Monika Puchalska

Monika Puchalska

Kierownik zmiany, Dunkin Donuts
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Prawo jazdy kat B Pakiet MS Offiece

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik zmiany
Varsovia food company
-profesjonalna obsługa klientów i pomoc w wyborze odpowiedniego gatunku kawy
-rozliczanie pobranych surowców, prowadzenie obowiązującej dokumentacji na stanowisku pracy
-wydawanie napojów alkoholowych, kawowych, smoothies
-obsługa kasy fiskalnej
-szkolenie pracowników z technik baristy
-przyjmowanie dostaw
-utrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi klientami
-dbanie o jakość podawanych produktów
-współtworzenie menu
-pomoc w przygotowaniu i dekorowaniu dań
-obsługa gości kawiarni

Kierownik zmiany
• Dbałość o dobrą organizację pracy podległego zespołu
• Dbałość o prawidłową obsługę klientów
• Sporządzanie raportów fiskalnych i zestawień sprzedaży dziennych i okresowych. Prowadzenie na bieżąco zapisów w raporcie kasowym
• Dbałość o prawidłowy podział zadań i obowiązków miedzy pracowników, układanie tygodniowych/miesięcznych planów pracy
• Okresowa ocena pracy podległych osób. Wnioskowanie o kierowanie podległych pracowników na szkolenia. Dbałość o rozwój pracowników. Wnioskowanie do przełożonego o awans dla pracownika, który spełnia kryteria awansu.
• Szkolenie podległych pracowników, w tym w szczególności nowozatrudnionych, w zakresie powierzanych im obowiązków i obowiązującego standardu obsługi klienta.
• Utrzymywanie stałego kontaktu z przełożonym poprzez system połączeń telefonicznych wewnątrz spółki oraz pocztę mailową. Stosowanie się do zaleceń przełożonego zawartych w okresowych ocenach pracy punktu, miesięcznych raportach kontroli, innych ocenach i raportach
Bonjour Polska Sp. z o.o.
Barista
-profesjonalna obsługa klientów i pomoc w wyborze odpowiedniego gatunku kawy
-rozliczanie pobranych surowców, prowadzenie obowiązującej dokumentacji na stanowisku pracy
-wydawanie napojów alkoholowych, kawowych, smoothies
-obsługa kasy fiskalnej
-szkolenie pracowników z technik baristy
-przyjmowanie dostaw
-utrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi klientami
-dbanie o jakość podawanych produktów
-współtworzenie menu
-pomoc w przygotowaniu i dekorowaniu dań
-obsługa gości kawiarni

Szkolenia i kursy

-Kurs Baristy,
-Kapitał ludzki narodowa strategia spójności Projekt UE „Będę atrakcyjnym pracownikiem” ,
-Makro Centrum rozwoju firmy „Najbardziej popularne desery”,
-Makro centrum rozwoju firmy „Pizza & Pasta”,
-Hotelu Sofitel (Victoria) (praktyki)
-Hotel Intercontinental (praktyki)
-Hotel Sheraton (praktyki w dziale rezerwacji )
-Hotel “Grand Hotel Tiffi” (asystentka managera gastronomii -straż)

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
SZKOŁA GŁÓWNA TURYSTYKI I REKREACJI
Logo
Kucharz, średnie
Technikum Gastronomiczno-Hotelarskiej nr 2 Warszawie

Zainteresowania

-Kulinaria
-Książki