Monika Księżak

Life & Business Coach
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie procesem biznesowym Digital Marketing Life Coaching Microsoft Office Project Management Modelowanie procesów biznesowych Obsługa klienta Komunikacja Marketingowa Zarządzanie klientami prowadzenie szkoleń wewnętrznych wsparcie techniczne ISO 9001:2008 Quality Management System Auditor/Representative Coaching biznesowy Trener Wewnętrzny Zarządzanie Projektami, Certyfikat Prince 2

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Brand Manager
Oragne Polska Rozwój Produktów i Partnerstw Rynku Biznesowego
Budowanie marki M2M/IoT w Orange
Rozwój Oferty.
Komunikacja.
Szkolenia.
Wsparcie sprzedażny w zakresie ofertowym , komunikacyjnym i technicznym w ramach realizowanych projektów sprzedażowych dla klienta z sektora energetycznego, wod-kan.
Tworzenie programów motywacyjnych dla struktur obsługowych i sprzedażowych.
Prowadzenie projektów technicznych, rozwojowych związanych z budową oferty M2M.
Budowa dedykowanych struktur obsługowych dla Klienta M2M.
Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna z Klientami i Partnerami Biznesowymi.
Komunikacja marketingowa i ofertowa.
PTK Centerel
Główny Specjalista ds.Rozwoju Biznesu - Sprzedaż M2M
Budowanie strategii rozwoju M2M
Budowa i implementacja dedykowanych rozwiązań dla Klienta Kluczowego i Korporacyjnego we współpracy.
Realizacja audytów jakościowych na styku Sprzedaż/Obsługa.
Badanie potrzeb rozwoju rynku w zakresie sprzedaży specjalizowanej.
Wsparcie procesowe i jakościowe.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds.Zarządzania Procesami i Jakością B2B-usługi mobile
Implementacja założeń jakościowych,tworzenie architektury procesowej.
Tworzenie i uzgadniane dokumentacji procesowej poziomu.
Prowadzenie projektów i inicjatyw jakościowych w zakresie obsługi Klienta.
Tworzenie analiz biznesowych.
Wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie obsługi Klienta Biznesowego.
Prowadzenie szkoleń w zakresie produktowym i jakościowym.
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Jakości Sieci i Usług i Analityk Procesów
Tworzeniem dokumentacji procesowej z zakresu strategii i rozwoju sieci z identyfikacją ryzyk.
Koordynacja projektów dotyczących wprowadzenia, usprawnienia i utrzymania jakości, tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, produktów i usług, rozwój systemów zarządzania jakością zgodnie ze standardami ISO 9001.
Prowadzenie audytów jakościowych,projektów optymalizacyjnych oraz inicjatyw usprawniających w celu zwiększenia efektywności procesów.
Prowadzenie analizy systemowej i przekładanie wymagań biznesowych na projekt procesu BPMN

Projekty

Coach-House
Jestem właścicielką autorskiego projektu Coach-House.
Moja misja to Life & Business Coaching.
Koncentruję się na rozwiązaniu i realnej poprawie jakości życia w aspekcie zawodowym, życiowym zgodnym z oczekiwaniami i celami moich Klientów.
Pracuję w oparciu o kodeks etyczny i standardy International Coach Federation (ICF).

Szkolenia i kursy

Szkolenie dotyczące prowadzenia projektów i wdrażania nowych produktów - „Think Process”.
Prince 2
Szkolenia dotyczące projektowania procesów i tworzenia dokumentacji procesowej.
Szkolenie poświęcone sieciom dostępowym dla usług szerokiego pasma.
Szkolenie dotyczące usługi „triple play”.
Kurs z księgowości z praktyczną znajomością prawa podatkowego.
Szkolenie dotyczące zarządzania jakością, Six sigma, Kaizen
Modelowanie procesów w notacji BPMN w aplikacji ARIS
Modelowanie procesów w Visio,i-Grafix.

Edukacja

Logo
Zawodowy Coaching wg standardów ICF, studia podyplomowe
STUDIA ZAWODOWE COACHINGU
Logo
Menadżer Jakości, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Teologia Ogólna -specjalizacja religioznawstwo, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Taniec, Psychologia , Podróże, Filozofia, Ciągła praca nad sobą i swoim rozwojem.

Organizacje

Telekomunikacja Polska S.A
Orange

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
ADITnetwork
ADITnetwork
Dobre dochody dzięki systemom online.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BPMN - grupa sympatyków
BPMN - grupa sympatyków
Miejsce do wymiany informacji na temat tej notacji i jej zastosowań.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
GLION
GLION
Grupa użytkowników goldenline w największych społecznościach biznesowych na świecie.
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
ORANGE
ORANGE
Grupa pracowników PTK Centertel , operatora telefonii komórkowej ORANGE
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praga
Praga
Rzuć bracie blage i choć na Prage Weź grube lage, melonik tyż Zobaczysz Prage, dziewczynki nagie! [sł. T.Stach]
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość