Umiejętności
CRM
Trade Marketing
Komunikacja
Komunikacja Marketingowa
Marketing bezpośredni
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
- Przygotowywanie komunikacji marketingowej, w tym materiałów drukowanych, OOH, spoty radiowe
- Wsparcie BTL w zakresie nowych otwarć, reotwarć, zamknięć perfumerii, przygotowywanie komunikacji marketingowej na wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach (m.in. bramki, witryny, plakaty, ulotki, nośniki w CH i outdoor)
- Wdrażanie i egzekucja nowego Corporate identity Douglas w komunikacji wewnętrznej
i zewnętrznej (m.in. wymiana posterów w całej sieci, wymiana materiałów POS)
- Planowanie i zamawianie materiałów opakunkowych i eksploatacyjnych, plexi, materiałów POS +
przygotowywanie rozdzielników pod zamówione materiały, nadzór nad dystrybucją
- Kontrola kosztów zamawianych materiałów, planowanie i kontrola nad budżetem
- Redagowanie tekstów marketingowych
- Akceptacja materiałów marketingowych/ projektów dla B2B
- Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi dostawcami usług marketingowych.
- Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji wspólnych projektów
- Wsparcie BTL w zakresie nowych otwarć, reotwarć, zamknięć perfumerii, przygotowywanie komunikacji marketingowej na wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach (m.in. bramki, witryny, plakaty, ulotki, nośniki w CH i outdoor)
- Wdrażanie i egzekucja nowego Corporate identity Douglas w komunikacji wewnętrznej
i zewnętrznej (m.in. wymiana posterów w całej sieci, wymiana materiałów POS)
- Planowanie i zamawianie materiałów opakunkowych i eksploatacyjnych, plexi, materiałów POS +
przygotowywanie rozdzielników pod zamówione materiały, nadzór nad dystrybucją
- Kontrola kosztów zamawianych materiałów, planowanie i kontrola nad budżetem
- Redagowanie tekstów marketingowych
- Akceptacja materiałów marketingowych/ projektów dla B2B
- Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi dostawcami usług marketingowych.
- Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji wspólnych projektów
Specjalista CRM
-działania direct marketingowe (kampanie CRM: mailing, e-mailing, telemarketing, sms)
-przygotowywanie i wysyłka mailingów regionalnych i centralnych, innych akcji promocyjnych, lojalnościowych, materiałów graficznych
-dobór odpowiedniej grupy docelowej i jej selekcja w systemie iCRM
-współpraca z agencjami graficznymi i drukarniami
-kontrola kosztów i wyników akcji regionalnych
-budowanie trwałych relacji z klientami perfumerii
-dbałość o jakość bazy danych
-zamawianie materiałów związanych z działalnością programu lojalnościowego
-przygotowywanie i wysyłka mailingów regionalnych i centralnych, innych akcji promocyjnych, lojalnościowych, materiałów graficznych
-dobór odpowiedniej grupy docelowej i jej selekcja w systemie iCRM
-współpraca z agencjami graficznymi i drukarniami
-kontrola kosztów i wyników akcji regionalnych
-budowanie trwałych relacji z klientami perfumerii
-dbałość o jakość bazy danych
-zamawianie materiałów związanych z działalnością programu lojalnościowego
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing bezpośredni
Inne
znajomość narzędzi CRM’owych i filozofii CRM, dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office, znajomość programu iCRM, SAP, pracowitość i zaangażowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność budowania dobrych relacji z innymi, umiejętność szybkiego uczenia się nowych rzeczy i gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji
(np. językowych)
(np. językowych)