Umiejętności
DoubleClick
Google Analytics
Microsoft Excel
Microsoft PowerPoint
Odporność na stres
negocjacje handlowe
Umiejętności analityczne
MS Visio
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Współpracy z Partnerami Strategicznymi (e-commerce)
Aviva
• Współpraca z Internetowymi porównymarkami ubezpieczeniowymi - koordynowanie sprzedaży i działań operacyjnych
• Rozwój handlowej współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi jak również szukanie nowych dróg rozwoju (rozwój Web Service)
• Prowadzenie negocjacji handlowych (negocjowanie stawek prowizyjnych, warunków współpracy)
• Monitorowanie wyników sprzedażowych osiąganych przez porównywarki internetowe
• budowanie strategii sprzedażowych w kanele Direct
• Rozwój internetowych narzędzi sprzedażowych
• Prognozowanie i planowanie sprzedaży
• Zarządzanie budżetem działu
• Tworzenie systemów motywacyjnych dla Partnerów Biznesowych
• Budowanie strategii marketingowej dla sprzedaży usług drogą elektroniczną
• Prowadzenie kampanii reklamowych online (produkty GI, Life)
• Kontakt z sieciami reklamowymi i wydawcami w celu optymalizacji wyników kampanii
• Rozwój handlowej współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi jak również szukanie nowych dróg rozwoju (rozwój Web Service)
• Prowadzenie negocjacji handlowych (negocjowanie stawek prowizyjnych, warunków współpracy)
• Monitorowanie wyników sprzedażowych osiąganych przez porównywarki internetowe
• budowanie strategii sprzedażowych w kanele Direct
• Rozwój internetowych narzędzi sprzedażowych
• Prognozowanie i planowanie sprzedaży
• Zarządzanie budżetem działu
• Tworzenie systemów motywacyjnych dla Partnerów Biznesowych
• Budowanie strategii marketingowej dla sprzedaży usług drogą elektroniczną
• Prowadzenie kampanii reklamowych online (produkty GI, Life)
• Kontakt z sieciami reklamowymi i wydawcami w celu optymalizacji wyników kampanii
Koordynator ds. sprzedaży o obslugi klienta
Aviva Polska
• zarządzanie zespołem sprzedawców w kanale direct,
• rekrutacja nowych pracowników;
• nadzorowanie pracy działu sprzedaży, dla osiągnięcia wyznaczonych celów w zakresie ilości sprzedaży, jakości świadczonych usług oraz realizacji procesów obsługi klienta;
• prognozowanie i planowanie sprzedaży;
• product manager procesów:
- „odnowienia” polis –współtworzenie analizy technicznej projektu; pisanie i opisywanie procesów; testy; szkolenie pracowników w zakresie nowej funkcjonalności; wprowadzenie nowej funkcjonalności na produkcję;
- „inspekcja posprzedażowa”- praca nad połączeniem dwóch aplikacji (aplikacji ubezpieczeniowej oraz aplikacji firmy assistance); wymagania biznesowe, testy; szkolenie pracowników w zakresie nowej funkcjonalności;
- Financial Reporting Control Framework - dokumentowanie procesów ze szczególnym uwzględnieniem kontroli mających na celu zapobieganie istotnym błędom w sprawozdaniach finansowych, identyfikowanie i projektowanie kontroli, testowanie działania kontroli;
• czynny udział w budowie i wprowadzaniu nowych aplikacji (testowanie rozwiązań, przygotowywanie wymagań biznesowych);
• szkolenie pracowników z zakresu obsługi klienta, produktów;
• tworzenie planów i koordynowanie wewnętrznych programów szkoleniowych;
• nadzorowanie akcji marketingowych w dziale sprzedaży;
• tworzenie ścieżek rozmowy konsultantów;
• monitoring realizacji założonych celów w systemie dziennym i miesięcznym;
• sprawozdania z realizacji sprzedaży i pracy działu do zarządu,
• monitorowanie istniejących procesów (analiza efektywności czasowej i kosztowej
• rekrutacja nowych pracowników;
• nadzorowanie pracy działu sprzedaży, dla osiągnięcia wyznaczonych celów w zakresie ilości sprzedaży, jakości świadczonych usług oraz realizacji procesów obsługi klienta;
• prognozowanie i planowanie sprzedaży;
• product manager procesów:
- „odnowienia” polis –współtworzenie analizy technicznej projektu; pisanie i opisywanie procesów; testy; szkolenie pracowników w zakresie nowej funkcjonalności; wprowadzenie nowej funkcjonalności na produkcję;
