Monika Momot

doktorantka, Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie

Umiejętności

GMP HACCP Statystyka nieparametryczna PowerPoint Project Management ocena sensoryczna Statystyka fizz software QACP organizacja laboratorium sensorycznego zgodnie z Standardem ISO

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bunge Polska
LIDER ANALIZ SENSORYCZNYCH
MAIN TASKS AND RESPONSIBILITIES
Provide Sensory & Product Guidance:
● Conduct sensory and consumer research according to requests;
● Analyse results using advanced statistics;
● Deliver outstanding quantitative Sensory and Consumer Insights.

Contribute to the Sensory & Product Guidance Capabilities Implementation:
● Ensure best practices are used in terms of sensory panels, methods;
● Apply new methodologies developed;
● Contribute to the implementation of Best Practices within and outside R&D.

Lead Sensory & Product Guidance Knowledge Projects:
● Lead multi-functional internal or external projects;


•Develop, implement and maintain effective food sensory programs through proper evaluation methods, application on statistical sensory analysis tools and database.
•Define and establish key sensory quality attributes of each product to ensure product innovation/renovation is carried out with the desirable sensory attributes.
•Analyze, interpret and validate sensory results through industrial recognized statistical sensory analysis database. In addition, generate necessary sensory reports & diagnosis.
•Conduct sensory studies and analyze consumer’s product consumption and purchasing behavior. Proactively respond to evolving consumer needs by conducting consumer sensory research collaboratively with Corporate or Business Unit Marketing teams.
•Lead the R&D teams and sensory panellists in applying the right sensory evaluation method for accurate and effective sensory evaluation results during new product development and product improvement.
•Accountable for the selection of sensory panellists through proper sensory screening tests and continuously reinforce internal sensory competency by providing relevant in-house and collaboratively engaged external parties sensory training programs.
•Lead all sensory interaction sessions with sensory panellists to ensure compliance to sensory protocols, accuracy and effectiveness.
•Work with Corporate or Business Units teams to brainstorm
Logo
praktykant
Praktyka studencka w Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Inowrocławiu
wykonywanie badań fizykochemicznych i mikrobiologicznych wód
Logo
laborantka
Praktyka studencka w Z.T. Kruszwica S.A w Centrum Badań I Rozwoju Tłuszczów Bünge Europe
badanie korelacji pomiędzy składem kwasów tłuszczowych a zawartością fazy stałej , szybkością krystalizacji i punktem kroplenia chemicznie przeestryfikowanych
ZT Kruszwica SA
laborantka
oznaczenie liczby anizydynowej do pracy magisterskiej „Badanie wpływu parametrów procesu na kinetykę bielenia oleju palmowego”

Szkolenia i kursy

certyfikowany kurs języka angielskiego poziom zaawansowany B1(część 2)
kurs na prawo jazdy
certyfikowany kurs na auditora zarządzania laboratorium wg ISO 17025
certyfikowany kurs na auditora wewnętrznego system HACCP oraz BRC/IFS
certyfikowany kurs chromatografii gazowej poziom zaawansowany
certyfikowany kurs języka angielskiego poziom zaawansowany B1 (część 1)
certyfikowany kurs języka angielskiego poziom średnio zaawansowany A2

Edukacja

Logo
studia doktoranckie, doktoranckie
Insytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności, Polskiej Akademii Nauk, Olsztyn
Logo
BIOTECHNOLOGIA, magisterskie
Politechnika Gdańska

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Analiza Sensoryczna
Analiza Sensoryczna
Grupa dla osob zajmujacych sie ocena sensoryczna produktow.
Asertywność
Asertywność
Grupa dla osób chcących być w zgodzie z sobą ... i z innymi :)
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Laboratory
Laboratory
Grupa zrzeszająca osoby powiązane z laboratoriamy oraz sprzętem laboratoryjnym. Najświeższe informacje z rynku- mozliwości rozwoju zawodowego!!
New Product Development
New Product Development
Grupa przeznaczona dla wszystkich zajmujących się wdrażaniem nowych produktów i usług nie tylko w przemyśle spożywczym
Project Management
Project Management
Project Management jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin zarządzania. Zapraszam do otwartej wymiany doświadczeń
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Skuteczny Projekt
Skuteczny Projekt
Obietywne spojrzenie na projekty pod kątem metodyk oraz narzędzi. Szukasz dobre repozytorium wiedzy nt. Project Management, Ciekawe Szkolenia i Konferencje, Odpowiedni Software - dobrze trafiłeś!
Statystyka
Statystyka
Grupa dla tych, którzy lubią liczby, studiowali metody ilościowe, pracują i wykorzystują statystykę w pracy. To grupa także dla tych, którzy wykorzystują statystykę na giełdzie