Natalia Pięta

freelancing
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

1000ideas
Account manager
- zarządzanie projektami marketingowymi
- komunikacja z klientem
- współtworzenie strategii marketingowych i koncepcji kampanii
- badania i analizy marketingowe
Logo
Freelancing (badania)
Freelancing
- jakościowe i ilościowe badania marketingowe (organizacja, projektowanie, analiza danych i opracowywanie raportów z rekomendacjami).
Logo
Freelancing (marketing)
Freelancing
Wykonywanie zleceń z zakresu:
- tłumaczeń krótkich tekstów użytkowych z oraz na język angielski i z języka chorwackiego;
- projektowania architektury informacji stron internetowych oraz tworzenia tekstów użytkowych na potrzeby stron internetowych (webwriting).
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Specjalista ds. informacji i promocji
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
Zarządzanie komunikacją i promocją projektu dofinansowanego ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
- udział w przygotowaniu i wdrażanie planu informacji i promocji projektu z wykorzystaniem mediów tradycyjnych i elektronicznych
- współpraca z zewnętrznymi wykonawcami: agencjami kreatywnymi, drukarniami, freelancerami, prasą
- prowadzenie punktu informacji o projekcie, strony internetowej projektu oraz redakcja newslettera
- redakcja i dystrybucja not prasowych oraz innych materiałów informacyjnych i promocyjnych
- organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych


Działania wdrożeniowe
- organizacja i nadzór nad realizacją profesjonalnych kursów i szkoleń dla pielęgniarek
- udział w przygotowaniu konkursu na projekty inwestycyjno-szkoleniowe oraz ocena formalna aplikacji konkursowych
- przygotowanie postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
- inne zadania związane z bieżącym prowadzeniem biura projektu
Stowarzyszenie IREM Polska
Stanowisko ds. promocji i obsługi szkoleń
- prowadzenie wirtualnego sekretariatu (kontakt telefoniczny i e-mailowy z osobami zainteresowanymi działalnością Stowarzyszenia);
- obsługa organizacyjna i promocja kursów zawodowych dla zarządców nieruchomości (pozyskiwanie patronów medialnych, opracowanie strategii marketingowej, webwriting, obsługa zgłoszeń).
Logo
Stała współpraca
Dan-designs
- projektowanie badań marketingowych oraz analiza danych zastanych (dotychczasowych działań komunikacyjnych, potrzeb komunikacyjnych oraz analiza konkurencji)
- przygotowywanie i prezentacja propozycji biznesowych
- udział w kreowaniu tożsamości i strategii komunikacji marek (zwłaszcza w Internecie)
- webwriting
- projektowanie architektury informacji
Logo
Badaczka
Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych UJ
- Pilotaż badań Bilans Kapitału Ludzkiego w Polsce (test narzędzi badawczych - prowadzanie wywiadów ilościowo-jakościowych z uczestnikami rynku pracy oraz pracodawcami, dostarczanie informacji zwrotnych dotyczących jakości narzędzi badawczych).
Centrum Analiz Regionalnych
Koordynatorka projektu "Niewidzialne miasto"
- przeprowadzenie desk research
- kontakt i prowadzenie wywiadów pogłębionych z osobami niewidomymi i słabowidzącymi, a także pozostałymi interesariuszami projektu (pedagodzy, urzędnicy miejscy, członkowie NGO)
- koordynacja i współpraca z pozostałymi członkami zespołu badawczego
- uczestnictwo w analizie danych, opracowaniu raportu i rekomendacji dla Urzędu Miasta Krakowa oraz pedagogów
- prezentacja wyników projektu i moderacja panelu dyskusyjnego dla zainteresowanych stron
ADM
Praktykantka
Poszukiwanie informacji dot. możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy UE i wstępne opracowanie planu ubiegania się o dostępne środki.
Logo
Badaczka
Sekcja Metodologii Badań Społecznych Koła Naukowego Studentów Socjologii UJ
- badanie samorządności krakowskiej młodzieży zlecone przez Urząd Miasta Krakowa (prowadzanie IDI).
- badanie doświadczania przemocy wśród krakowskich gimnazjalistów zlecone przez fundację DEMOS i stowarzyszenie „u Siemachy” (udział w projektowaniu, realizacji oraz analizie danych z badania ilościowego).
Uniwersytet Jagielloński
Badaczka
Międzynarodowy projekt badawczy "Cities Against Social Exclusion" poświęcony opracowaniu strategii rewitalizacji społecznej dzielnic miejskich dotkniętych zjawiskami wykluczenia i marginalizacji w państwach Europy Środkowo-Wschodniej (realizacja
wywiadów ilościowo-jakościowych, wstępna porządkowanie danych).

Edukacja

Logo
Filologia chorwacka, licencjackie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Socjologia i geografia społeczna (stypendium ERASMUS), magisterskie
Radboud Universiteit Nijmegen, Holandia
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką

Grupy

27 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Cyber Property Manager
Cyber Property Manager
Aplikacje, aktualności z rynku dla zarządców nieruchomości komercyjnymi i ich klientów oraz wiele więcej w jednym miejscu! Poznaj nasze cyber sztuczki, które usprawnią zarządzanie w każdym aspekcie!
Gospodarowanie nieruchomościami
Gospodarowanie nieruchomościami
Grupa dla obecnych i przyszłych rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami i zarządców nieruchomości, a także innych osób zainteresowanych tematyką gospodarowania nieruchomościa
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Real Estate
Real Estate
Grupa dla osób zainteresowanych inwestycjami w nieruchomości.
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie nieruchomościami.
Zarządzanie nieruchomościami.
Grupa stworzona dla licencjonowanych zarządców nieruchomości, kandydatów na zarządców oraz wszystkich związanych z zarządzaniem lub zainteresowanych tą tematyką.