- „inspekcja posprzedażowa”- praca nad połączeniem dwóch aplikacji (aplikacji ubezpieczeniowej oraz aplikacji firmy assistance); wymagania biznesowe, testy; szkolenie pracowników w zakresie nowej funkcjonalności;
- Financial Reporting Control Framework - dokumentowanie procesów ze szczególnym uwzględnieniem kontroli mających na celu zapobieganie istotnym błędom w sprawozdaniach finansowych, identyfikowanie i projektowanie kontroli, testowanie działania kontroli;
• czynny udział w budowie i wprowadzaniu nowych aplikacji (testowanie rozwiązań, przygotowywanie wymagań biznesowych);
• szkolenie pracowników z zakresu obsługi klienta, produktów;
• tworzenie planów i koordynowanie wewnętrznych programów szkoleniowych;
• nadzorowanie akcji marketingowych w dziale sprzedaży;
• tworzenie ścieżek rozmowy konsultantów;
• monitoring realizacji założonych celów w systemie dziennym i miesięcznym;
• sprawozdania z realizacji sprzedaży i pracy działu do zarządu,
• monitorowanie istniejących procesów (analiza efektywności czasowej i kosztowej
Koordynator działu obsługi klienta
• coaching pracowników;
• tworzenie procesów obsługowych,
• raportowanie pracy działu;
• monitorowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, krajowej i zagranicznej;
• monitorowanie drogi przesyłek międzynarodowych;
• pomoc w przygotowaniu dokumentów dla przesyłek wysyłanych poza granicę UE;
• szkolenie pracowników z zakresu obsługi klienta, produktów;
• tworzenie planów i koordynowanie wewnętrznych programów szkoleniowych
• rekrutacja nowych pracowników –wykorzystanie metody assessment;
• uczestnik programu „ERI Committee”- badanie zaangażowania i poziomu zadowolenia pracowników działu;
• organizacja spotkań integracyjnych;
• stworzenie arkusza oceny pracownika Call Center
• tworzenie procesów obsługowych,
• raportowanie pracy działu;
• monitorowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, krajowej i zagranicznej;
• monitorowanie drogi przesyłek międzynarodowych;
• pomoc w przygotowaniu dokumentów dla przesyłek wysyłanych poza granicę UE;
• szkolenie pracowników z zakresu obsługi klienta, produktów;
• tworzenie planów i koordynowanie wewnętrznych programów szkoleniowych
• rekrutacja nowych pracowników –wykorzystanie metody assessment;
• uczestnik programu „ERI Committee”- badanie zaangażowania i poziomu zadowolenia pracowników działu;
• organizacja spotkań integracyjnych;
• stworzenie arkusza oceny pracownika Call Center
specjalista ds. call centetr
MS Stolica S.A.
• sprzedaż usług;
• prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej;
• utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z klientami;
• aktualizacja procedur;
• sporządzanie raportów dotyczących jednostkowej pracy pracowników działu;
• szkolenie i kontrola nowych pracowników;
• prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej;
• utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z klientami;
• aktualizacja procedur;
• sporządzanie raportów dotyczących jednostkowej pracy pracowników działu;
• szkolenie i kontrola nowych pracowników;
Szkolenia i kursy
• Zarządzanie zmianą
• Rozwój potencjału zespołu w oparciu o model Extended DISC
• Podstawy zarządzania
• Szczere rozmowy – ocena pracownika
• Podnoszenie jakości – motywowanie i kontrola
• Rekrutacja pracownika
• Rozwój potencjału zespołu w oparciu o model Extended DISC
• Podstawy zarządzania
• Szczere rozmowy – ocena pracownika
• Podnoszenie jakości – motywowanie i kontrola
• Rekrutacja pracownika
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Dwory i Pałace
Dla wszystkich, którzy kochają stare dwory zamki i pałace. Marzą o weselu w zabytkowych komnatach lub pragną spędzić weekend w iście królewskim stylu.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Krakowski Kazimierz
Grupa przeznaczona dla miłośników, bywalców oraz mieszkańców starej, pięknej i magicznej dzielnicy Krakowa - Kazimierza.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.