Monika Olszak

Social Media Manager, Fundacja Wspierania Inicjatyw Młodzieżowych 4YOUth

Umiejętności

Komunikacja Marketingowa Public Relations Social Media

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
włoski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Social Media Manager
Fundacja Wspierania Inicjatyw Młodzieżowych 4YOUth
prowadzenie fanpage’a na Facebooku
HYPERmedia sp. z o.o.
-
analiza dokumentów pod kontem standaryzowania treści i układu
Logo
Staż z programu Erasmus Placement
UNICA- Network of Universities from the Capitals of Europe
- zbieranie wymaganych informacji i dokumentów, ich weryfikowanie oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z pracownikami Komisji Europejskiej, a także partnerami projektu – ponad 20 uniwersytetów z Europy i Azji Środkowej
- wsparcie przy organizacji wyjazdów służbowych
- sporządzanie raportów ze spotkań
- tworzenie analiz formularzy ocen z seminariów
- prowadzenie stron internetowych
- wprowadzanie danych do programu zarządzania finansami GnuCash
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Ambasadorka Programu „Młodzież w działaniu”
- zorganizowanie wystawy w Centrum Kultury Grodzisk Mazowiecki
- przeprowadzanie wywiadów i pisanie reportaży
- wystąpienie w radiu
- nawiązanie współpracy z Biurami Karier kilkunastu uniwersytetów w Polsce
Logo
Organizatorka wydarzenia „Żywa Biblioteka”
Milanowskie Centrum Kultury
- przygotowanie i prowadzenie warsztatów dla uczestników
- kontakt z organizacjami (m.in. Human Library Organization)
- zarządzanie zespołem
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Wolontariat przy polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
- pomoc w organizacji i obsłudze dużej międzynarodowej konferencji – ponad 200 uczestników z całej Europy
- przygotowanie i rozsyłka zaproszeń konferencyjnych
- rejestracja uczestników konferencji
- redagowanie informacji na stronę internetową
- przygotowywanie i tłumaczenie na język angielski materiałów konferencyjnych
- pomoc w bieżących pracach Wydziału Rozwoju Terytorialnego
Logo
ankieter
Europejska Sieć Obserwacyjna Rozwoju Terytorialnego i Spójności Terytorialnej ESPON
- przeprowadzanie ankiet z mieszkańcami Jeleniej Góry
Logo
Członek zarządu
SKN Touching Europe
- współorganizowanie konferencji naukowych oraz wyjazdu naukowego do Brukseli
- kontaktowanie się z pracownikami instytucji Unii Europejskiej, organizacji pozarządowych oraz Polskiego Radia Programu Trzeciego
- prowadzenie debaty w stylu oksfordzkim

Edukacja

Logo
Gopsodarka Przestrzenna, Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych , magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Europeistyka ( specjalizacja Marketing Europejski), magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Inne

Zainteresowania

podróże, couchsurfing, działalność społeczna, fotografia, przestrzeń miejska, zumba

Inne

- Bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Zarządzanie treścią w systemie Drupal
- Podstawowa znajomość programów graficznych (GIMP, PhotoFiltre)
- Prawo jazdy kategoria B

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.