Umiejętności
HR Reports
SAP HR
Workday
Rekrutacja pracowników
Rekrutacje IT
Rekrutacja przez Internet
Selekcja kandydatów
MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel)
research internetowy
MS Excel Tabele przestawne
nauczanie języka angielskiego
Język angielski w biznesie
Włoski zaawansowany
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
włoski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Global Service Delivery Manager
Odpowiedzialny za wsparcie Globalnych Klientów, SDM nadzoruje zarządzanie dostarczeniem kompleksowej usługi z uwzględnieniem wszystkich elementów serwisu w zgodności z ustaleniami kontraktowymi klienta. Koncentrując się na zapewnieniu codziennej, wysokiej jakości serwisu dla wybranych klientów, SDM zarządza utrzymaniem pozytywnej relacji z klientem. Ponadto, zapewnia wsparcie w obszarze rozwoju zakresu usług oferowanych w ramach kontraktu.
VPS Payroll Delivery Manager
Globalne stanowisko z odpowiedzialnością za dostarczenie usługi płacowej dla wyznaczonych klientów NGA. Zakres obowiązków obejmuje nadzór nad zewnętrznymi dostawcami usług płacowych w zgodności z kontraktem klienta oraz porozumieniem z podwykonawcą. PDM odpowiada za pro aktywne rozwiązywanie problemów, poprawne eskalowanie według wyznaczonych linii odpowiedzialności w celu dostarczenia efektywnych rozwiązań do klienta oraz zapewnienie stabilnej i wydajnej usługi płacowej.
Koordynator ds. procesów HR
Główne zadania:
- Wsparcie Lidera Międzynarodowego Centrum Serwisowego HR w obszarze bieżącej obsługi Klientów (nakład pracy, SLA),
- Koordynacja pracy zespołu Pracowników ds. Administracji HR, Specjalistów ds. Kard i Płac, pod kątem ilości i jakości zadań oraz podziału obowiązków,
- Wsparcie szkolenia nowych pracowników w zakresie obsługiwanych procesów,
- Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług, ich terminowości oraz zgodności z zakresem kontraktu, z wyznaczonymi SLA i strategią firmy,
- Dbałość o wykonywanie zadań zgodnie z ustalonymi procedurami jakości i bezpieczeństwa firmy (SOC1/SOX/ISO),
- Wsparcie w realizacji bieżących zadań wykonywanych przez Pracowników ds. Administracji HR oraz Specjalistów ds. Kard i Płac
Koordynacja świadczonych usług:
- Odpowiedzialność za monitorowanie pracy zespołu pod kątem SLA/KPI/celów firmy w uzgodnieniu z Payroll Managerami oraz Team Leaderami,
- Monitorowanie bieżącej jakości obsługi klienta oraz stopnia rozwiązywania omawianych problemów,
- Rozpoznawanie odchyleń od standardowych procesów świadczenia usług i ich zgłaszanie do odpowiedzialnych podmiotów w krajach współpracujących oraz Leaderowi/Kierownikowi centrum,
- Proponowanie nowych, bardziej efektywnych rozwiązań, udoskonalanie istniejących procesów w oparciu o posiadane doświadczenie oraz znajomość standardów firmy, różnorodnych narzędzi i procesów,
- Współudział w przygotowywaniu raportów dotyczących niedotrzymanych SLA (Incident report) - dostarczania niezbędnych danych i informacji Leaderowi; udział w definiowaniu planów naprawczych oraz ich wdrażania,
- Udział w bezpośrednich spotkaniach z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- Monitorowanie dostępów do informacji poufnych (danych klientów) - weryfikacja/potwierdzenie poziomu dostępów poszczególnych pracowników (zaufana lista),
- Monitorowanie obciążenia pracą w zespole oraz planowanie podziału obowiązków (tickety i zadanie w obszarze payrollu),
- Odpowiedzialność za poprawne dokumentowanie procesów i zadań na stanowiskach pracy (szczegółowe instrukcje pracy) dla głównych klientów i obsługiwanych krajów,
- Merytoryczne wsparcie obsługiwanych procesów (standardy pracy zgodnie z wymaganiami klienta, sepecyfika klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów niestandardowych),
- Współpraca z zespołami technicznymi w celu rozwiązania problemów z używanymi aplikacjami,
- Współpraca z Leaderem Międzynarodowego Centrum Serwisowego HR dotycząca obsługi klienta (aspekty: efektywności, jakości, wdrażania nowych procesów i rozwiązań, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych),
- Udział w projektach dotyczących zapewnienia ciągłości funkcjonowania biznesu na wypadek sytuacji kryzysowych, krytycznych,
- Udział w planach zaradczych,
- Identyfikowanie ryzyk i inicjowanie procesów zaradczych,
- Pełnienie zastępstwa podczas nieobecności innych Koordynatorów.
- Wsparcie Lidera Międzynarodowego Centrum Serwisowego HR w obszarze bieżącej obsługi Klientów (nakład pracy, SLA),
- Koordynacja pracy zespołu Pracowników ds. Administracji HR, Specjalistów ds. Kard i Płac, pod kątem ilości i jakości zadań oraz podziału obowiązków,
- Wsparcie szkolenia nowych pracowników w zakresie obsługiwanych procesów,
- Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług, ich terminowości oraz zgodności z zakresem kontraktu, z wyznaczonymi SLA i strategią firmy,
- Dbałość o wykonywanie zadań zgodnie z ustalonymi procedurami jakości i bezpieczeństwa firmy (SOC1/SOX/ISO),
- Wsparcie w realizacji bieżących zadań wykonywanych przez Pracowników ds. Administracji HR oraz Specjalistów ds. Kard i Płac
Koordynacja świadczonych usług:
- Odpowiedzialność za monitorowanie pracy zespołu pod kątem SLA/KPI/celów firmy w uzgodnieniu z Payroll Managerami oraz Team Leaderami,
- Monitorowanie bieżącej jakości obsługi klienta oraz stopnia rozwiązywania omawianych problemów,
- Rozpoznawanie odchyleń od standardowych procesów świadczenia usług i ich zgłaszanie do odpowiedzialnych podmiotów w krajach współpracujących oraz Leaderowi/Kierownikowi centrum,
- Proponowanie nowych, bardziej efektywnych rozwiązań, udoskonalanie istniejących procesów w oparciu o posiadane doświadczenie oraz znajomość standardów firmy, różnorodnych narzędzi i procesów,
- Współudział w przygotowywaniu raportów dotyczących niedotrzymanych SLA (Incident report) - dostarczania niezbędnych danych i informacji Leaderowi; udział w definiowaniu planów naprawczych oraz ich wdrażania,
- Udział w bezpośrednich spotkaniach z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- Monitorowanie dostępów do informacji poufnych (danych klientów) - weryfikacja/potwierdzenie poziomu dostępów poszczególnych pracowników (zaufana lista),
- Monitorowanie obciążenia pracą w zespole oraz planowanie podziału obowiązków (tickety i zadanie w obszarze payrollu),
- Odpowiedzialność za poprawne dokumentowanie procesów i zadań na stanowiskach pracy (szczegółowe instrukcje pracy) dla głównych klientów i obsługiwanych krajów,
- Merytoryczne wsparcie obsługiwanych procesów (standardy pracy zgodnie z wymaganiami klienta, sepecyfika klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów niestandardowych),
- Współpraca z zespołami technicznymi w celu rozwiązania problemów z używanymi aplikacjami,
- Współpraca z Leaderem Międzynarodowego Centrum Serwisowego HR dotycząca obsługi klienta (aspekty: efektywności, jakości, wdrażania nowych procesów i rozwiązań, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych),
- Udział w projektach dotyczących zapewnienia ciągłości funkcjonowania biznesu na wypadek sytuacji kryzysowych, krytycznych,
- Udział w planach zaradczych,
- Identyfikowanie ryzyk i inicjowanie procesów zaradczych,
- Pełnienie zastępstwa podczas nieobecności innych Koordynatorów.
Pracownik ds. Administracji HR
Administracja i wsparcie procesów płacowo-kadrowych dla klientów zagranicznych.
Administracja bazy danych (SAP HR), rejestracja danych kadrowo-płacowych.
Klasyfikacja i kategoryzacja zgłoszeń.
Udzielanie odpowiedzi na pytania z zakresu HR.
Wsparcie pracowników w obsłudze narzędzi HR.
