Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener biznesu, konsultant
Monika Majkut Szkolenia i kursy
Konsulting i doradztwo w zakresie kompleksowej organizacji rejestracji medycznej, wprowadzania zmian i udoskonaleń, diagnozowania luk kompetencyjnych oraz definiowania działań rozwojowych.
Szkolenia:
- kompetencje miękkie - komunikacja interpersonalna, współpraca w zespole, asertywność, profesjonalna obsług klienta, "trudny klient" czy trudna sytuacja, zarządzanie emocjami, itp.
- dla podmiotów leczniczych szkolenia "szyte na miarę": dla rejestratorek, pielęgniarek, lekarzy (komunikacja, asertywność, budowanie pozytywnych relacji z pacjentem).
Kursy dla Rejestratorek medycznych:
kompleksowe przygotowanie do pracy na tym stanowisku.
Szkolenia:
- kompetencje miękkie - komunikacja interpersonalna, współpraca w zespole, asertywność, profesjonalna obsług klienta, "trudny klient" czy trudna sytuacja, zarządzanie emocjami, itp.
- dla podmiotów leczniczych szkolenia "szyte na miarę": dla rejestratorek, pielęgniarek, lekarzy (komunikacja, asertywność, budowanie pozytywnych relacji z pacjentem).
Kursy dla Rejestratorek medycznych:
kompleksowe przygotowanie do pracy na tym stanowisku.
Wykładowca/Trener
Wykładane przedmioty:
Komunikacja interpersonalna.
Trening umiejętności społecznych.
Podstawy psychologii i socjologii.
Podstawy psychologii i pedagogiki.
Komunikacja personalna i społeczna.
oraz (kierunku medyczne):
Organizacja i ekonomia zdrowia.
Organizacja pracy rejestracji z elementami etyki zawodowej.
Organizacja i dokumentacji pracy rejestratorki / sekretarki medycznej.
Komunikacja interpersonalna.
Trening umiejętności społecznych.
Podstawy psychologii i socjologii.
Podstawy psychologii i pedagogiki.
Komunikacja personalna i społeczna.
oraz (kierunku medyczne):
Organizacja i ekonomia zdrowia.
Organizacja pracy rejestracji z elementami etyki zawodowej.
Organizacja i dokumentacji pracy rejestratorki / sekretarki medycznej.
Wykładowca/Trener
Wykładane przedmioty:
Komunikacja interpersonalna.
Obsługa pacjenta.
Prawna ochrona pacjenta.
Dyscypliny lekarskie oraz badania diagnostyczne.
Organizacja i dokumentacja medyczna w pracy rejestratorki medycznej.
Podstawy wiedzy o zagrożeniach zdrowia i życia.
Komunikacja interpersonalna.
Obsługa pacjenta.
Prawna ochrona pacjenta.
Dyscypliny lekarskie oraz badania diagnostyczne.
Organizacja i dokumentacja medyczna w pracy rejestratorki medycznej.
Podstawy wiedzy o zagrożeniach zdrowia i życia.
Kierownik Recepcji
Nadzór nad funkcjonowaniem recepcji szpitala i przychodni przyszpitalnej.
Rekrutacja i koordynowanie działań personelu.
Monitorowanie i analizowanie poziomu satysfakcji pacjentów.
Realizowanie działań marketingowych.
Sprzedaż usług medycznych.
Nadzór nad sprzedażą usług tzw. pakietowych.
Kontrola i archiwizowanie dokumentacji medycznej.
Udostępnianie i wydawanie dokumentacji medycznej do wewnątrz na zewnątrz.
Współodpowiedzialność za organizacje i pracę poradni specjalistycznych.
Rekrutacja i koordynowanie działań personelu.
Monitorowanie i analizowanie poziomu satysfakcji pacjentów.
Realizowanie działań marketingowych.
Sprzedaż usług medycznych.
Nadzór nad sprzedażą usług tzw. pakietowych.
Kontrola i archiwizowanie dokumentacji medycznej.
Udostępnianie i wydawanie dokumentacji medycznej do wewnątrz na zewnątrz.
Współodpowiedzialność za organizacje i pracę poradni specjalistycznych.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Inne