Umiejętności
Umiejętności analityczne
Analiza danych
Raporty analityczne
Raporty KPI
Microsoft Excel
Microsoft Office
Budżety operacyjne
Controlling
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu raportów i analiz
• monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników i parametrów efektywnościowych i jakościowych,
• przygotowywanie i uzgadnianie raportów klienckich,
• sporządzanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów operacyjnych,
• analiza odchyleń podstawowych parametrów dotyczących realizowanych akcji telemarketingowych,
• naliczanie systemów motywacyjnych,
• zarządzanie bazami danych,
• analiza oraz estymacja kosztów realizacji projektów,
• rekomendowanie zmian mających na celu optymalizację procesów i zwiększenie efektywności,
• kontrola budżetu i analiza odchyleń poszczególnych elementów kosztów
• przygotowywanie i uzgadnianie raportów klienckich,
• sporządzanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów operacyjnych,
• analiza odchyleń podstawowych parametrów dotyczących realizowanych akcji telemarketingowych,
• naliczanie systemów motywacyjnych,
• zarządzanie bazami danych,
• analiza oraz estymacja kosztów realizacji projektów,
• rekomendowanie zmian mających na celu optymalizację procesów i zwiększenie efektywności,
• kontrola budżetu i analiza odchyleń poszczególnych elementów kosztów
Specjalista ds. raportów i analiz
• współtworzenie systemów raportowania oraz opracowywanie narzędzi wspomagających analizy danych
• przygotowanie raportów wg formatów określonych przez klientów
• terminowe sporządzanie okresowych raportów dotyczących działalności firmy
• pozyskiwanie danych z systemów i ich analiza
• analiza wyników ilościowych
• udzielanie wsparcia w zakresie analizy innym pracownikom firmy
• ewidencjonowanie czasu pracy i wyników pracowników firmy
• opracowanie miesięcznych arkuszy wynagrodzeń, rozliczanie wyników
• wdrażanie oraz rozwój narzędzi raportowania w celu automatyzacji procesu
• monitorowanie projektów/programów realizowanych w obszarze operacji
• przygotowanie raportów wg formatów określonych przez klientów
• terminowe sporządzanie okresowych raportów dotyczących działalności firmy
• pozyskiwanie danych z systemów i ich analiza
• analiza wyników ilościowych
• udzielanie wsparcia w zakresie analizy innym pracownikom firmy
• ewidencjonowanie czasu pracy i wyników pracowników firmy
• opracowanie miesięcznych arkuszy wynagrodzeń, rozliczanie wyników
• wdrażanie oraz rozwój narzędzi raportowania w celu automatyzacji procesu
• monitorowanie projektów/programów realizowanych w obszarze operacji
Szkolenia i kursy
2012.03 dr Marek Wojciechowski - Skuteczne zarządzanie zespołem
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.