Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Coaching managerski
Motywowanie zespołu
Analiza rynku i konkurencji
Negocjacje handlowe i techniki sprzedaży
Prowadzenie projektów biznesowych
Ocena P&L ofert
Optymalizacja czasu pracy
Budowanie narzędzi usprawniających procesy sprzedaży
Umiejętność znajdywania słabych stron w ofercie konkurencji
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Oferty - Departament Sprzedaży Rynek Biznes
*Zarządzanie zespołem Oferty Specjalnej w Pionie Sprzedaży B2B
- rozwój portfela produktów
- implementacja narzędzi w celu usprawnienia pracy zespołu w tworzeniu ofert
- ustalanie celów KPI, delegowanie zadań, ocena realizacji celów
- wspieranie oraz motywowanie podległego zespołu
*Wsparcie operacyjne i optymalizacja pracy kanału biznesowego w celu zwiększenia sprzedaży i wydajności sprzedaży
- wdrażanie rozwiązań produktowych
- modelowanie procesów biznesowych
- wsparcie i rozwój narzędzia CRM (Consumer Relationship Management)
- inicjowanie projektów (BO) lub udział w projekcie (PM)
* Analiza rynku, ofert, ocena P&L Ofert B2B dla rynku SME
* Współpraca z marketingiem w kreacji ofert
* Realizacja planów targetowych własnych oraz bezpośredni wpływ na plany Regionalnych Kierowników Sprzedaży
* Utrzymywanie relacji biznesowych z klientem wewnętrznym
- rozwój portfela produktów
- implementacja narzędzi w celu usprawnienia pracy zespołu w tworzeniu ofert
- ustalanie celów KPI, delegowanie zadań, ocena realizacji celów
- wspieranie oraz motywowanie podległego zespołu
*Wsparcie operacyjne i optymalizacja pracy kanału biznesowego w celu zwiększenia sprzedaży i wydajności sprzedaży
- wdrażanie rozwiązań produktowych
- modelowanie procesów biznesowych
- wsparcie i rozwój narzędzia CRM (Consumer Relationship Management)
- inicjowanie projektów (BO) lub udział w projekcie (PM)
* Analiza rynku, ofert, ocena P&L Ofert B2B dla rynku SME
* Współpraca z marketingiem w kreacji ofert
* Realizacja planów targetowych własnych oraz bezpośredni wpływ na plany Regionalnych Kierowników Sprzedaży
* Utrzymywanie relacji biznesowych z klientem wewnętrznym
Manager ds Eventów i Klientów B2B
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych:
- spotkania, prezentacja oferty , negocjacje
Sprzedaż i organizacja wyjazdów służbowych, konferencji, eventów motywacyjnych w kraju i za granicą.
Negocjacje cen z dostawcami usług
Realizacja usługi z zachowaniem celu przychodowości
- spotkania, prezentacja oferty , negocjacje
Sprzedaż i organizacja wyjazdów służbowych, konferencji, eventów motywacyjnych w kraju i za granicą.
Negocjacje cen z dostawcami usług
Realizacja usługi z zachowaniem celu przychodowości
Projekty
Szkolenia i kursy
Taktyki Sprzedaży
Kursy Menadżerskie
Strategia Zarządzania
Kursy Menadżerskie
Strategia Zarządzania
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Podróże
Książki
Film
Książki
Film
Grupy
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;