Monika Tomaszyk

Monika Tomaszyk

Młodszy kontroler skarbowy
Szczecin, zachodniopomorskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
młodszy kontroler skarbowy
Zachodniopomorski Urząd Celno-Skarbowy
Kontrola celno-skarbowa i postępowania podatkowe
PKO Bank Polski
Doradca firm
Budowanie i pogłębianie relacji z klientami
 Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu małych i średnich przedsiębiorstw , wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka kredytowego.
 Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
 Realizacja założonych planów sprzedażowych
 Udział w akcjach marketingowych
 Dbanie o dobry wizerunek firmy
PKO Bank Polski
Doradca Aurum
 Budowanie i pogłębianie relacji z klientami
 Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego.
 Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
 Realizacja założonych planów sprzedażowych
 Udział w akcjach marketingowych
 Dbanie o dobry wizerunek firmy
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca Klienta Zamożnego
 Budowanie i pogłębianie relacji z klientami
 Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego.
 Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
 Realizacja założonych planów sprzedażowych
 Udział w akcjach marketingowych
 Dbanie o dobry wizerunek firmy
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Naczelnik Sprzedaży
 Planowanie, organizowanie, monitorowanie pracy poszczególnym pracownikom Oddziału
 Planowanie, organizowanie i nadzorowaniem sprzedaży produktów i usług nowym i dotychczasowym Klientom przez pracowników Oddziału
 Bieżąca obsługa klienta detalicznego oraz Mikro
 Kompletowanie, przygotowywanie i analiza dokumentów kredytowych (kredyty i pożyczki hipoteczne, pożyczki gotówkowe, kredyty z dopłatą z WFOŚ, kredyty inwestycyjne, limity odnawialne, karty kredytowe),
 Przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów,
 Prowadzenie szkoleń dla pośredników współpracujących z Bankiem,
 Organizacja i prowadzenie prezentacji produktowych dla pracowników dużych firm współpracujących z Bankiem
 Udział w akcjach marketingowych
 Obsługa systemu reklamacji
 Dbanie o dobry wizerunek firmy
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Dyrektor Oddziału Operacyjnego
 Planowanie, organizowanie, monitorowanie pracy poszczególnym pracownikom Oddziału
 Planowanie, organizowanie i nadzorowaniem sprzedaży produktów i usług nowym i dotychczasowym Klientom przez pracowników Oddziału
 Bieżąca obsługa klienta detalicznego oraz Mikro
 Kompletowanie, przygotowywanie i analiza dokumentów kredytowych (kredyty hipoteczne, pożyczki gotówkowe, kredyty z dopłatą z WFOŚ, kredyty inwestycyjne, limity odnawialne, karty kredytowe),
 Przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów,
 Prowadzenie szkoleń dla pośredników współpracujących z Bankiem,
 Organizacja i prowadzenie prezentacji produktowych dla pracowników dużych firm współpracujących z Bankiem
 Udział w akcjach marketingowych
 Dbanie o dobry wizerunek firmy
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Doradca Klienta Detalicznego II stopnia
 Budowanie i pogłębianie relacji z klientami
 Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego..
 Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy
 Realizacja założonych planów sprzedażowych
 Udział w akcjach marketingowych
 Dbanie o dobry wizerunek firmy
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Doradca Klienta Korporacyjnego i Instytucjonalnego II stopnia
 Budowanie i pogłębianie relacji z klientami
 Dokonywanie oceny kompletności wniosków kredytowych Klientów segmentu detalicznego, wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez Klienta, przygotowywanie wstępnej oceny zdolności kredytowej Klienta i przekazywanie wniosków do analityka biznesowego detalicznego.
 Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współprac
 Pozyskiwanie nowych Klientów i realizacja założonych planów sprzedażowych
 Udział w akcjach marketingowych
 Dbanie o dobry wizerunek firmy
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Dysponent - Sprzedawca
 Budowanie i pogłębianie relacji z klientami.
 Bieżące dokonywanie identyfikacji potrzeb i oczekiwań Klientów z grupy docelowej w oparciu o analizy własne, bezpośrednie kontakty z Klientami , w oparciu o wszelkie dostępne źródła.
 Rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami (cross-sell) poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Banku oraz grupy kapitałowej Banku, monitorowanie jakości ich obsługi oraz rozwoju i efektywności współpracy.
 Realizacja założonych planów sprzedażowych.
 Otwieranie rachunków bieżących Klientom segmentu detalicznego.
 Udział w akcjach marketingowych.
 Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Inspektor ds. księgowości
 Księgowanie zleceń wysyłanych i odbieranych w systemie ELIXIR.
 Księgowanie zleceń wysyłanych i odbieranych w systemie KIR.
 Wysyłanie i odbieranie komunikatów SWIFT.
 Przygotowywanie wyciągów.
 Kompletowanie dokumentów księgowych dotyczących rozliczeń związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym.
 Dbanie o dobry wizerunek firmy

Szkolenia i kursy

 Kurs VISA poświęcony kartom kredytowym zakończony certyfikatem.
 Szkolenie : Wstępna ocena zdolności kredytowej klienta detalicznego.
 Rozpoznawanie autentyczności dokumentów i podpisów
 Centrum Szkolenia Zawodowego „PI” Sp. Z O.O.- Kurs : „Postępowanie pracowników banku w sytuacji napadu”,
 Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Szczecinie Korporacja Romaniszyn Kurs: „Kasjer walutowo – złotowy”,
 Szkolenia sprzedażowe, podnoszące kwalifikacje w zakresie technik i metod sprzedaży oraz obsługi klienta

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
WSB

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

Muzyka, spacery, kino

Inne

Swoboda w nawiązywaniu nowych kontaktów, umiejętność pracy w zespole, otwartość na nowe wyzwania oraz umiejętność dostosowania się do nowych sytuacji. Umiejętność trafnej oceny sytuacji i podejmowanie właściwych decyzji. Sumienność, efektywność w działaniu, odpowiedzialność, poczucie humoru.

Grupy

Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały