Natalia Karaś

Natalia Karaś

specjalista ds marketingu, Liberty Motors S.A.
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Liberty Motors
specjalista ds marketingu
- Tworzenie i realizacja bieżącej oraz długofalowej strategii marketingowej
- Opracowywanie kampanii marketingowych
- Planowanie, współtworzenie oraz realizacja lokalnych działań marketingowych
- Planowanie budżetu marketingowego i jego realizacja
- Współprojektowanie strony www
- Opracowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych oraz reklamowych
- Współpracowanie z grafikami, drukarniami i agencjami reklamowymi
- Monitorowanie działań konkurencji
Golden Rose
specjalista ds marketingu
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy
- Wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych
- Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Pinterest) oraz w blogosferze
- Nadzorowanie kampanii e-mail marketingowych
- Analizowanie trendów w komunikacji online oraz rekomendacje działań w tym obszarze
- Opracowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych, reklamowych oraz treści na stronę www i serwisy społecznościowe
- Współpracowanie z grafikami, drukarniami, agencjami reklamowymi, PR
- Monitorowanie i analizowanie rynku branżowego w zakresie produktów, nowości i oczekiwań klientów oraz współpracowników firmy
- Budżetowanie projektów i negocjowanie warunków realizacji
- Współpracowanie z działem sprzedaży mająca na celu monitorowanie efektywności sprzedażowej prowadzonych działań marketingowych
SKOK ZACHODNIA
kierownik marketingu
- Opracowywanie strategii marketingowej firmy
- Nadzorowanie prowadzonych projektów marketingowych
- Koordynowanie tworzenia materiałów promocyjnych, reklamowych oraz informacji prasowych
- Koordynowanie działań związanych z tworzeniem i zarządzaniem serwisem internetowym firmy
- Aktywna współpraca z działem sprzedaży
- Planowanie i przygotowywanie budżetu marketingowego
- Monitorowanie oraz analiza wyników sprzedaży oraz działań konkurencji
- Zarządzanie podległym zespołem
SKOK ZACHODNIA
specjalista ds marketingu
- Opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych, reklamowych oraz informacji prasowych
- Współpracowanie z firmami zewnętrznymi tj. agencje reklamowe, drukarnie
- Współtworzenie serwisu internetowego firmy
- Prowadzenie badań marketingowych, analiza rynku i konkurencji
Lucky Star Polska Sp. z o.o.
Product Manager
- Budowanie i rozwijanie współpracy z dostawcami, negocjacje umów handlowych, ustalanie planów współpracy
- Opracowywanie i realizowanie strategii marketingowych w ramach poszczególnych kategorii produktów
- Prowadzenie akcji promocyjnych w ramach poszczególnych grup produktów
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących dostawców
- Negocjowanie umów rocznych z dostawcami, negocjowanie cen produktów
- Monitorowanie oraz analiza działań konkurencji
- Uczestnictwo w targach i szkoleniach
Lucky Star Polska Sp. z o.o.
handlowiec
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Realizowanie założonych planów sprzedażowych
- Negocjowanie warunków współpracy i przygotowanie umów

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media