Monika Zadworna

Monika Zadworna

Nowy Dwór Mazowiecki, mazowieckie

Umiejętności

FMCG First Certificate in English Symfonia Handel obsługa programu WF MAG Microsoft Office, Programy biurowe

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Hotele Korona - Hotel Lord **** w Warszawie i Hotel Windsor**** w Jachrance
Manager ds. sprzedaży B2B
aktywna sprzedaż i organizacja konferencji, szkoleń i eventów dla klientów B2B – wynik 144 wydarzenia dla 6000 osób w 2019r. (12 wydarzeń dla ok.500 osób miesięcznie) utrzymywanie relacji ze stałymi klientami (55% portfela) i pozyskiwanie nowych klientów współpraca z agencjami eventowymi i partnerami biznesowymi
działania marketingowe, promocyjne i reklamowe, udział w targach branżowych
Logo
koordynator ds. handlu
3 Topole
pozyskiwanie klientów, obsługa zamówień, wystawianie dokumentów handlowych, nadzór nad realizacjami akcji promocyjnych, pozyskiwanie ofert i negocjacje cenowe surowców zarządzanie reklamacjami, telefoniczna windykacja należności, monitoring zużycia surowców i opakowań, współpraca z klientami kluczowymi (sieci i eksport)
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
3 Topole
przyjmowanie, realizacja i koordynacja zamówień krajowych i eksportowych
w ścisłej współpracy z działem produkcji, wprowadzanie dostaw do systemu magazynowego, obsługa klientów detalicznych, współpraca z firmami
spedycyjnymi, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o terminowość realizacji zamówień, koordynowanie dostaw do klientów sieciowych
Profix Sp. z o.o.
Handlowiec fakturzysta
przyjmowanie, realizacja i koordynacja zamówień krajowych i eksportowych
w ścisłej współpracy z działem produkcji, wprowadzanie dostaw do systemu magazynowego, obsługa klientów detalicznych, współpraca z firmami
spedycyjnymi, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o terminowość realizacji zamówień, koordynowanie dostaw do klientów sieciowych
Profix Sp. z o.o.
Recepcjonistka
organizowanie podróży służbowych dla 70 osób, koordynowanie obiegu korespondencji w firmie przygotowywanie spotkań wewnętrznych

Szkolenia i kursy

Techniki sprzedaży; Techniki negocjacji; Negocjacje i współpraca z trudnym klientem; Zarządzanie reklamacjami.

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
Logo
Zarządzanie sprzedażą, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Socjologia, licencjackie
Wyższa Szkoła im.Bogdana Jańskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zakupy
Inne

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.