Doświadczenie zawodowe
MARKETING & SOCIAL MEDIA MANAGER
MIA fashion agency
Budowanie strategii marketingowej dla Klientów
z branży: moda, uroda, parenting oraz lifestyle w
obszarze: Social Media, e-mail, influencer, contest oraz content marketingu.
Tworzenie skutecznych kampanii efektywnościowych w mediach społecznościowych, bazujących na pozyskaniu organicznego oraz płatnego zasięgu.
Działania reklamowe i analityczne z narzędziami: Facebook Ads, Facebook Insights, Google Ads, Google Analytics, Brand24, Sotrender, Similarweb, MS Excel. Prowadzenie kampanii e-mail marketingowych w programach: FreshMail oraz SALES manago.
Produkcja sesji zdjęciowych oraz contentu na potrzeby promocji marki w Internecie.
z branży: moda, uroda, parenting oraz lifestyle w
obszarze: Social Media, e-mail, influencer, contest oraz content marketingu.
Tworzenie skutecznych kampanii efektywnościowych w mediach społecznościowych, bazujących na pozyskaniu organicznego oraz płatnego zasięgu.
Działania reklamowe i analityczne z narzędziami: Facebook Ads, Facebook Insights, Google Ads, Google Analytics, Brand24, Sotrender, Similarweb, MS Excel. Prowadzenie kampanii e-mail marketingowych w programach: FreshMail oraz SALES manago.
Produkcja sesji zdjęciowych oraz contentu na potrzeby promocji marki w Internecie.
Trendsetter, Marketing Manager, Social Media Specialist
Domodi.pl
Budowanie strategii marketingowej Domodi.pl w Social Media, e-mail, influencer, event oraz content marketingu.
Analiza efektywności prowadzonych działań i wyciąganie wniosków w oparciu o dane statystyczne, wysokie wyczucie estetyki oraz najnowsze trendy rynkowe w obszarze fashion/e-commerce.
Kompleksowe opracowanie wizerunku marki, spójnej komunikacji oraz zwiększenie rozpoznawalności w obszarze Social Media, poprzez tworzenie atrakcyjnego oraz angażującego contentu.
Zarządzanie zespołem, koordynacja pracy agencji PR
oraz organizacja eventów. Współpraca z działem handlowym, IT oraz grafikiem.
Analiza efektywności prowadzonych działań i wyciąganie wniosków w oparciu o dane statystyczne, wysokie wyczucie estetyki oraz najnowsze trendy rynkowe w obszarze fashion/e-commerce.
Kompleksowe opracowanie wizerunku marki, spójnej komunikacji oraz zwiększenie rozpoznawalności w obszarze Social Media, poprzez tworzenie atrakcyjnego oraz angażującego contentu.
Zarządzanie zespołem, koordynacja pracy agencji PR
oraz organizacja eventów. Współpraca z działem handlowym, IT oraz grafikiem.
Szkolenia i kursy
10.2014
Kurs Adobe Photoshop
09.2014
Warsztaty Brandingowe organizowane przez Google Polska
“MARKI BEZ GRANIC” czyli jak budować silne polskie marki
o globalnym zasięgu
06.2014
Szkolenie: Marketing internetowy
E-marketing efektywnościowy:
skuteczne kampanie reklamowe w Internecie
E-Marketing relacyjny:
budowanie społeczności wokół prowadzonej działalności
02.2012
Kurs wizażu I i II stopnia
Kurs Adobe Photoshop
09.2014
Warsztaty Brandingowe organizowane przez Google Polska
“MARKI BEZ GRANIC” czyli jak budować silne polskie marki
o globalnym zasięgu
06.2014
Szkolenie: Marketing internetowy
E-marketing efektywnościowy:
skuteczne kampanie reklamowe w Internecie
E-Marketing relacyjny:
budowanie społeczności wokół prowadzonej działalności
02.2012
Kurs wizażu I i II stopnia
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem