Monika Tomaszyk
Młodszy kontroler skarbowy
Szczecin,
zachodniopomorskie
Doświadczenie zawodowe
Doradca firm
Budowanie i pogłębianie relacji z klientami
Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu małych i średnich przedsiębiorstw , wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka kredytowego.
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu małych i średnich przedsiębiorstw , wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka kredytowego.
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Doradca Aurum
Budowanie i pogłębianie relacji z klientami
Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego.
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego.
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Doradca Klienta Zamożnego
Budowanie i pogłębianie relacji z klientami
Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego.
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego.
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Naczelnik Sprzedaży
Planowanie, organizowanie, monitorowanie pracy poszczególnym pracownikom Oddziału
Planowanie, organizowanie i nadzorowaniem sprzedaży produktów i usług nowym i dotychczasowym Klientom przez pracowników Oddziału
Bieżąca obsługa klienta detalicznego oraz Mikro
Kompletowanie, przygotowywanie i analiza dokumentów kredytowych (kredyty i pożyczki hipoteczne, pożyczki gotówkowe, kredyty z dopłatą z WFOŚ, kredyty inwestycyjne, limity odnawialne, karty kredytowe),
Przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów,
Prowadzenie szkoleń dla pośredników współpracujących z Bankiem,
Organizacja i prowadzenie prezentacji produktowych dla pracowników dużych firm współpracujących z Bankiem
Udział w akcjach marketingowych
Obsługa systemu reklamacji
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Planowanie, organizowanie i nadzorowaniem sprzedaży produktów i usług nowym i dotychczasowym Klientom przez pracowników Oddziału
Bieżąca obsługa klienta detalicznego oraz Mikro
Kompletowanie, przygotowywanie i analiza dokumentów kredytowych (kredyty i pożyczki hipoteczne, pożyczki gotówkowe, kredyty z dopłatą z WFOŚ, kredyty inwestycyjne, limity odnawialne, karty kredytowe),
Przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów,
Prowadzenie szkoleń dla pośredników współpracujących z Bankiem,
Organizacja i prowadzenie prezentacji produktowych dla pracowników dużych firm współpracujących z Bankiem
Udział w akcjach marketingowych
Obsługa systemu reklamacji
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dyrektor Oddziału Operacyjnego
Planowanie, organizowanie, monitorowanie pracy poszczególnym pracownikom Oddziału
Planowanie, organizowanie i nadzorowaniem sprzedaży produktów i usług nowym i dotychczasowym Klientom przez pracowników Oddziału
Bieżąca obsługa klienta detalicznego oraz Mikro
Kompletowanie, przygotowywanie i analiza dokumentów kredytowych (kredyty hipoteczne, pożyczki gotówkowe, kredyty z dopłatą z WFOŚ, kredyty inwestycyjne, limity odnawialne, karty kredytowe),
Przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów,
Prowadzenie szkoleń dla pośredników współpracujących z Bankiem,
Organizacja i prowadzenie prezentacji produktowych dla pracowników dużych firm współpracujących z Bankiem
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Planowanie, organizowanie i nadzorowaniem sprzedaży produktów i usług nowym i dotychczasowym Klientom przez pracowników Oddziału
Bieżąca obsługa klienta detalicznego oraz Mikro
Kompletowanie, przygotowywanie i analiza dokumentów kredytowych (kredyty hipoteczne, pożyczki gotówkowe, kredyty z dopłatą z WFOŚ, kredyty inwestycyjne, limity odnawialne, karty kredytowe),
Przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów,
Prowadzenie szkoleń dla pośredników współpracujących z Bankiem,
Organizacja i prowadzenie prezentacji produktowych dla pracowników dużych firm współpracujących z Bankiem
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Doradca Klienta Detalicznego II stopnia
Budowanie i pogłębianie relacji z klientami
Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego..
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego..
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Doradca Klienta Korporacyjnego i Instytucjonalnego II stopnia
Budowanie i pogłębianie relacji z klientami
Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego.
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współprac
Pozyskiwanie nowych Klientów i realizacja założonych planów sprzedażowych
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego.
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współprac
Pozyskiwanie nowych Klientów i realizacja założonych planów sprzedażowych
Udział w akcjach marketingowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dysponent - Sprzedawca
Budowanie i pogłębianie relacji z klientami.
Bieżące dokonywanie identyfikacji potrzeb i oczekiwań Klientów z grupy docelowej w oparciu o analizy własne, bezpośrednie kontakty z Klientami , w oparciu o wszelkie dostępne źródła.
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy.
Realizacja założonych planów sprzedażowych.
Otwieranie rachunków bieżących Klientom segmentu detalicznego.
Udział w akcjach marketingowych.
Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Bieżące dokonywanie identyfikacji potrzeb i oczekiwań Klientów z grupy docelowej w oparciu o analizy własne, bezpośrednie kontakty z Klientami , w oparciu o wszelkie dostępne źródła.
Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy.
Realizacja założonych planów sprzedażowych.
Otwieranie rachunków bieżących Klientom segmentu detalicznego.
Udział w akcjach marketingowych.
Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Inspektor ds. księgowości
Księgowanie zleceń wysyłanych i odbieranych w systemie ELIXIR.
Księgowanie zleceń wysyłanych i odbieranych w systemie KIR.
Wysyłanie i odbieranie komunikatów SWIFT.
Przygotowywanie wyciągów.
Kompletowanie dokumentów księgowych dotyczących rozliczeń związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym.
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Księgowanie zleceń wysyłanych i odbieranych w systemie KIR.
Wysyłanie i odbieranie komunikatów SWIFT.
Przygotowywanie wyciągów.
Kompletowanie dokumentów księgowych dotyczących rozliczeń związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym.
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Szkolenia i kursy
Kurs VISA poświęcony kartom kredytowym zakończony certyfikatem.
Szkolenie : Wstępna ocena zdolności kredytowej klienta detalicznego.
Rozpoznawanie autentyczności dokumentów i podpisów
Centrum Szkolenia Zawodowego „PI” Sp. Z O.O.- Kurs : „Postępowanie pracowników banku w sytuacji napadu”,
Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Szczecinie Korporacja Romaniszyn Kurs: „Kasjer walutowo – złotowy”,
Szkolenia sprzedażowe, podnoszące kwalifikacje w zakresie technik i metod sprzedaży oraz obsługi klienta
Szkolenie : Wstępna ocena zdolności kredytowej klienta detalicznego.
Rozpoznawanie autentyczności dokumentów i podpisów
Centrum Szkolenia Zawodowego „PI” Sp. Z O.O.- Kurs : „Postępowanie pracowników banku w sytuacji napadu”,
Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Szczecinie Korporacja Romaniszyn Kurs: „Kasjer walutowo – złotowy”,
Szkolenia sprzedażowe, podnoszące kwalifikacje w zakresie technik i metod sprzedaży oraz obsługi klienta
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
Muzyka, spacery, kino
Inne
Swoboda w nawiązywaniu nowych kontaktów, umiejętność pracy w zespole, otwartość na nowe wyzwania oraz umiejętność dostosowania się do nowych sytuacji. Umiejętność trafnej oceny sytuacji i podejmowanie właściwych decyzji. Sumienność, efektywność w działaniu, odpowiedzialność, poczucie humoru.
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały