdrowych form spędzania wolnego czasu, rozwój zainteresowań i inwencji twórczej wychowanków.
HR SOLUTIONS Group / of USA
Junior HR Consultant & Facet5 Consultant
1. Budowanie baz danych firm i kandydatów.
2. Nawiązywanie relacji biznesowych z kandydatami.
3. Wstępna selekcja napływających CV i screening CV.
4. Pisanie podsumowania screeningu.
5. Redagowanie ogłoszeń online.
6. Przygotowywanie ofert dla kandydatów.
7. Diagnoza osobowości zawodowej kandydatów za pomocą narzędzia Facet5 oraz udzielanie feedbacków.
8. Diagnoza kompetencji zawodowych kandydatów za pomocą testów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz przygotowywanie opinii.
9. Administracja strony firmowej www oraz social media.
10. Prace administracyjne związane z prowadzeniem korespondencji i sekretariatu.
Logo
Promotor merytoryczny
Akademickie Liceum Ogólnokształcące Magellanum
Logo
Praktykant
Świetlica terapeutyczna przy ZKPiG nr 21 w Gdańsku
Uczestnictwo w zajęciach socjoterapii i wspomaganie terapeutów w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym.
Logo
Praktykant w dziale szkoleń
Centrum Doradczo-Szkoleniowe w Gdyni
1. Tworzenie profesjonalnych pism dla klientów.
2. Organizacja kursów/szkoleń.
3. Prace administracyjne związane z prowadzonymi projektami szkoleniowo-doradczymi.
4. Tworzenie ofert szkoleniowych.
5. Współudział przy tworzeniu programów szkoleniowych indywidualnie kierowanych do klientów.
6. Praca z dokumentacją (m.in. pomoc przy tworzeniu materiałów szkoleniowych, raportów, dokumentacji unijnej).
Stowarzyszenie WIOSNA
Koordynator ds. szkoleń AKADEMII PRZYSZŁOŚCI
1. Opracowanie i wdrażanie strategii i harmonogramu szkoleń w regionie oraz odpowiedzialność za realizację zaplanowanych celów i wskaźników regionalnych w zakresie szkoleń.
2. Koordynacja szkoleń w regionie, w tym: ustalenie kalendarza szkoleń wstępnych i specjalistycznych w regionie w konsultacji z Koordynatorem Regionalnym i zespołem trenerskim.
3. Logistyka szkoleń wstępnych i specjalistycznych, w tym: organizacji sal, materiałów, list szkoleniowych, cateringu, etc.
4. Opieka nad dokumentacją szkoleniową.
5. Ewaluacja szkoleń wstępnych i specjalistycznych wg ustalonych standardów (w tym: treść szkolenia, osoba trenera).
6. Badanie potrzeb szkoleniowych na podstawie informacji z ewaluacji szkoleń wstępnych, rozmów z Koordynatorem Regionalnym, liderami, wolontariuszami oraz własnych obserwacji.
7. Zarządzanie regionalnym zespołem trenerów i asystentów, w tym projektowanie ścieżki rozwoju zespołu trenerskiego we współpracy z Koordynatorem Regionalnym.
8. Nawiązywanie kontaktów i obsługa partnerów zewnętrznych, w tym: trenerów zewnętrznych, ekspertów, etc.
9. Ścisła współpraca z Koordynatorem Regionalnym w zakresie bieżących działań regionu.
10. Budowanie pozytywnego wizerunku AKADEMII PRZYSZŁOŚCI oraz Stowarzyszenia WIOSNA na zewnątrz oraz wewnątrz organizacji.
Stowarzyszenie WIOSNA
Wolontariusz, asystent ds. rekrutacji w projekcie Szlachetna Paczka
1. Rekrutowanie wolontariuszy działających w ramach rejonu.
2. Odwiedzenie rodzin i decyzja o włączeniu ich do projektu.
3. Opieka nad 1-3 rodzinami.
4. Poszukiwanie Darczyńców.
5. Kontakt z Darczyńcami.
6. Wsparcie w organizacji logistycznego zaplecza w czasie finału.
Stowarzyszenie WIOSNA
Trener wewnętrzny AKADEMII PRZYSZŁOŚCI
1. Prowadzenie/współprowadzenie szkoleń wstępnych dla wolontariuszy programu.
2. Przygotowanie materiałów szkoleniowych i instruktażowych.
3. Ścisła współpraca z Koordynatorem Regionalnym w zakresie kalendarza szkoleń, dokumentacji i bieżących potrzeb regionu.
4. Wdrażanie Asystentów Trenera w prowadzenie elementów szkolenia wstępnego, delegowanie im zadań związanych z organizacją szkoleń, wspomaganie rozwoju ich kompetencji trenerskich.
5. Wsparcie merytoryczne dla wolontariuszy programu.
Stowarzyszenie WIOSNA
Lider kolegium AKADEMII PRZYSZŁOŚCI
1. Organizacja pracy 13-osobowego zespołu wolontariuszy w Rodzinnych Domach Dziecka nr 3 i 4 w Gdańsku.
2. Motywowanie i integrowanie zespołu.
3. Delegowanie zadań.
4. Organizowanie i koordynowanie eventów i wydarzeń społecznych dla dzieci.
5. Audyt i weryfikacja pracy wolontariuszy.
6. Rekrutacja kandydatów na wolontariuszy.
7. Sporządzanie raportów pracy lidera.
Stowarzyszenie WIOSNA
Asystent ds. promocji AKADEMII PRZYSZŁOŚCI
1. Nawiązywanie kontaktu z lokalnymi mediami oraz partnerami.
2. Pozyskiwanie ambasadorów programu.
3. Obsługa promocyjna wydarzeń regionalnych.
4. Prowadzenie kampanii promocyjnych (m.in. Zostań Tutorem i Kampanii 1%).
5. Redagowanie artykułów na regionalną stronę internetową oraz na profil na Facebooku.
Stowarzyszenie WIOSNA
Tutor AKADEMII PRZYSZŁOŚCI
1. Osobisty trener/coach/mentor 1 dziecka w regionie.
2. Pomoc w nauce, wspomaganie rozwoju.
3. Współtworzenie eventów i wydarzeń społecznych dla dzieci.
4. Cotygodniowe raportowanie pracy z dzieckiem.
LUX-MED Sp. z o.o.
Pracownik administracyjno-biurowy

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Inne

Dodatkowo angażowałam się również w:

- Wydarzenia Naukowe "Educational Cha(lle)nge", których celem jest stworzenie przestrzeni dla osób związanych z edukacją (nauczycieli, studentów, wykładowców; teoretyków i praktyków) do wymiany wiedzy i pomysłów na wprowadzanie zmian w systemie szkolnym na gruncie lokalnym. Jestem współtwórcą, organizatorem i prowadzącym tego przedsięwzięcia;

- English Winter Camp, czyli charytatywny program edukacyjno-wychowawczy, organizowany corocznie z inicjatywy gdańskiego oddziału Project Management Institute (PMI): pracowałam w grupie Program oraz współorganizowałam pokaz mody dla dzieci (listopad 2013 r. - luty 2014 r.);

- organizację i przeprowadzenie badań zaprezentowanych na konferencji "Nauka i Biznes" organizowanej na Uniwersytecie Gdańskim w listopadzie 2013 r.

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.