Umiejętności
wysoka kultura osobista
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
dobra organizacja czasu pracy
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
umiejętność współpracy w grupie
chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych
zdolność przyswajania nowych umiejętności w krótkim czasie
zdyscyplinowane podejście do pracy
Języki
hiszpański
biegły
angielski
dobry
portugalski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystent głównego eksperta ds. przygotowania projektów unijnych i dokumentów strategicznych
Zadania:
• przygotowywanie dokumentacji do działań badawczych, medialnych i promocyjno-reklamowych m.in. materiały informacyjno-promocyjne dotyczące działań realizowanych w ramach projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, materiały informacyjne dla potencjalnych beneficjentów funduszy unijnych, ewaluacje programów europejskich,
• przygotowywanie informacji medialnych dla klientów komercyjnych na temat wybranych branż (tzw. monitoring prasowy),
• organizacja i moderowanie eventów, spotkań i konferencji prasowych,
• współpraca z podwykonawcami zatrudnianymi przez firmę,
• prowadzenie bezpośrednich rozmów z interesariuszami projektów,
• przygotowywanie ofert kierowanych do klientów,
• prowadzenie i obsługa biura Operatora Projektu pn. "Ograniczenie niskiej emisji na terenie działalności Związku Gminnego ds. Ekologii w Żywcu".
Udział w badaniach w ramach:
• „Ewaluacja uzyskanych wartości wskaźników rezultatu długoterminowego EFS i wskaźnika rezultatu EFRR oraz oszacowanie wartości wskaźnika produktu w ramach RPO WSL na lata 2014-2020” na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego,
• „Badanie trackingowe na potrzeby monitorowania świadomości, znajomości i poziomu wiedzy nt. Funduszy Europejskich” na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego,
• „Opracowanie dwujęzycznego Raportu Upowszechniającego w ramach projektu „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe” na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego,
• „Ewaluacja on going Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich Województwa Śląskiego do roku 2030” na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego,
• „Wykonanie jakościowej analizy autorskich badań etnograficznych (obserwacji uczestniczącej i wywiadów pogłębionych) zrealizowanych w środowisku romskim, opracowanie klucza kodowego i związanej z nim analizy dyskursu" na zlecenie Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
• przygotowywanie dokumentacji do działań badawczych, medialnych i promocyjno-reklamowych m.in. materiały informacyjno-promocyjne dotyczące działań realizowanych w ramach projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, materiały informacyjne dla potencjalnych beneficjentów funduszy unijnych, ewaluacje programów europejskich,
• przygotowywanie informacji medialnych dla klientów komercyjnych na temat wybranych branż (tzw. monitoring prasowy),
• organizacja i moderowanie eventów, spotkań i konferencji prasowych,
• współpraca z podwykonawcami zatrudnianymi przez firmę,
• prowadzenie bezpośrednich rozmów z interesariuszami projektów,
• przygotowywanie ofert kierowanych do klientów,
• prowadzenie i obsługa biura Operatora Projektu pn. "Ograniczenie niskiej emisji na terenie działalności Związku Gminnego ds. Ekologii w Żywcu".
Udział w badaniach w ramach:
• „Ewaluacja uzyskanych wartości wskaźników rezultatu długoterminowego EFS i wskaźnika rezultatu EFRR oraz oszacowanie wartości wskaźnika produktu w ramach RPO WSL na lata 2014-2020” na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego,
• „Badanie trackingowe na potrzeby monitorowania świadomości, znajomości i poziomu wiedzy nt. Funduszy Europejskich” na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego,
• „Opracowanie dwujęzycznego Raportu Upowszechniającego w ramach projektu „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe” na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego,
• „Ewaluacja on going Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich Województwa Śląskiego do roku 2030” na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego,
• „Wykonanie jakościowej analizy autorskich badań etnograficznych (obserwacji uczestniczącej i wywiadów pogłębionych) zrealizowanych w środowisku romskim, opracowanie klucza kodowego i związanej z nim analizy dyskursu" na zlecenie Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
Pracownik administracyjny
• obsługa organizacyjna biura,
• redagowanie ofert dla klientów.
