Monika Szermanowicz

Fashion Marketing & Social Media Manager
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
MARKETING & SOCIAL MEDIA MANAGER
MIA fashion agency
Budowanie strategii marketingowej dla Klientów
z branży: moda, uroda, parenting oraz lifestyle w
obszarze: Social Media, e-mail, influencer, contest oraz content marketingu.

Tworzenie skutecznych kampanii efektywnościowych w mediach społecznościowych, bazujących na pozyskaniu organicznego oraz płatnego zasięgu.

Działania reklamowe i analityczne z narzędziami: Facebook Ads, Facebook Insights, Google Ads, Google Analytics, Brand24, Sotrender, Similarweb, MS Excel. Prowadzenie kampanii e-mail marketingowych w programach: FreshMail oraz SALES manago.

Produkcja sesji zdjęciowych oraz contentu na potrzeby promocji marki w Internecie.
Logo
Trendsetter, Marketing Manager, Social Media Specialist
Domodi.pl
Budowanie strategii marketingowej Domodi.pl w Social Media, e-mail, influencer, event oraz content marketingu.

Analiza efektywności prowadzonych działań i wyciąganie wniosków w oparciu o dane statystyczne, wysokie wyczucie estetyki oraz najnowsze trendy rynkowe w obszarze fashion/e-commerce.

Kompleksowe opracowanie wizerunku marki, spójnej komunikacji oraz zwiększenie rozpoznawalności w obszarze Social Media, poprzez tworzenie atrakcyjnego oraz angażującego contentu.

Zarządzanie zespołem, koordynacja pracy agencji PR
oraz organizacja eventów. Współpraca z działem handlowym, IT oraz grafikiem.
Logo
Projektant mody
Mia Design
Logo
Stylista, Specjalista ds. Wizerunku
Grupa 13 Sp. z o.o.
Kreowanie wizerunku w projektach medialnych: reklama telewizyjna, internetowa, teledyski czołowych, polskich i zagranicznych Artystów
Logo
Kierownik Produkcji TV
Grupa #13
Logo
Koordynator Szkoleń
KREATOR Sp. z o.o.

Szkolenia i kursy

10.2014
Kurs Adobe Photoshop

09.2014
Warsztaty Brandingowe organizowane przez Google Polska
“MARKI BEZ GRANIC” czyli jak budować silne polskie marki
o globalnym zasięgu

06.2014
Szkolenie: Marketing internetowy
E-marketing efektywnościowy:
skuteczne kampanie reklamowe w Internecie
E-Marketing relacyjny:
budowanie społeczności wokół prowadzonej działalności

02.2012
Kurs wizażu I i II stopnia

Edukacja

Logo
Projektant, stylista ubioru, średnie
Szkoła projektowania ubioru
Logo
Psychologia Zarządzania i Marketingu, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem