Monika Lis

rezydent w Egipcie (Marsa Alam)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
arabski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Rezydent
New Line Travel (Marsa Alam, Egipt)
Wsparcie lokalnego kontrahenta - firmy New Line Travel w Marsa Alam w Egipcie oraz pełnienie funkcji przedstawiciela firmy.
Do moich podstawowych obowiązków należy:
1. kontakt z gośćmi hotelowymi oraz prezentacja usług świadczonych przez New Line Travel,
2. pomoc w organizacji czasu wolnego, w tym:
• sprzedaż wycieczek,
• dokonywanie rezerwacji i wynajmu samochodów,
• świadczenie informacji krajoznawczej, udzielanie informacji o ciekawych miejscach.
3. nadzór nad prawidłowym przebiegiem transferów oraz realizacją zakupionych przez gości usług,
4. dyżury na stanowisku recepcyjnym hotelu,
5. przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów sprzedażowych.
6. ścisła współpraca z recepcją hoteli, w tym m.in.:
• wsparcie gości w kontaktach z recepcją, pełnienie funkcji tłumacza (j. polski – j. angielski, j. angielski – j. polski),
• rezerwacja samochodów dla managementu hoteli.
7. realizacja polityki public relations oraz marketingowej spółki, w tym m.in.:
• przygotowywanie materiałów promocyjnych,
• promocja firmy w mediach społecznościowych (zdjęcia, informacje etc.),
8. prowadzenie rekrutacji na stanowiska sprzedażowe, w tym:
• przygotowywanie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych,
• udzielania wstępnej informacji dotyczących warunków współpracy,
• wstępna selekcja kandydatów i przedstawienie wybranych ofert właścicielowi firmy,
• przygotowywanie feedback dla osób, których aplikacje nie zostały zaakceptowane.
ITI Corporation
starszy specjalista ds. pracowniczych / zastępca szefa kadr
Obsługiwałam kadrowo niezależne spółki Grupy ITI oraz spółki współpracujące: ITI Corporation Sp. z o.o., MBC Services Sp. z o.o., Poland Media Properties S.A., Market Link Sp. z o.o, W Properties Sp. z o.o. w likwidacji, Stara Papiernia Sp. z o.o., Wejchert Investments Sp. z o.o., Telewizja Religia Sp. z o.o. w likwidacji, Poland Investments Sp. z o.o., w okresie 11.2006 – 05.2014 również Legia Warszawa S.A. oraz Fundacja Akademia Piłkarska Legia Warszawa, w tym:
współpracowałam przy tworzeniu budżetów, czynnie uczestniczyłam w przygotowywaniu sprawozdań, analiz i innych raportów na potrzeby zarządu oraz innych instytucji zewnętrznych;
korespondowałam z instytucjami ZUS, PIP w kwestiach związanych ze sprawami pracowniczymi;
udzielałam pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
administrowałam opieką medyczną dla pracowników: Medicover, Lux Med;
ustalałam uprawnienia wynikające ze stosunku pracy; prowadziłam akta osobowe zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, archiwizowałam dokumentację pracowniczą;
sporządzałam umowy o pracę, świadectwa pracy, wypowiedzenia, aneksy, porozumienia, zaświadczenia i inne dokumenty dotyczące zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa;
sporządzałam umowy cywilnoprawne (umowy o dzieło, umowy zlecenie, umowy o świadczenie usług) dla zleceniobiorców i współpracowników spółek;
ściśle współpracowałam z działem płac w zakresie naliczania wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy, w tym również przygotowywałam dokumenty do wypłat wynagrodzeń.
byłam odpowiedzialna za prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników, szkoleń bhp i p.poż. oraz kontrolę ich ważności;
prowadziłam ewidencję czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, urlopów macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych;
byłam odpowiedzialna za: sprawozdawczość elektroniczną GUS; statystykę HR; sporządzanie raportów i prezentacji HR;
uczestniczyłam we wdrożeniu systemów kadrowo-płacowych Teta w Grupie ITI oraz Alcode w obsługiwanych spółkach – w tym ściśle współpracowałam z firmami wdrożeniowymi w zakresie implementacji i wsparcia powdrożeniowego.
Referencje
Logo
Specjalista ds. kadr (i nie tylko...)
Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Kadr Celnych i Skarbowych w Otwocku (ODZKCiS)
Byłam odpowiedzialna za całokształt spraw kadrowych w firmie, w tym:
prowadziłam pełną dokumentację pracowniczą „od zatrudnienia do zwolnienia”;
ustalałam uprawnienia emerytalne – współpracowałam z ZUS w zakresie rent i emerytur,
ustalałam uprawnienia pracownicze do dodatkowego wynagrodzenia (trzynastki), nagród jubileuszowych, dodatku stażowego;
współpracowałam z Ministerstwem Finansów w zakresie powoływania - odwoływania i wszelkich uprawnień dla dyrekcji i głównego księgowego;
ustalałam uprawnienia pracownicze do dodatkowego wynagrodzenia (trzynastki), nagród jubileuszowych, dodatku stażowego;
współpracowałam z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji prac interwencyjnych i staży dla bezrobotnych;
prowadziłam dokumentację związaną z PFRON,
zajmowałam się ubezpieczeniami grupowymi pracowników;
Ponadto:
prowadziłam sekretariat dyrektora;
zajmowałam się logistyką (koordynacją i zabezpieczeniem zaplecza hotelowego, transportu i wyżywienia) dla potrzeb załóg lotniczych uczestniczących w organizowanym corocznie Międzynarodowym Pikniku Lotniczym w Góraszce;
współpracowałam w przygotowaniu oraz byłam odpowiedzialna za organizowane przez Ministerstwo Finansów egzaminy państwowe dla osób ubiegających się o certyfikat na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych;
sporządzałam kalkulacje kosztów pobytu grup zorganizowanych korzystających z bazy hotelowej, gastronomicznej i rekreacyjnej.
Referencje
Logo
Samodzielny referent ds. finansowo – księgowych / płatnik
Jednostka Wojskowa Nr 2909 oraz Nr 2621 NJW MSWiA w . Emów k/Otwocka
prowadziłam kasę jednostek, przygotowywałam i dokonywałam wypłat wynagrodzeń i innych należnych świadczeń;
sporządzałam listy płac;
współpracowałam z NBP i bankami komercyjnymi.
prowadziłam dokumentację ZUS dla żołnierzy służby zasadniczej.
W uznaniu zasług na rzecz jednostki zostałam wyróżniona medalem „zasłużony dla pułku”
Logo
Pracownik reklamy
Podwarszawska Gazeta „Nad Wisłą” w Górze Kalwarii
opracowywałam graficznie materiały reklamowe do miesięcznika;
transportowałam miesięcznik do reklamodawców;
wystawiałam faktury;
prowadziłam biuro redakcji (skanowanie, redagowanie i adiustacja tekstów).