• redagowanie ofert dla klientów.
Koordynator ds. Weryfikacji i Administracji Wniosków
• analiza danych, tworzenie raportów statystycznych oraz baz danych,
• zarządzanie zespołem specjalistów,
• reagowanie na potrzeby i prośby zarządu oraz pracowników,
• monitorowanie jakości oraz efektywności pracy podległego zespołu,
• prowadzenie rekrutacji oraz szkoleń nowych pracowników.
• zarządzanie zespołem specjalistów,
• reagowanie na potrzeby i prośby zarządu oraz pracowników,
• monitorowanie jakości oraz efektywności pracy podległego zespołu,
• prowadzenie rekrutacji oraz szkoleń nowych pracowników.
Praktykant
Szkoła językowa „Fábrica de Idiomas”
• przygotowywanie programów zajęć dla uczniów z zagranicy,
• działania informacyjno-promocyjne,
• kontakty handlowe z klientami,
• promowanie firmy poprzez prowadzenie bloga w języku polskim, angielskim i hiszpańskim,
• pomoc w realizacji kursów językowych,
• poszukiwanie zagranicznych partnerów.
• działania informacyjno-promocyjne,
• kontakty handlowe z klientami,
• promowanie firmy poprzez prowadzenie bloga w języku polskim, angielskim i hiszpańskim,
• pomoc w realizacji kursów językowych,
• poszukiwanie zagranicznych partnerów.
Projekty
Nowoczesne narzędzia naukowo-gospodarcze w obszarze środkowoeuropejskim
• obsługa konferencji oraz pomoc przy przygotowaniu i programowaniu materiałów konferencyjnych,
• przygotowywanie informacji nt. projektu dla prasy,
• promocja nowych kierunków studiów.
Projekt „Nowoczesne narzędzia naukowo-gospodarcze w obszarze środkowoeuropejskim” realizowany był w Katedrze Studiów Środkowoeuropejskich i Katedrze Iberystyki Wydziału Humanistyczno-Społecznego Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej od 1 października 2009 do 30 czerwca 2011 przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię, poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego (nr umowy FSS/2009/II/D5/W/0039).
Zakres obowiązków
• przygotowywanie hiszpańsko-polskiego słownika języka biznesu,• obsługa konferencji oraz pomoc przy przygotowaniu i programowaniu materiałów konferencyjnych,
• przygotowywanie informacji nt. projektu dla prasy,
• promocja nowych kierunków studiów.
Szkolenia i kursy
Udział w warsztatach (10.2011 – 01.2012):
„Kompetencja przynosi zysk wszystkim” – Organizator: Izba Handlu w Kordobie, Hiszpania
„Projekt innowacyjnych modeli biznesowych w sektorze tekstylnym” – Organizator: Proyecto Lunar Córdoba, Kordoba, Hiszpania
„Analityka sieciowa” – Organizator: Andalucía Lab, Kordoba, Hiszpania
„Promowanie przedsiębiorczości i samozatrudnienia kobiet” – Organizator: Uniwersytet w Kordobie, Hiszpania
„Kompetencja przynosi zysk wszystkim” – Organizator: Izba Handlu w Kordobie, Hiszpania
„Projekt innowacyjnych modeli biznesowych w sektorze tekstylnym” – Organizator: Proyecto Lunar Córdoba, Kordoba, Hiszpania
„Analityka sieciowa” – Organizator: Andalucía Lab, Kordoba, Hiszpania
„Promowanie przedsiębiorczości i samozatrudnienia kobiet” – Organizator: Uniwersytet w Kordobie, Hiszpania
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
podróże • muzyka • literatura hiszpańska i iberoamerykańska • kino hiszpańskie
Inne
prawo jazdy kat. B
obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office
znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny HR
obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office
znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny HR