Umiejętności
Zarządzanie procesem biznesowym
Digital Marketing
Life Coaching
Microsoft Office
Project Management
Modelowanie procesów biznesowych
Obsługa klienta
Komunikacja Marketingowa
Zarządzanie klientami
prowadzenie szkoleń wewnętrznych
wsparcie techniczne
ISO 9001:2008 Quality Management System Auditor/Representative
Coaching biznesowy
Trener Wewnętrzny
Zarządzanie Projektami, Certyfikat Prince 2
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
Oragne Polska Rozwój Produktów i Partnerstw Rynku Biznesowego
Budowanie marki M2M/IoT w Orange
Rozwój Oferty.
Komunikacja.
Szkolenia.
Wsparcie sprzedażny w zakresie ofertowym , komunikacyjnym i technicznym w ramach realizowanych projektów sprzedażowych dla klienta z sektora energetycznego, wod-kan.
Tworzenie programów motywacyjnych dla struktur obsługowych i sprzedażowych.
Prowadzenie projektów technicznych, rozwojowych związanych z budową oferty M2M.
Budowa dedykowanych struktur obsługowych dla Klienta M2M.
Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna z Klientami i Partnerami Biznesowymi.
Komunikacja marketingowa i ofertowa.
Rozwój Oferty.
Komunikacja.
Szkolenia.
Wsparcie sprzedażny w zakresie ofertowym , komunikacyjnym i technicznym w ramach realizowanych projektów sprzedażowych dla klienta z sektora energetycznego, wod-kan.
Tworzenie programów motywacyjnych dla struktur obsługowych i sprzedażowych.
Prowadzenie projektów technicznych, rozwojowych związanych z budową oferty M2M.
Budowa dedykowanych struktur obsługowych dla Klienta M2M.
Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna z Klientami i Partnerami Biznesowymi.
Komunikacja marketingowa i ofertowa.
Główny Specjalista ds.Rozwoju Biznesu - Sprzedaż M2M
Budowanie strategii rozwoju M2M
Budowa i implementacja dedykowanych rozwiązań dla Klienta Kluczowego i Korporacyjnego we współpracy.
Realizacja audytów jakościowych na styku Sprzedaż/Obsługa.
Badanie potrzeb rozwoju rynku w zakresie sprzedaży specjalizowanej.
Wsparcie procesowe i jakościowe.
Budowa i implementacja dedykowanych rozwiązań dla Klienta Kluczowego i Korporacyjnego we współpracy.
Realizacja audytów jakościowych na styku Sprzedaż/Obsługa.
Badanie potrzeb rozwoju rynku w zakresie sprzedaży specjalizowanej.
Wsparcie procesowe i jakościowe.
Starszy Specjalista ds.Zarządzania Procesami i Jakością B2B-usługi mobile
Implementacja założeń jakościowych,tworzenie architektury procesowej.
Tworzenie i uzgadniane dokumentacji procesowej poziomu.
Prowadzenie projektów i inicjatyw jakościowych w zakresie obsługi Klienta.
Tworzenie analiz biznesowych.
Wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie obsługi Klienta Biznesowego.
Prowadzenie szkoleń w zakresie produktowym i jakościowym.
Tworzenie i uzgadniane dokumentacji procesowej poziomu.
Prowadzenie projektów i inicjatyw jakościowych w zakresie obsługi Klienta.
Tworzenie analiz biznesowych.
Wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie obsługi Klienta Biznesowego.
Prowadzenie szkoleń w zakresie produktowym i jakościowym.
Starszy Specjalista ds. Jakości Sieci i Usług i Analityk Procesów
Tworzeniem dokumentacji procesowej z zakresu strategii i rozwoju sieci z identyfikacją ryzyk.
Koordynacja projektów dotyczących wprowadzenia, usprawnienia i utrzymania jakości, tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, produktów i usług, rozwój systemów zarządzania jakością zgodnie ze standardami ISO 9001.
Prowadzenie audytów jakościowych,projektów optymalizacyjnych oraz inicjatyw usprawniających w celu zwiększenia efektywności procesów.
Prowadzenie analizy systemowej i przekładanie wymagań biznesowych na projekt procesu BPMN
Koordynacja projektów dotyczących wprowadzenia, usprawnienia i utrzymania jakości, tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, produktów i usług, rozwój systemów zarządzania jakością zgodnie ze standardami ISO 9001.
Prowadzenie audytów jakościowych,projektów optymalizacyjnych oraz inicjatyw usprawniających w celu zwiększenia efektywności procesów.
Prowadzenie analizy systemowej i przekładanie wymagań biznesowych na projekt procesu BPMN
Projekty
Coach-House
Jestem właścicielką autorskiego projektu Coach-House.
Moja misja to Life & Business Coaching.
Koncentruję się na rozwiązaniu i realnej poprawie jakości życia w aspekcie zawodowym, życiowym zgodnym z oczekiwaniami i celami moich Klientów.
Pracuję w oparciu o kodeks etyczny i standardy International Coach Federation (ICF).
Moja misja to Life & Business Coaching.
Koncentruję się na rozwiązaniu i realnej poprawie jakości życia w aspekcie zawodowym, życiowym zgodnym z oczekiwaniami i celami moich Klientów.
Pracuję w oparciu o kodeks etyczny i standardy International Coach Federation (ICF).
Szkolenia i kursy
Szkolenie dotyczące prowadzenia projektów i wdrażania nowych produktów - „Think Process”.
Prince 2
Szkolenia dotyczące projektowania procesów i tworzenia dokumentacji procesowej.
Szkolenie poświęcone sieciom dostępowym dla usług szerokiego pasma.
Szkolenie dotyczące usługi „triple play”.
Kurs z księgowości z praktyczną znajomością prawa podatkowego.
Szkolenie dotyczące zarządzania jakością, Six sigma, Kaizen
Modelowanie procesów w notacji BPMN w aplikacji ARIS
Modelowanie procesów w Visio,i-Grafix.
Prince 2
Szkolenia dotyczące projektowania procesów i tworzenia dokumentacji procesowej.
Szkolenie poświęcone sieciom dostępowym dla usług szerokiego pasma.
Szkolenie dotyczące usługi „triple play”.
Kurs z księgowości z praktyczną znajomością prawa podatkowego.
Szkolenie dotyczące zarządzania jakością, Six sigma, Kaizen
Modelowanie procesów w notacji BPMN w aplikacji ARIS
Modelowanie procesów w Visio,i-Grafix.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Taniec, Psychologia , Podróże, Filozofia, Ciągła praca nad sobą i swoim rozwojem.
Organizacje
Telekomunikacja Polska S.A
Orange
Orange
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praga
Rzuć bracie blage i choć na Prage
Weź grube lage, melonik tyż
Zobaczysz Prage, dziewczynki nagie!
[sł. T.Stach]
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość