Monika Jankowska

Starszy Specjalista ds. Obsługi Produktów Inwestycyjnych, MetLife TFI S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Otwartość Prawo jazdy kat B dobra organizacja pracy Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Łatwość uczenia się Kreatywne rozwiązywanie problemów Szybkie pisanie na klawiaturze (bezwzrokowe) Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Zdolność szybkiego podejmowania decyzji praca w zespole i kierowanie zespołem Biegła obsługa komputera: pakiet Office gotowość do zmian i nabywania nowej wiedzy umiejętność czytania ze zrozumieniem aktów normatywnych

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Starszy Specjalista ds. Obsługi Produktów Inwestycyjnych
MetLife TFI S.A.
- nadzór nad procesem obsługi reklamacji, 
- podejmowanie decyzji odnośnie sposobu procesowania reklamacji i przekazywanie instrukcji agentowi transferowemu, 
- raportowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz organów nadzoru 
- wsparcie operacyjne sieci dystrybucji – współpraca z kontrahentami 
- przygotowanie rozliczeń prowizyjnych oraz weryfikacja wynagrodzenia agenta transferowego
- uzgadnianie i aktualizacja procedury reklamacji, oraz procedur dystrybucyjnych, operacyjnych i agenta transferowego 
- przygotowywanie i koordynowanie zmian w materiałach informacyjnych i operacyjnych oraz umowach
- współpraca z agentem transferowym 
- obsługa procesów i klientów wewnętrznych
MetLife
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
- korespondencja z prokuraturami, jednostkami policji, sądami,
- analiza spraw związanych z nadużyciami,
- wyjaśnianie z prokuraturami oraz sądami niejasności w postanowieniach o umorzeniu oraz w wyrokach
- reprezentowanie firmy występującej w roli pokrzywdzonego w trakcie rozpraw sądowych
- obsługa korespondencji przesyłanej przez klientów MetLife OFE i DFE
- obsługa skarg / reklamacji
- obsługa telefoniczna klientów
- raportowanie w języku polskim oraz angielskim
- przygotowywanie analizy skarg oraz trendów w badanym okresie
- prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników oraz pracowników synergicznych
- tworzenie nowych i aktualizacja istniejących procedur i instrukcji
- udział w projektach
- zastępowanie kierownika sekcji obsługi klienta (zarządzanie zespołem, rozdzielanie zadań, uczestnictwo w spotkaniach)
AIG PTE S.A.
Specjalista / Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
- korespondencja z prokuraturami, jednostkami policji, sądami,
- analiza spraw związanych z nadużyciami,
- wyjaśnianie z prokuraturami oraz sądami niejasności w postanowieniach o umorzeniu oraz w wyrokach
- reprezentowanie firmy występującej w roli pokrzywdzonego w trakcie rozpraw sądowych
- obsługa korespondencji przesyłanej przez klientów MetLife OFE i DFE
- obsługa skarg / reklamacji
- obsługa telefoniczna klientów
- raportowanie w języku polskim oraz angielskim
- przygotowywanie analizy skarg oraz trendów w badanym okresie
- prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników oraz pracowników synergicznych
- tworzenie nowych i aktualizacja istniejących procedur i instrukcji
- udział w projektach
- zastępowanie kierownika sekcji obsługi klienta (zarządzanie zespołem, rozdzielanie zadań, uczestnictwo w spotkaniach)
AIG PTE S.A.
Specjalista w Dziale Obsługi Akwizytorów
AIG PTE S.A.
Specjalista ds. Weryfikaji Umów (nadużycia, fraudy)
- rozpatrywanie reklamacji klientów,
- kontakty z firmami współpracującymi i zlecanie zadań i rozliczanie ich,
- korespondencja z prokuraturami, jednostkami policji, sądami,
- reprezentowanie Firmy przed ww. instytucjami
- raportowanie również w j. angielskim
- organizacja stanowiska pracy - samodzielne stanowisko
- współtworzenie (tworzenie założeń, współpraca przy wykonaniu) rejestru do obsługi reklamacji klientów
- zastępstwo i współpraca ze Specjalistą ds. Procedur (tworzenie i obsługa istniejących procedur, tworzenie, weryfikacji i aktualizacji planów wznawiania działania w obszarze kluczowych procesów organizacji, w przypadku wystąpienia katastrofy tzw. BCP)
AIG PTE S.A.
Sekretarka - Recepcjonistka
- obsługa wewnętrznej recepcji Firmy
- obsługa obiegu faktur
- obsługa obiegu korespondencji
- obsługa spotkań Zarządu
- zastępstwo asystentki Zarządu w razie jej nieobecności
AIG Bank Polska SA
Inspektor ds. obsługi klienta
- telefoniczna obsługa kluczowych klientów banku
- kontakty z back -office
- organizacja pracy osób zatrudnionych przy telefonicznej obsłudze lokat
AIG PTE S.A.
umowa zlecenie - Dział Obsługi Klienta
- telefoniczna obsługa klientów
- prowadzenie korespondencji indywidualnej
- rozdzielanie korespondencji - zadań do wykonania pomiędzy pracowników sekcji
- szkolenie pracowników

Edukacja

Logo
Finanse i bankowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie
Logo
Finanse i bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Prawo
Wsparcie usług prawnych
Prawo
Inne
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Zainteresowania

praca społeczna,
wolontariat
narciarstwo
czytanie książek

Organizacje

Związek Harcerstwa Polskiego - instruktor w stopniu podharcmistrza