Natalia Teleszewska

Obsługa klienta
Warszawa, mazowieckie

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego
Specjalista ds marketingu i administracji
Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego
- budowanie świadomości marki na rynku,
- prowadzenie działań PR - przygotowywanie informacji prasowych, copy writing,
- przygotowanie i aktualizacja materiałów typu prezentacje, arkusze produktów, materiały edukacyjne, itp.
- wdrażanie i monitorowanie różnych projektów marketingowych,
- nawiązanie i nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi: media, drukarnie, dostawcy usługwspółpraca z agencjami reklamowymi,
- raportowanie do Zarządu w zakresie realizowanych celów i zadań.
Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego
Referent
Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego
- obsługa biura (korespondencja, zaopatrywanie w artykuły biurowe i spożywcze),
- umawianie spotkań,
- prowadzenie kalendarza,
- organizowanie podróży służbowych,
- przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji służbowej.
Empik
Doradca klienta
Dbanie o ekspozycję towaru, obsługa klienta indywidualnego i sprzedaż towaru.
T-Mobile Polska S.A.
Asystentka ds. reklamacji w drukarni
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych spływających z działu call center, a następnie sprawdzanie przyczyn niedostarczenia przez operatorów pocztowych korespondencji do klientów Ery i sporządzanie odpowiednich sprawozdań.

Praca tymczasowa
Expander Advisors Sp z o.o.
Praktykantka
Wsparcie w procesie składania wniosków kredytowych i uczestniczenie w procesie obsługi klienta.

Edukacja

Logo
Psychologia w Zarządzaniu, magisterskie
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Gotowanie, psychologia i marketing oraz zarządzanie; od kilku lat interesuję się turystyką motocyklową.

Inne

Posiadam podstawową znajomość programu Statistica. Od 7 lat posiadam prawo jazdy kategorii B.

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej