Natalia Majcherek

Natalia Majcherek

Specjalista ds. rekrutacji
Świdnica, dolnośląskie

Umiejętności

Praca biurowa Microsoft Office Dobra organizacja pracy praca w grupie Obsługa kasy fiskalnej Obsługa urządzeń biurowych Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Electrolux Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. rekrutacji
Logo
Właściciel
BISTROBAR Mała Gastronomia
zarządzanie działalnością lokalu,
zarządzanie finansami firmy (analiza kosztów i zysków),
zarządzanie kadrą pracowniczą,
dbanie o rozwój lokalu, jego renomy i pozycji na rynku,
sporządzanie dokumentów firmowych oraz kontrola nad fakturami
utrzymywanie kontaktów z urzędami i innymi instytucjami,
przygotowywanie dokumentacji HACCP oraz nadzór nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa,
współpraca z biurem rachunkowym,
dokonywanie płatności bankowych,
utrzymywanie kontaktów z dostawcami,
nadzorowanie poziomu stanu magazynowego,
nadzorowanie zakupów,
dbanie o rozwój marketingowy lokalu,
utrzymywanie relacji z klientami, obsługa konsumencka, obsługa kasowa,
przygotowywanie posiłków oraz ich wydawanie,
dbanie o wizerunek lokalu (utrzymywanie porządku).
Logo
referent
Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Dział Organizacyjny
Program stażu obejmował:
wysyłkę poczty wychodzącej z Urzędu,
odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych,
wysyłkę i odbieranie faksów,
przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk,
obsługę spotkań Dyrekcji Urzędu,
obsługę elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
przyjmowanie dokumentacji wpływającej do urzędu.
Logo
referent
Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Dział Funduszy i Programów Rynku Pracy
Program stażu obejmował:
zapoznanie się z systemem realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz wytycznymi i zasadami dotyczącymi realizowanych projektów,
pomoc w prowadzeniu rejestrów uczestników realizowanych projektów i programów,
pomoc w przygotowywaniu danych do sprawozdań z realizowanych projektów i programów,
pomoc w bieżącym monitorowaniu losu uczestników projektów w SI Syriusz,
pomoc w analizowaniu wydatków,
pomoc w wypełnianiu druków sprawozdań, w tym wniosku o płatność,
pomoc przy wypełnianiu wniosku o dofinansowanie projektu systemowego w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych.
Steel.s Poland Sp. Z o.o.
Asystentka ds Administracji i Kadr
obsługa programu RCP Admin( Rejestrator Czasu Pracy):
wprowadzanie wniosków urlopowych,
wprowadzanie zwolnień lekarskich,
monitoring czasu pracy.
prowadzenie i aktualizacja zestawienia urlopów pracowników,
przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych,
selekcja przyjmowanych podań o pracę,
sporządzanie raportów i zestawień dla działu HR,
współpraca z agencjami pracy,
kontrole pracowników przebywających na zwolnieniach lekarskich, następnie sporządzanie raportów,
redagowanie ogłoszeń i informacji dla pracowników,
nadzór nad dostarczaniem zaległych dokumentów dla działu HR,
rozliczanie pracowników po zakończonej współpracy z firmą,
zamawianie odzieży roboczej,
opieka nad obiegiem dokumentów:
wysyłanie i odbiór poczty,
przyjmowanie faktur i zamówień.
odprawa transportów przyjeżdżających i wyjeżdżających:
przygotowanie odpowiednich dokumentów,
ważenie aut.
wystawianie dokumentów WZ w programie SAP,
przyjmowanie reklamacji i niezgodności w programie SAP.
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Recepcjonistka
Obsługa gości fabryki: wydawanie przepustek, szkolenia wstępne bhp.
Przyjmowanie poczty, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych.
Logo
pracownik administracyjny- Działu Egzekucyjnego
Kancelaria Prawna I.Koryczyńska i Wspólnicy
Dział Egzekucyjny, pion zaliczek.
Do moich obowiązków należy opłacanie zaliczek komorniczych, weryfikacja poczty otrzymanej z kancelarii komorniczych oraz analiza i rozliczanie się z poniesionych kosztów pomiędzy kancelarią a klientem.

Szkolenia i kursy

05.2009 Sztuka Profesjonalnej Sprzedaży z cyklu VADEMECUM SZTUKI HANDLOWEJ - Zaświadczenie o uczestnictwie
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
07.2009 Telefoniczna rozmowa handlowa
Szkolenie poprowadził dr Marian J. Kostecki, prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center.

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stasunki Gospodarcze/ Międzynarodowa Gospodarka Przestrzenna, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze/ Biznes Międzynarodowy, licencjackie
Wniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Call Center
Konsultanci
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sektor publiczny
Inne

Zainteresowania

sport, krwiectwo, moda, czytanie, zwierzęta, podróże, muzyka, film

Inne

Znajomość obsługi komputera: Word, Excel, Internet,
Obsługa programów WorkNet i System Windykacyjny oraz program telefoniczny SmartFon, RCP Admin, SAP.
Obsługa platformy internetowej( płatności online) dla firm ING Bank Śląski, Znajomość zagadnień z zakresu postępowania egzekucyjnego ,
Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy,
Znajomość obsługi sprzętu biurowego: drukarka, kserokopiarka, fax ,
Znajomość obsługi kasy fiskalnej ,
Profesjonalna obsługa klienta telefonicznego oraz obsługa w biurze ,
Znajomość dokumentów podatkowych wybranych krajów europejskich oraz Stanów Zjednoczonych ,
Obsługa specjalnych kalkulatorów do wyliczania zwrotu podatku ,
Znajomość obsługi kancelaryjnej Powiatowego Urzędu Pracy,
Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w grupie,
Umiejętność kierowania zespołem,
Umiejętność organizacji czasu pracy oraz organizacji miejsca pracy,
Prawo jazdy kat.B.

Grupy

Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...