Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Direct Search
Employee Relationships
Employer Branding
Human Resources
Personal Development Plans
Process Improvement Skills
Project Management
Rekrutacja
leadership skills
Employee training/ Couching
Teamwork/Team building
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystent ds. rekrutacji
Tempus A Agencja Pracy Czasowej
- samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych
- analiza nadsyłanych dokumentów
- kontakt z kandydatami celem wstępnej weryfikacji
- przeprowadzanie rozmów z kandydatami
- utrzymywanie i aktualizowanie bazy danych
- zapewnianie wsparcia dla kandydatów w procesie rekrutacji
- utrzymywanie codziennych kontaktów z pracodawcami i kandydatami
- analiza nadsyłanych dokumentów
- kontakt z kandydatami celem wstępnej weryfikacji
- przeprowadzanie rozmów z kandydatami
- utrzymywanie i aktualizowanie bazy danych
- zapewnianie wsparcia dla kandydatów w procesie rekrutacji
- utrzymywanie codziennych kontaktów z pracodawcami i kandydatami
Stażystka w Dziale Szkoleń i Rozwoju
Zakres obowiązków:
zarządzanie szkoleniową bazą danych, wsparcie działu w ramach funkcji trenera wewnętrznego umiejętności interpersonalnych, koordynacja działań opisów stanowiskowych wg metodologii LEAN, aktualizacja materiałów szkoleniowych, inne zadania z obszaru miękkiego” HR
Osiągnięcia:
zaprojektowanie matrycy nowej struktury organizacji
zarządzanie szkoleniową bazą danych, wsparcie działu w ramach funkcji trenera wewnętrznego umiejętności interpersonalnych, koordynacja działań opisów stanowiskowych wg metodologii LEAN, aktualizacja materiałów szkoleniowych, inne zadania z obszaru miękkiego” HR
Osiągnięcia:
zaprojektowanie matrycy nowej struktury organizacji
Senior Process Executive, Dział Podatkowy
Zakres obowiązków:
adaptacja pracowników w zespole, koordynacja działań dla klienta biznesowego, tworzenie raportów, analiza danych, raportowanie wyników bezpośrednio do klienta , prowadzenie szkoleń procesowych, szkolenia stanowiskowe
Osiągnięcia:
przeprowadzenie ankiety satysfakcji w departamencie (dla 106 osób), wsparcie Menadżera Departamentu przy spotkaniach z pracownikami w ramach działań poankietowych, kompleksowe opracowanie i realizacja szkolenia o tematyce coachingu w organizacji oraz warsztatu rozwojowego w zespole, koordynowanie działań projektowych w departamencie
adaptacja pracowników w zespole, koordynacja działań dla klienta biznesowego, tworzenie raportów, analiza danych, raportowanie wyników bezpośrednio do klienta , prowadzenie szkoleń procesowych, szkolenia stanowiskowe
Osiągnięcia:
przeprowadzenie ankiety satysfakcji w departamencie (dla 106 osób), wsparcie Menadżera Departamentu przy spotkaniach z pracownikami w ramach działań poankietowych, kompleksowe opracowanie i realizacja szkolenia o tematyce coachingu w organizacji oraz warsztatu rozwojowego w zespole, koordynowanie działań projektowych w departamencie
Senior Process Executive – Dział Usprawnień Procesowych
Zakres obowiązków:
audyt wewnętrzny jakości pracy działów zobowiązań, kontaktu z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz obiegu dokumentów, koordynowanie zespołu projektowego, monitorowanie usprawnień, prowadzenie dokumentacji dla klienta, wsparcie Liderów przy wprowadzaniu nowych rozwiązań i spotkaniach z pracownikami
Osiągnięcia:
zaprojektowanie i wdrożenie narzędzia wspierającego pracę audytorów
audyt wewnętrzny jakości pracy działów zobowiązań, kontaktu z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz obiegu dokumentów, koordynowanie zespołu projektowego, monitorowanie usprawnień, prowadzenie dokumentacji dla klienta, wsparcie Liderów przy wprowadzaniu nowych rozwiązań i spotkaniach z pracownikami
Osiągnięcia:
zaprojektowanie i wdrożenie narzędzia wspierającego pracę audytorów
Process Executive, Dział Zobowiązań
Zakres obowiązków:
adaptacja pracownika w miejscu pracy, szkolenia na stanowisku pracy, obsługa klienta biznesowego, prowadzenie dokumentacji dla klienta zewnętrznego, koordynowanie działań projektowych, archiwizacja dokumentów
Osiągnięcia:
nagroda departamentalna za wkład w optymalizację procesu, specjalna nagroda jury za wyniki projektowe w konkursie globalnym, opracowanie i realizacja szkoleń o tematyce 5S/Kaizen, opracowanie i wdrożenie nowego sposobu oznaczania dokumentów
adaptacja pracownika w miejscu pracy, szkolenia na stanowisku pracy, obsługa klienta biznesowego, prowadzenie dokumentacji dla klienta zewnętrznego, koordynowanie działań projektowych, archiwizacja dokumentów
Osiągnięcia:
nagroda departamentalna za wkład w optymalizację procesu, specjalna nagroda jury za wyniki projektowe w konkursie globalnym, opracowanie i realizacja szkoleń o tematyce 5S/Kaizen, opracowanie i wdrożenie nowego sposobu oznaczania dokumentów
Szkolenia i kursy
Certyfikat Profesjonalnego Rekrutera - Goldenline (09.2015)
Kurs Trenera Biznesu/Umiejętności Interpersonalnych ( Brando Group 2014-2015)
Public Speaking, Skuteczne Projektowanie Szkoleń (Infosys 2015)
Rzecz nie w tym co mówisz, lecz w tym co zrozumieją... - komunikacja w pracy
Feedback czyli odpowiedzialność menedżera
Facylitacja - budowanie współpracy w firmie
Wystąpienia publiczne jako podstawowa kompetencja w pracy trenera
Coaching w organizacji
Projektowanie efektywnych szkoleń i procesów rozwojowych
Coaching zorientowany na process
Assessment Center – informacje praktyczne
Praca z ciałem w kontekście radzenia sobie ze stresem
Wystąpienia publiczne
Praca w zespole wielokulturowym
Komunikacja i indywidualna efektywność
Planowanie i organizacja czasu
Praca zespołowa
Zarządzanie stresem i techniki relaksacji
Kurs Trenera Biznesu/Umiejętności Interpersonalnych ( Brando Group 2014-2015)
Public Speaking, Skuteczne Projektowanie Szkoleń (Infosys 2015)
Rzecz nie w tym co mówisz, lecz w tym co zrozumieją... - komunikacja w pracy
Feedback czyli odpowiedzialność menedżera
Facylitacja - budowanie współpracy w firmie
Wystąpienia publiczne jako podstawowa kompetencja w pracy trenera
Coaching w organizacji
Projektowanie efektywnych szkoleń i procesów rozwojowych
Coaching zorientowany na process
Assessment Center – informacje praktyczne
Praca z ciałem w kontekście radzenia sobie ze stresem
Wystąpienia publiczne
Praca w zespole wielokulturowym
Komunikacja i indywidualna efektywność
Planowanie i organizacja czasu
Praca zespołowa
Zarządzanie stresem i techniki relaksacji
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
HR, rozwój osobisty (szczególnie coaching i trenerstwo), taniec towarzyski, twórczość wielkoformatowa ogólnodostępna - murale
Grupy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Audyt i podatki
Borykasz się ze złożonym zagadnieniem z zakresu rachunkowości lub podatków? Ta grupa jest właśnie dla Ciebie :-)
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF