Monika Skałecka

Kierownik Oferty - Rynek Biznes /B2B - P4 (PLAY)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Coaching managerski Motywowanie zespołu Analiza rynku i konkurencji Negocjacje handlowe i techniki sprzedaży Prowadzenie projektów biznesowych Ocena P&L ofert Optymalizacja czasu pracy Budowanie narzędzi usprawniających procesy sprzedaży Umiejętność znajdywania słabych stron w ofercie konkurencji

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Kierownik Zespołu Oferty - Departament Sprzedaży Rynek Biznes
*Zarządzanie zespołem Oferty Specjalnej w Pionie Sprzedaży B2B
- rozwój portfela produktów
- implementacja narzędzi w celu usprawnienia pracy zespołu w tworzeniu ofert
- ustalanie celów KPI, delegowanie zadań, ocena realizacji celów
- wspieranie oraz motywowanie podległego zespołu
*Wsparcie operacyjne i optymalizacja pracy kanału biznesowego w celu zwiększenia sprzedaży i wydajności sprzedaży
- wdrażanie rozwiązań produktowych
- modelowanie procesów biznesowych
- wsparcie i rozwój narzędzia CRM (Consumer Relationship Management)
- inicjowanie projektów (BO) lub udział w projekcie (PM)
* Analiza rynku, ofert, ocena P&L Ofert B2B dla rynku SME
* Współpraca z marketingiem w kreacji ofert
* Realizacja planów targetowych własnych oraz bezpośredni wpływ na plany Regionalnych Kierowników Sprzedaży
* Utrzymywanie relacji biznesowych z klientem wewnętrznym
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Specjalista Oferty Specjalnej B2B
*Tworzenie ofert telekomunikacyjnych dla klientów B2B
* Kontakt z Doradcami biznesowymi i ustalanie warunków ofertowych
* Udział w projektach
Businessman Fun Club
Manager ds Eventów i Klientów B2B
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych:
- spotkania, prezentacja oferty , negocjacje
Sprzedaż i organizacja wyjazdów służbowych, konferencji, eventów motywacyjnych w kraju i za granicą.
Negocjacje cen z dostawcami usług
Realizacja usługi z zachowaniem celu przychodowości

Projekty

Rozbudowanie metodologi liczenia rentowności w narzędziu Sme Tool
W celu optymalizacji P&L ofert specjalnych dla rynku SME zostaje wprowadzony nowy sposób liczenia rentowności ofert. Projekt w trakcie.
Nowy algorytm w Sme Toolu
Wdrożenie nowego algorytmu liczącego P&L oferty zgodnego z obranymi zasadami
Sme Tool - narzędzie dla Doradców Biznesowych
Stworzenie w CRM narzędzie mającego na celu samodzielne liczenie ofert przez Doradców Biznesowych
Stworzenie narzędzia Sme tool w CRM
Narzędzie systemowe stworzone dla Doradców Biznesowych w celu samodzielnego liczenia rentowności ofert specjalnych dla klientów SME.

Szkolenia i kursy

Taktyki Sprzedaży
Kursy Menadżerskie
Strategia Zarządzania

Edukacja

Logo
Politoligia/ Instytut Marketingu, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
AWF Warszawa

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Podróże
Książki
Film

Grupy

Grecja
Grecja
Dla miłośników Hellady i nie tylko.
Hiszpania
Hiszpania
dla wszystkich ktorzy tak jak ja zakochani sa w Hiszpanii :))
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;