Monika Zadworna
Nowy Dwór Mazowiecki,
mazowieckie
Umiejętności
FMCG
First Certificate in English
Symfonia Handel
obsługa programu WF MAG
Microsoft Office, Programy biurowe
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. sprzedaży B2B
aktywna sprzedaż i organizacja konferencji, szkoleń i eventów dla klientów B2B – wynik 144 wydarzenia dla 6000 osób w 2019r. (12 wydarzeń dla ok.500 osób miesięcznie) utrzymywanie relacji ze stałymi klientami (55% portfela) i pozyskiwanie nowych klientów współpraca z agencjami eventowymi i partnerami biznesowymi
działania marketingowe, promocyjne i reklamowe, udział w targach branżowych
działania marketingowe, promocyjne i reklamowe, udział w targach branżowych
koordynator ds. handlu
3 Topole
pozyskiwanie klientów, obsługa zamówień, wystawianie dokumentów handlowych, nadzór nad realizacjami akcji promocyjnych, pozyskiwanie ofert i negocjacje cenowe surowców zarządzanie reklamacjami, telefoniczna windykacja należności, monitoring zużycia surowców i opakowań, współpraca z klientami kluczowymi (sieci i eksport)
Specjalista ds. sprzedaży
3 Topole
przyjmowanie, realizacja i koordynacja zamówień krajowych i eksportowych
w ścisłej współpracy z działem produkcji, wprowadzanie dostaw do systemu magazynowego, obsługa klientów detalicznych, współpraca z firmami
spedycyjnymi, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o terminowość realizacji zamówień, koordynowanie dostaw do klientów sieciowych
w ścisłej współpracy z działem produkcji, wprowadzanie dostaw do systemu magazynowego, obsługa klientów detalicznych, współpraca z firmami
spedycyjnymi, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o terminowość realizacji zamówień, koordynowanie dostaw do klientów sieciowych
Handlowiec fakturzysta
przyjmowanie, realizacja i koordynacja zamówień krajowych i eksportowych
w ścisłej współpracy z działem produkcji, wprowadzanie dostaw do systemu magazynowego, obsługa klientów detalicznych, współpraca z firmami
spedycyjnymi, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o terminowość realizacji zamówień, koordynowanie dostaw do klientów sieciowych
w ścisłej współpracy z działem produkcji, wprowadzanie dostaw do systemu magazynowego, obsługa klientów detalicznych, współpraca z firmami
spedycyjnymi, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o terminowość realizacji zamówień, koordynowanie dostaw do klientów sieciowych
Szkolenia i kursy
Techniki sprzedaży; Techniki negocjacji; Negocjacje i współpraca z trudnym klientem; Zarządzanie reklamacjami.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zakupy
Inne
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.