Umiejętności
Wsparcie sprzedaży
Obsługa klienta
umiejętność szybkiego uczenia się
motywowanie i wspieranie innych w działaniu
zapał do pracy
umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Salon ORANGE ( Ostrowiec Św. )
obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, nawiązywanie kontaktów w sprawach handlowych z klientami obecnymi oraz zarządzanie kontem klienta: propozycje handlowe i doradztwo dla klientów obecnych, cesje, windykacje, reklamacje; pozyskiwanie nowych klientów: telemarketing, dobór właściwej oferty telefonii oraz usług internetowych i mediów.
kasjer-magazynier
Salon ORANGE ( Ostrowiec Św. )
przyjmowanie rachunków, rozliczanie kasy, wpłaty utargów, sporządzanie raportów fiskalnych, kasowych, rozliczanie okresowe z księgowymi, wprowadzanie umów do systemu, wystawianie paragonów, rozliczanie zaliczek stałych oraz wyjazdów służbowych pracowników; sporządzanie zamówień, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw, inwentaryzacja dzienna, tygodniowa, miesięczna, przyjmowanie i przesunięcia zwrotów oraz stanów magazynowych; archiwizacja umów i dokumentów; tworzenie baz danych klientów oraz telemarketing, zastępstwo kierownika salonu podczas jego nieobecności.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z systemów call center „VCC” (Warszawa)
Szkolenie z zakresu telefonii stacjonarnych i Internetu (WROCŁAW)
Szkolenie produktowe z zakresu oferty dla klientów biznesowych (LUBLIN)
Szkolenie z zakresu sprzedaży wiązanej produktów (LUBLIN)
Szkolenie z zakresu obsługi klienta (WARSZAWA)
Szkolenie „Umawianie wizyt handlowych przez telefon” (LUBLIN)
Szkolenie z programów komputerowych „People Soft, OptiPos, OptiOffline” (WARSZAWA)
Kurs: agent ubezpieczeniowy organizowany przez Commercial Union (KIELCE – WARSZAWA)
Szkolenie z zakresu telefonii stacjonarnych i Internetu (WROCŁAW)
Szkolenie produktowe z zakresu oferty dla klientów biznesowych (LUBLIN)
Szkolenie z zakresu sprzedaży wiązanej produktów (LUBLIN)
Szkolenie z zakresu obsługi klienta (WARSZAWA)
Szkolenie „Umawianie wizyt handlowych przez telefon” (LUBLIN)
Szkolenie z programów komputerowych „People Soft, OptiPos, OptiOffline” (WARSZAWA)
Kurs: agent ubezpieczeniowy organizowany przez Commercial Union (KIELCE – WARSZAWA)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Webdesign
Zainteresowania
muzyka, książka, kulinaria, stolarstwo, podróże
Inne
Dodatkowe umiejętności:
obsługa komputera znajomość pakietu MC Officet; Subiekt GT; Gestor; Nar; Novell; Softlab; People Soft; OptiPos; Virtual Call Center; obsługa kas fiskalnych; TETA; Photoshop; Dreamweaver
Prawo jazdy: kat. B
obsługa komputera znajomość pakietu MC Officet; Subiekt GT; Gestor; Nar; Novell; Softlab; People Soft; OptiPos; Virtual Call Center; obsługa kas fiskalnych; TETA; Photoshop; Dreamweaver
Prawo jazdy: kat. B