Monika Szaflik

Starszy doradca klienta, BANK ZACHODNI WBK
Chorzów, śląskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
starszy doradca klienta
ING Bank Śląski SA
młodszy kasjero- dysponent, kasjero- dysponent

Szkolenia i kursy

• Kurs kasjera walutowego; Centrum Szkoleniowe „DEDAL” S.C. ;05.10.2009
• Kurs kasjera walutowego ; „Towarzystwo Edukacja”; 07.05-10.05.2007

Certyfikat :
Kredytów hipotecznych C2: uprawnienia do procesowania wniosków dla klienta indywidulanego posiadającego umowę o pracę, umowę zlecenie, umowę o dzieło, wolny zawód w zakresie:
• zakupu domu jednorodzinnego na rynku pierwotnym lub wtórnym,
• zakupu lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym na rynku pierwotnym lub wtórnym, w tym zakup mieszkania komunalnego/zakładowego/spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu,
• budowy domu systemem gospodarczym lub z udziałem generalnego wykonawcy,
• zakupu działki budowlanej,
• nadbudowy, przebudowy lub rozbudowy domu jednorodzinnego,
• adaptacji pomieszczeń niemieszkalnych na mieszkalne,
• remont/modernizację/wykończenie nieruchomości,
• refinansowanie nakładów poniesionych w ciągu ostatnich 12 miesięcy na wyżej wymienione cele,
• spłaty kredytów udzielonych przez inne banki na wyżej wymienione cele
Certyfikat:
Ubezpieczeniowy: uprawniający do sprzedaży:
ubezpieczeń na życie oraz do kredytów gotówkowych i hipotecznych.

Certyfikat: produktów inwestycyjnych
Uprawniający sprzedaż: Funduszy Inwestycyjnych Arka, Lokat Strukturyzowanych, Programu Inwestycyjnego In Plus, ostatnio nabyty certyfikat do Domu Maklerskiego.

Edukacja

Logo
Bankowość i Finanse specjalizacja : Rachunkowość i Finanse, licencjackie
• Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu; Wydział Zamiejscowy w Chorzowie
Logo
Policealne Studium Projektowania Architektonicznego, średnie
Państwowa Szkoła Budownictwa w Bytomiu
Logo
Komputerowa Grafika Komputerowa Wydawnicza i Reklamowa, średnie
Prywatna Policealna Szkoła Informatyczno Ekonomiczna „NOVUM” w Katowicach

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

fitness

Inne

UMIEJĘTNOŚCI:
• Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem, dostrzeganie i reagowanie na potrzeby Klienta
• Znajomość technik sprzedaży telefonicznej (odbyte szkolenie z zakresu technik sprzedaży telefonicznej Centrala Poznań) oraz wysoki poziom umiejętności sprzedażowych poparte sukcesami w aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów oraz w rozwijaniu trwałych relacji z aktualnymi klientami
• Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
• Umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem
• Znajomość technik negocjacyjnych i umiejętność prowadzenia negocjacji
• Wewnętrzna motywacja i samodyscyplina
• Odporność na stres
• Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
• Umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem
• Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem, dostrzeganie i reagowanie na potrzeby Klienta
• Umiejętność pracy zespołowej, operatywność, dążenie do świadczenia usług na najwyższym poziomie
• Miły głos i dobra dykcja

Dodatkowo: Prawo jazdy