Natalia Jakubczak

Specjalista ds. Obsługi klienta
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Aquanet S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta
Aquanet S.A.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
-Obsługa klientów w Biurze Obsługi Klienta
-Przyjmowanie stanów wodomierzy i wystawianie Faktur dla Klienta, korekty w programie SAP
-Obsługa głównego maila w firmie , zakładanie spraw pracownikom Spółki, dekretowanie pism.
Aquanet S.A.
Asystentka Prezesa
-Prowadzenie sekretariatu i obsługa członków Zarządu i dyrektora Departamentu - Prezes Zarządu i Pani Dyrektor Departamentu Handu i Marketingu
- Planowanie i prowadzenie terminarza pracy członków Zarządu i dyrektora Departamentu
-Rejestracja i prowadzenie korespondencji członków Zarządu i dyrektora Departamentu
-Organizowanie i przygotowanie spotkań członków Zarządu i dyrektora Departamentu
-Opracowanie, aktualizacja i weryfikacja bazy adresowej korespondentów członków Zarządu i dyrektora Departamentu
-Przyjmowanie skarg ustnych i pisemnych od klientów Spółki oraz dalsze przekazywanie sprawy do odpowiednich komórek organizacyjnych
-Załatwianie spraw dot. podróży służbowych członków Zarządu i dyrektora Departamentu
-Zamawianie materiałów eksploatacyjnych na potrzeby członków Zarządu i dyrektora Departamentu
-Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i zachowanie w tajemnicy danych osobowych powziętych w związku z wykonywaniem swoich obowiązków
-Wykonywanie innych czynności i zadań doraźnie zleconych przez bezpośredniego i pośredniego przełożonego
Logo
Sekretarz Kancelarii, Audytor wewnętrzny ISO 14001
Kancelaria Radców Prawnych Merski
- Obsługa wszelkich urządzeń biurowych
- Odbiór poczty
- Monitorowanie pism do podpisu
- Dbałość o terminowość poczty wychodzącej (fax, mail, dokument papierowy)
- Zakładanie nowych zleceń w repertorium kancelarii
- Opieka nad terminowością spotkań i wykonywanych telefonów Mecenasa
- Prowadzenie dziennika spotkań, telefonów
- Pisanie pod dyktando
- Sporządzanie listy obecności pracowników, monitorowanie dziennika wyjść, monitorowanie dokumentów usprawiedliwiających nieobecność w pracy (zwolnienia lekarskie, urlopy)
- Przyjmowanie gości
- Potwierdzanie terminów rozpraw, monitorowanie zgodności kalendarzy rozpraw
- Wydawanie delegacji oraz zaliczek na delegacje
- Organizacja wyjazdów samochodem służbowym, rezerwacja noclegów, biletów PKP
- Zamawianie materiałów biurowych, znaki pocztowe i sądowe
- Prace archiwizacyjne, porządkowanie akt
- Aktualizacja baz danych teleadresowych klientów
- Wprowadzanie danych do systemu dot. warunków umów z klientami, sporządzanie zestawień
- Protokołowanie spotkań
- Inwentaryzowanie zbiorów bibliotecznych; wprowadzanie nowych pozycji
- Monitorowanie wpływów komorniczych
- Monitorowanie firmy sprzątającej
- Prowadzenie teczek osobowych
- Prowadzenie rejestru urlopów dla pracowników
- Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników Kancelarii
- Rozliczanie kosztów i obciążanie nimi Klienta w związku uczestniczeniem prawników Kancelarii w rozprawach
- Dekretowanie kosztów i wprowadzanie ich do księgi, ewidencji VAT
- Wystawianie faktur i not księgowych
- Obsługa systemu bankowości internetowej w tym monitorowanie płatności za faktury sprzedaży, interweniowanie w przypadku opóźnień w płatnościach
- Wykonywanie przelewów w związku z bieżącym funkcjonowaniem Kancelarii (faktury zakupu, rachunki, wynagrodzenia, podatki, opłaty skarbowe)
- Inicjowanie działań poligraficznych
- Monitorowanie terminów polis ubezpieczeniowych, zaświadczeń o niezaleganiu, karencji badań lekarskich i szkoleń pracowników (BHP)
- Wystawianie Faktur Sprzedaży, Not księgowych do Klientów
- Prowadzenie raportu kasowego
Metalurgia S.A.
Asystentka Prezesa Zarządu
- Ewidencja umów zawieranych przez spółkę
- Prowadzenie korespondencji okolicznościowej i kalendarium rocznic oraz uroczystości związanych ze Spółką oraz gospodarczym i kulturalnym życiem lokalnej społeczności
- Organizacja imprez integracyjnych i innych projektów pracowniczych
- Przygotowanie i prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw, udzielanych przez Zarząd Spółki jej pracownikom
- Obsługa posiedzeń Zarządu
- Nadzór nad realizacją zamówień w zakresie prenumeraty prasy. Monitorowanie ewentualnych nadwyżek i niedoborów
- Realizacja bieżących spraw zleconych przez 2 Członków Zarządu oraz Dyrekcji, w szczególności tworzenia projektów pism, gromadzenie dokumentów oraz informacji
- Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
- Prowadzenie dziennika podawczego pism i wniosków składanych bezpośrednio w sekretariacie Spółki
- Współtworzenie i monitorowanie harmonogramu działań Członków Zarządu i Dyrekcji- Kalendarz Prezesa Zarządu
- Aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy
- Utrzymywanie kontaktów z prasą i telewizją lokalną w zakresie ogłoszeń Spółki oraz pozostałych materiałów informacyjnych
- Przedkładanie Członkom Zarządu bieżącej korespondencji zew. i wewnętrznej, organizacja obiegu dokumentów z dekretacja Członków Zarządu i Dyrekcji
- Organizacja konferencji prasowych
- Wyjazdy do Urzędów ( Sąd, Starostwo)
- Przygotowywanie Protokołów Zgromadzeń, Uchwał Zarządu, Zarządzeń, poleceń służbowych.
- Przygotowywanie wniosków do KRS
- Obsługa i monitorowanie współpracy z operatorami telefonii komórkowej
- Prowadzenie dziennika podawczego pism i wniosków składanych bezpośrednio w sekretariacie Spółki
- Rezerwacji biletów lotniczych , hoteli
THULE Sp. z o.o.
Asystentka Dyrektora Generalnego, Specjalista ds. Ochrony Środowiska
- Ewidencja umów zawieranych przez spółkę
- Prowadzenie korespondencji przychodzącej wychodzącej
- Zamawianie artykułów biurowych
- Prowadzenie Kalendarza Prezesa
- Obsługa gości
- Odbiór gości z lotniska
- Nadzór nad realizacją zamówień w zakresie prenumeraty prasy
- Prowadzenie dziennika podawczego pism i wniosków składanych bezpośrednio w sekretariacie Spółki
- Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Organizacja spotkań gości z zagranicy
- Organizacja imprez integracyjnych – Piknik rodzinny – 2000osób
- Przygotowywanie Zarządzeń
- Obsługa i monitorowanie współpracy z operatorami telefonii komórkowej
- Bezpośredni kontakt z Sekretariatami pozostałych spółek Thule
- Rezerwacji biletów lotniczych , hotelu
- Organizacja kolacji z kontrahentami
- Współpraca z wypożyczalnią samochodów
- Prowadzenie auditów z zakresu ochrony środowiska
- Przygotowywanie sprawozdań
- Przygotowywanie dokumentacji , kart przekazywanie odpadów
- Współpraca z firmami zewnętrznymi
Alicja Jankowska
Alicja Jankowska · współpracownik
wystawiono
Miałam przyjemność współpracować z Natalią.To profesjonalistka, niezwykle taktowna, dyskretna Osoba. Przesympatyczna, życzliwa, serdeczna...Życzyłabym sobie takich współpracowników, takich osobowości. Natalio, wszystkiego najpiękniejszego :)

Szkolenia i kursy

2006 - Audytor wewnętrzny ISO 14001:2004 (Gdynia)

2006 - Cykl szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie – przeprowadzający: Monika Klonowska Szkolenia.
Cykl obejmował 9 modułów:
I. Wystąpienia publiczne/Trening prezentacji
II. Efektywna komunikacja w zespole
III. Kierowanie zespołem
IV. Asertywność w pracy zawodowej
V. Radzenie sobie ze stresem i zarządzanie czasem
VI. Trening negocjacji
VII. Rozwiązywanie konfliktów
VIII. Techniki sprzedaży/Profesjonalna obsługa klienta
IX. Praca z grupą
Trening rozwiązywania konfliktów i mediacji

2006 - Canada - University of Calgary - English secound language (Calgary)

2007 - Skuteczna organizacja i obieg dokumentów (Warszawa)

2008 - Dokumentacja Sp.zo.o. i Spółki akcyjnej z perspektywy biura Zarządu (Warszawa)

2012- Profesjonalna sekretarka/asystentka (Warszawa)

2015- Letnia szkoła office managera (Sopot)

2018- CRM - Obsługa Klienta

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Częstochowska
Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Inne

Praca licencjacka: "Fundusze Unii Europejskiej".
Praca magisterska: "Mobbing w przedsiębiorstwie".

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.