Szkolenia i kursy

2016 "Rezydent Biura Podróży" Henc i spółka Paweł Henc
2008 - 2013 "Język Angielski" Centrum Nauczania Języka Angielskiego Britannia
2010 "MS Excel 2007 - siła i wydajność w codziennej pracy" Akademia Altkom SA
2007 "7 Nawyków Skutecznego Działania" Franklin Covey
2007 "Zmiany w prawie pracy - Aktualizacja 2007" KDK Info
2006 „Dokumentacja pracownicza w nowym prawie pracy – jak przygotować się do kontroli.” Centrum Szkoleniowe Szkolenia Publiczne.pl
2005 „Emerytury i renty – najnowsze zmiany w przepisach obowiązujące w 2005 r. i 2006 r.” Centrum Szkoleniowe EDUKATOR Sp. z o.o.
2005 „Jak skutecznie i poprawnie rozwiązywać umowę o pracę – obowiązki pracodawcy” SEKA S.A.
2005 „Prawo Pracy” Centrum Szkoleniowe EDUKATOR Sp. z o.o.
2004 „Prawo Pracy obowiązujące od 01.01.2004” Centrum Szkoleniowe EDUKATOR Sp. z o.o.
2002 „Kodeks Pracy” Centrum Szkoleniowe EDUKATOR Sp. z o.o.
2002 „Nowelizacja Kodeksu Pracy” SEKA SA
2001 „Czas pracy po zmianach” Centrum Szkoleniowe EDUKATOR Sp. z o.o.
2001 „Profesjonalna sekretarka” Centrum Kształcenia Biznesu PATOR
2001 „Kodeks Pracy – aktualny stan prawny” Agencja Szkoleniowa Administracji Publicznej GRINIAR
2000 – 2002 "Język Angielski" Warszawskie Centrum Studenckiego Ruchu Naukowego Studium Języków Obcych

Edukacja

Logo
zarządzanie personelem, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem w Warszawie,
Logo
stosunki międzynarodowe w zakresie: obsługa celna, licencjackie
Wyższa Szkoła Cła i Logistyki w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace

Zainteresowania

Egipt
Język Arabski
lotnictwo
fitness (Licencja Instruktora Zajęć Grupowych Fitness IFAA, Licencja C IFAA)

Inne

Umiejętności zawodowe / cechy osobowościowe:
Bardzo dobra znajomość systemów kadrowo - płacowych: TETA Constelation oraz ALcode
Bardzo dobra znajomość TETA HRM
Bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera – Microsoft Office
Bardzo dobra znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, umiejętność prowadzenia dokumentacji personalnej
Umiejętność organizacji pracy na samodzielnych stanowiskach, jak również pracy w zespole
Praktyczna znajomość organizacji i pracy biura, umiejętność obsługi sprzętu biurowego
Umiejętność pracy pod presją czasu
Elastyczność oraz umiejętność wnikliwej obserwacji
Zdolności interpersonalne
Prawo jazdy kat. B od 1995 r. (doświadczenie), samochód prywatny od 1997 r.

Referencje
ITI Corporation Sp. z o.o. (na życzenie)
Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Kadr Celnych i Skarbowych w Otwocku - obecne: Centrum Edukacji Resoru Finansów (na życzenie);
Jednostka Wojskowa Nr 2909 w m. Emów (na życzenie);
„MAROMER” Eric Stępniewski – właściciel; tlf 22 783 83 30 / 501 110 000 (prowadzenie kadr firmy od 2002r., w ramach umowy zlecenia)
„MARSTONE” S.C. Waldemar Sobiczewski – współwłaściciel; mobile +48 696077341 (prowadzenie kadr spółki od 2004r., w ramach umowy zlecenia)

Grupy

A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
AeroClub
AeroClub
Grupa skupia miłośników pięknego uczucia, pasji i coraz częściej zawodu którym jest latanie. Człowiek od zawsze marzył o lataniu. Tu jest miejsce aby o nim porozmawiać i wymienić doświ
Branding Personalny. Personal Branding.
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
CCR czyli kulturalny biznes
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
DULNIK communico
DULNIK communico
communico (łac.): – czynić wspólnym, coś z kimś dzielić - komuś czegoś użyczyć, udzielić, dopuścić do udziału
FSL
FSL
Grupa zamknieta , promocja real lotnictwa w Polsce
Grupa Akrobacyjna Żelazny
Grupa Akrobacyjna Żelazny
Tutaj dowiesz się wszystkiego o Grupie, poznasz przyjaciół i sympatyków grupy:) może nawet samych pilotów:)
HR
HR
An official HR group by ENERGIZERS, LLC (http://energizers-boutique.com).
HR Management
HR Management
grupa zrzeszająca praktyków zarządzania zasobami ludzkimi
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.