Monika Kałuska
Starszy Konsultant, Kredyt Bank
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista d.s sprzedaży i obsługi klienta
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych (ilościowych i wartościowych ) oraz jakościowych w zakresie dochodowości na sprzedawanych produktach.
- systematyczne monitorowanie wyników osiąganej sprzedaży.
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie rachunków bankowych, limitów kredytowych, depozytów, kart, kredytów, pożyczek, systemów bankowości elektronicznej, kredytów hipotecznych, obsługa firm.
- zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami.
- archiwizacja dokumentów z zakresu wykonywanych zadań.
- systematyczne monitorowanie wyników osiąganej sprzedaży.
- kompleksowa obsługa klientów w zakresie rachunków bankowych, limitów kredytowych, depozytów, kart, kredytów, pożyczek, systemów bankowości elektronicznej, kredytów hipotecznych, obsługa firm.
- zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami.
- archiwizacja dokumentów z zakresu wykonywanych zadań.
Szkolenia i kursy
- Certyfikat rozpoznawania znaków pieniężnych
- Prawo jazdy kategorii B
- Prawo jazdy kategorii B
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
- fotografia amatorska
- wędkarstwo amatorskie
- gotowanie
- wędkarstwo amatorskie
- gotowanie
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie