Edukacja
Specjalizacje
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
sport, muzyka, psychologia
Organizacje
Polski Związek Tenisa Stołowego
International Table Tennis Federation
ITTF Para Table Tennis
International Table Tennis Federation
ITTF Para Table Tennis
Inne
2008 r.:
• Mistrzostwa Europy 2008 - brązowy medal w deblu
• Igrzyska Paraolimpijskie Pekin 2008 - złoty medal w singlu i srebrny w
drużynie.
• Udział w IO Pekin 2008 (turniej drużynowy)
• dwukrotna złota medalistka MMP w singlu i w deblu w parze z Katarzyną Grzybowską - Ostróda 08′
• srebrna medalistka MP w singlu oraz złota w deblu w parze z Katarzyną Grzybowską - Białystok 08′
• Mistrzostwa Europy 2008 - brązowy medal w deblu
• Igrzyska Paraolimpijskie Pekin 2008 - złoty medal w singlu i srebrny w
drużynie.
• Udział w IO Pekin 2008 (turniej drużynowy)
• dwukrotna złota medalistka MMP w singlu i w deblu w parze z Katarzyną Grzybowską - Ostróda 08′
• srebrna medalistka MP w singlu oraz złota w deblu w parze z Katarzyną Grzybowską - Białystok 08′
Grupy
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Człowiek bez barier.
Jaka jest recepta na szczęście? Czy dla każdego sukces oznacza to samo? Czy potrafimy docenić to, co mamy? Ta grupa jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ludzie sukcesu zdradzają swój przepis na sukces
INDOOR CYCLING
Grupa dla wszystkich kochających zajęcia fitness na rowerach treningowych i jazdę do dobrej muzyki. Schwinn; Spinning; Tomahawk, etc.
Pekin 2008 Igrzyska Olimpijskie
Zapraszam osoby zainteresowane tematem zblizających się Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2008.
Strona oficjalna:
http://en.beijing2008.cn/
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych