Doświadczenie zawodowe
Stażystka
Biuro Podróży Scan Holiday
Roczny pobyt w Hannowerze w firmie 1-2 Fly, należącej także do TUI, szkolenia, praktyki i praca w sekretariacie, w dziale obsługi klienta i rezerwacji.
Obowiązki w dziale obsługi klienta: prowadzenie korespondencji związanej z reklamacjami klientów telefonicznie oraz pisemnie.
Obowiązki w dziale rezerwacji: obsługa biur podróży i klientów indywidualnych, przygotowanie ofert, dokonywanie rezerwacji, rezygnacji i zmian w systemie głównym.
Obowiązki w dziale obsługi klienta: prowadzenie korespondencji związanej z reklamacjami klientów telefonicznie oraz pisemnie.
Obowiązki w dziale rezerwacji: obsługa biur podróży i klientów indywidualnych, przygotowanie ofert, dokonywanie rezerwacji, rezygnacji i zmian w systemie głównym.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.