Tworzenie i utrzymywanie baz dokumentów dla pracowników.
Zarządzanie teczkami osobowymi.
Ewidencja i weryfikacja czasu pracy.
Przygotowywanie dokumentacji kadrowej w języku obcym (włoski, angielski),
Bezpośredni kontakt z pracownikami, kadrą kierowniczą i działami HR.
Administracja bazy danych (SAP HR), rejestracja danych kadrowo-płacowych.
Klasyfikacja i kategoryzacja zgłoszeń.
Udzielanie odpowiedzi na pytania z zakresu HR.
Wsparcie pracowników w obsłudze narzędzi HR.
Tworzenie i utrzymywanie baz dokumentów dla pracowników.
Zarządzanie teczkami osobowymi.
Ewidencja i weryfikacja czasu pracy.
Przygotowywanie dokumentacji kadrowej w języku obcym (włoski, angielski),
Bezpośredni kontakt z pracownikami, kadrą kierowniczą i działami HR.
Analityk - Governance, Risk and Compliance
Przeprowadzanie badań o szerokim zakresie w mediach, internecie oraz bazach danych w języku angielskim, rosyjskim oraz włoskim.
Analiza oraz podsumowanie wyników badań.
Przygotowanie raportów w języku angielskim na temat reputacji oraz działań biznesowych firm i osób.
Analiza oraz podsumowanie wyników badań.
Przygotowanie raportów w języku angielskim na temat reputacji oraz działań biznesowych firm i osób.
Asystent ds. rekrutacji i selekcji pracowników
Dedalus S.p.A
Redagowanie opisów stanowisk.
Redagowanie ogłoszeń o pracę.
Screening cv pochodzących z różnych źródeł (sekcja kariera strony firmy, Monster, auto kandydatury, LinkedIn, kandydaci ze szkół wyższych).
Przeprowadzanie rozmów o pracę zarówno tych wstępnych przez telefon jak i osobiście.
Sporządzanie raportów opisujących potencjalnych kandydatów.
Współpraca z działami technicznymi w dalszych etapach selekcji.
Współpraca ze szkołami wyższymi przy rekrutacji kandydatów na staż.
Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi przy doborze kandydatów.
Udział w początkowych stadiach procesu analizy organizacyjnej.
Udział w początkowych stadiach procesu modyfikacji intranetu.
Sporządzenie, na podstawie database w programie Excel, szczegółowej analizy kompetencji językowych w firmie.
Sporządzanie raportów dotyczących stanu procesu rekrutacyjnego w programie Excel.
Redagowanie ogłoszeń o pracę.
Screening cv pochodzących z różnych źródeł (sekcja kariera strony firmy, Monster, auto kandydatury, LinkedIn, kandydaci ze szkół wyższych).
Przeprowadzanie rozmów o pracę zarówno tych wstępnych przez telefon jak i osobiście.
Sporządzanie raportów opisujących potencjalnych kandydatów.
Współpraca z działami technicznymi w dalszych etapach selekcji.
Współpraca ze szkołami wyższymi przy rekrutacji kandydatów na staż.
Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi przy doborze kandydatów.
Udział w początkowych stadiach procesu analizy organizacyjnej.
Udział w początkowych stadiach procesu modyfikacji intranetu.
Sporządzenie, na podstawie database w programie Excel, szczegółowej analizy kompetencji językowych w firmie.
Sporządzanie raportów dotyczących stanu procesu rekrutacyjnego w programie Excel.
Szkolenia i kursy
Certyfikat TEFL (Teaching English as a Foreign Language)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Literatura fantasy, podróże, kinematografia, nauka języków obcych
Grupy
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
Fantastyka
O literaturze, która przekracza granice, tworzy światy, zachwyca bogactwem wyobraźni, zadaje pytania i szuka odpowiedzi...
HR Training
Wszystko z dziedziny HR w Polsce. Szkolenia, wykłady, działy HR w firmach. Trenerzy. KOMPENDIUM WIEDZY HR.
HR w branży IT
Celem istnienia grupy jest umożliwienie wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami działów HR w firmach z branży IT.
Nauka języków obcych
Jak opanować dowolny język obcy? Jak opanować wiele języków? Skuteczne metody nauki języków
Grupa dla pasjonatów nauki języków obcych