Natalia Kędzielewska
Kierownik Działu Obsługi Klienta, Selgros Sp. z o.o.
Szczecin,
zachodniopomorskie
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Call Center
- organizacja i operacyjne zarządzanie Call Center obsługującego telemarketing i aktywne utrzymanie klienta,
- kierowaniem zespołem (ok. 80 pracowników),
- reprezentowanie firmy w kontaktach ze zleceniodawcami, agencjami pracy czasowej,
- opisywanie i wdrażanie procesów biznesowych, tworzenie skryptów szkoleniowych, szkolenia,
- rekrutacja, organizacja pracy, nadzór pracowników
- kierowaniem zespołem (ok. 80 pracowników),
- reprezentowanie firmy w kontaktach ze zleceniodawcami, agencjami pracy czasowej,
- opisywanie i wdrażanie procesów biznesowych, tworzenie skryptów szkoleniowych, szkolenia,
- rekrutacja, organizacja pracy, nadzór pracowników
Trener Terenowy Konsultanta Klienta Biznesowego
- tworzenie, przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników sił terenowych,
- coaching/wsparcie konsultantów podczas rozmów handlowych,
- monitorowanie efektywności realizowanych zadań szkoleniowych,
- pozyskiwanie agentów, rekrutacja konsultantów, wsparcie organizacji pracy biur
- coaching/wsparcie konsultantów podczas rozmów handlowych,
- monitorowanie efektywności realizowanych zadań szkoleniowych,
- pozyskiwanie agentów, rekrutacja konsultantów, wsparcie organizacji pracy biur
Szkolenia i kursy
01.2011 – 03.2011
Teichert & Partners
Nowoczesne zarządzanie personelem – cykl szkoleń
Teichert & Partners
Nowoczesne zarządzanie personelem – cykl szkoleń
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Inne
Dyplom za najlepsze wyniki zespołu w rankingu najlepszych telemarketerów w Polsce i w regionie, wydany przez Polkomtel S.A.
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.