Monika Łagodzka

Key Account Manager, Nestle Polska SA
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Key Account Manager
Butcher's Pet Care Sp. z o.o.
Współpraca z największymi sieciami HM i SM na rynku.
Udokumentowane wzrosty sprzedaży (wzrosty zarówno w sell-in, jak i AC Nielsen)
Zarządzanie kategorią i tworzenie strategii na kategorię u klientów
Rozwój portfolio u dedykowanych klientów
Doświadczenie w pracy z P&L
Zarządzanie obrotem, marżą i budżetem u dedykowanych klientów
Negocjacje roczne
Współtworzenie nowych produktów dedykowanych do klientów na wyłączność
Rozwijanie wiedzy specjalistycznej na temat żywienia psów i kotów
Nestle Polska S.A.
Key Account Specialist (Customer Category Development Specialist)
Aktywna współpraca z klientami - kanał nowoczesny - kategorie: kawa, słodycze, kulinaria, desery, lody, karma dla zwierząt. Współpraca z kanałem elektro.
• Zarządzanie sprzedażą kategorii do dedykowanych klientów kluczowych
• Bieżące kontakty z kluczowymi klientami
• Przygotowanie, implementacja i egzekucja kalendarza promocji
• Prezentacja, wprowadzanie nowości produktowych do listy asortymentowej sieci
• Inicjowanie i koordynowanie projektów zarządzania kategorią u klientów
• Aktywny udział w spotkaniach z klientami dotyczącymi określonych kategorii.
• Współpraca z agencją merchandisingową

Współpraca z innymi działami w NESTLE
• Aktywny udział w spotkaniach wewnętrznych poświęconych planowaniu
• Bliska współpraca z działami, Marketingu, Logistyki oraz Finansów związana z obsługą kluczowych klientów

Finanse
• Prowadzenie i aktualizacja zestawień budżetowych obejmujących rozliczenia finansowe z klientem
• Planowanie wydatków w ramach powierzonych budżetów
• Zakładanie rabatów w systemie zgodnie z kalendarzem promocji
• Prawidłowe i terminowe rozliczanie korekt, faktur oraz not księgowych

Raporty i analizy
• Przygotowywanie bieżących raportów sprzedażowych
• Monitoring działań konkurencji u dedykowanych klientów
• Monitoring realizacji ustaleń z klientami (nowości, promocje, zakupy)
• przygotowywanie analiz sprzedaży do dyskusji wewnętrznej oraz prezentacji dla klientów
• przygotowywanie postewaluacji promocji
• przygotowywanie prognoz sprzedaży w ramach dedykowanych kategorii i klientów
Nestle Polska S.A.
Key Account Specialist, Dział Sprzedaży
Bieżąca współpraca z Klientami kanału nowoczesneg, polegająca przede wszystkim na:
– codziennych negocjacjach z Kupcem
- rekomendowaniu zatowarowań promocyjnych i współpracy z logistyką Klienta
- ustalaniu planów promocyjnych
- wprowadzaniu nowości do oferty detalisty
- analizie sprzedaży przy pomocy danych sell-in/sell-out
- prognozowaniu sprzedaży i estymacji wolumenów
- rozliczaniu postanowień kontraktowych
- oraz wszelkie działania taktyczne i operacyjne konieczne do zapewnienia wzrostów Nestle u Klienta
Nestle Polska S.A.
Expert SAP GLOBE
Przeprowadzanie Szkoleń z zakresu funkcjonalności systemu SAP
przygotowywanie materiałów informacyjnych i szkoleniowych GLOBE SAP lub procedur wewnętrznych zgodnych z bieżącymi potrzebami
testowanie zgłoszonych zmian konfiguracji w GLOBE SAP pod względem zgodności z procesami biznesowymi
uczestnictwo we wdrażaniu zmian w systemie
wsparcie użytkowników końcowych SAP
inicjowanie potrzebnych zmian w procesach lub konfiguracji SAP Globe
identyfikacja potrzeb szkoleniowych
Nestle Polska S.A.
Key Account Manager
Aktywna współpraca z dużymi sieciami hipermarketów- kanał nowoczesny - kategorie: kulinaria, desery.
• Zarządzanie sprzedażą kategorii do dedykowanych klientów kluczowych
• Bieżące kontakty z kluczowymi klientami
• Przygotowanie, implementacja i egzekucja kalendarza promocji
• Prezentacja, wprowadzanie nowości produktowych do listy asortymentowej sieci
• Inicjowanie i koordynowanie projektów zarządzania kategorią u klientów
• Aktywny udział w spotkaniach z klientami dotyczącymi określonych kategorii.

Współpraca z innymi działami w NESTLE
• Aktywny udział w spotkaniach wewnętrznych poświęconych planowaniu
• Bliska współpraca z działami, Marketingu, Logistyki oraz Finansów związana z obsługą kluczowych klientów

Finanse
• Prowadzenie i aktualizacja zestawień budżetowych obejmujących rozliczenia finansowe z klientem
• Planowanie wydatków w ramach powierzonych budżetów
• Zakładanie rabatów w systemie zgodnie z kalendarzem promocji
• Prawidłowe i terminowe rozliczanie korekt, faktur oraz not księgowych

Raporty i analizy
• Przygotowywanie bieżących raportów sprzedażowych
• Monitoring działań konkurencji u dedykowanych klientów
• Monitoring realizacji ustaleń z klientami (nowości, promocje, zakupy)
• przygotowywanie analiz sprzedaży do dyskusji wewnętrznej oraz prezentacji dla klientów
• przygotowywanie postewaluacji promocji
• przygotowywanie prognoz sprzedaży w ramach dedykowanych kategorii i klientów

[Edytuj]

[Usuń]
Nestle Polska S.A.
Specjalista, Dział Łańcucha Dostaw
Obsługa kluczowych klientów Nestle Polska w zakresie realizacji i monitorowania dostaw
Współpraca z Raben Polska
Sporządzanie raportów dotyczących poziomu jakości usług świadczonych dla Nestle przez partnera logistycznego
Współpraca z działami handlowymi w zakresie realizacji planów sprzedaży
Współpraca z działami finansowymi w zakresie monitorowania płatności klientów

Szkolenia i kursy

Organizacja reklamy - uzyskany tytuł zawodowy "specjalista ds organizacji reklamy"
Zarządzanie stresem (Instytut Psychoimmunologii)
Techniki negocjacji
Asertywność
Obsługa klienta logistycznego
Techniki przeprwadzania prezentacji (szkolenie dla coacherów, uzyskany dyplom trenera)

Edukacja

Logo
Wydział Psychologii, Psychologia Społeczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Inne

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.