Umiejętności
Otwartość
Prawo jazdy kat B
dobra organizacja pracy
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Łatwość uczenia się
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Szybkie pisanie na klawiaturze (bezwzrokowe)
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Zdolność szybkiego podejmowania decyzji
praca w zespole i kierowanie zespołem
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
gotowość do zmian i nabywania nowej wiedzy
umiejętność czytania ze zrozumieniem aktów normatywnych
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obsługi Produktów Inwestycyjnych
MetLife TFI S.A.
- nadzór nad procesem obsługi reklamacji,
- podejmowanie decyzji odnośnie sposobu procesowania reklamacji i przekazywanie instrukcji agentowi transferowemu,
- raportowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz organów nadzoru
- wsparcie operacyjne sieci dystrybucji – współpraca z kontrahentami
- przygotowanie rozliczeń prowizyjnych oraz weryfikacja wynagrodzenia agenta transferowego
- uzgadnianie i aktualizacja procedury reklamacji, oraz procedur dystrybucyjnych, operacyjnych i agenta transferowego
- przygotowywanie i koordynowanie zmian w materiałach informacyjnych i operacyjnych oraz umowach
- współpraca z agentem transferowym
- obsługa procesów i klientów wewnętrznych
- podejmowanie decyzji odnośnie sposobu procesowania reklamacji i przekazywanie instrukcji agentowi transferowemu,
- raportowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz organów nadzoru
- wsparcie operacyjne sieci dystrybucji – współpraca z kontrahentami
- przygotowanie rozliczeń prowizyjnych oraz weryfikacja wynagrodzenia agenta transferowego
- uzgadnianie i aktualizacja procedury reklamacji, oraz procedur dystrybucyjnych, operacyjnych i agenta transferowego
- przygotowywanie i koordynowanie zmian w materiałach informacyjnych i operacyjnych oraz umowach
- współpraca z agentem transferowym
- obsługa procesów i klientów wewnętrznych
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
- korespondencja z prokuraturami, jednostkami policji, sądami,
- analiza spraw związanych z nadużyciami,
- wyjaśnianie z prokuraturami oraz sądami niejasności w postanowieniach o umorzeniu oraz w wyrokach
- reprezentowanie firmy występującej w roli pokrzywdzonego w trakcie rozpraw sądowych
- obsługa korespondencji przesyłanej przez klientów MetLife OFE i DFE
- obsługa skarg / reklamacji
- obsługa telefoniczna klientów
- raportowanie w języku polskim oraz angielskim
- przygotowywanie analizy skarg oraz trendów w badanym okresie
- prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników oraz pracowników synergicznych
- tworzenie nowych i aktualizacja istniejących procedur i instrukcji
- udział w projektach
- zastępowanie kierownika sekcji obsługi klienta (zarządzanie zespołem, rozdzielanie zadań, uczestnictwo w spotkaniach)
- analiza spraw związanych z nadużyciami,
- wyjaśnianie z prokuraturami oraz sądami niejasności w postanowieniach o umorzeniu oraz w wyrokach
- reprezentowanie firmy występującej w roli pokrzywdzonego w trakcie rozpraw sądowych
- obsługa korespondencji przesyłanej przez klientów MetLife OFE i DFE
- obsługa skarg / reklamacji
- obsługa telefoniczna klientów
- raportowanie w języku polskim oraz angielskim
- przygotowywanie analizy skarg oraz trendów w badanym okresie
- prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników oraz pracowników synergicznych
- tworzenie nowych i aktualizacja istniejących procedur i instrukcji
- udział w projektach
- zastępowanie kierownika sekcji obsługi klienta (zarządzanie zespołem, rozdzielanie zadań, uczestnictwo w spotkaniach)
Specjalista / Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
- korespondencja z prokuraturami, jednostkami policji, sądami,
- analiza spraw związanych z nadużyciami,
- wyjaśnianie z prokuraturami oraz sądami niejasności w postanowieniach o umorzeniu oraz w wyrokach
- reprezentowanie firmy występującej w roli pokrzywdzonego w trakcie rozpraw sądowych
- obsługa korespondencji przesyłanej przez klientów MetLife OFE i DFE
- obsługa skarg / reklamacji
- obsługa telefoniczna klientów
- raportowanie w języku polskim oraz angielskim
- przygotowywanie analizy skarg oraz trendów w badanym okresie
- prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników oraz pracowników synergicznych
- tworzenie nowych i aktualizacja istniejących procedur i instrukcji
- udział w projektach
- zastępowanie kierownika sekcji obsługi klienta (zarządzanie zespołem, rozdzielanie zadań, uczestnictwo w spotkaniach)
- analiza spraw związanych z nadużyciami,
- wyjaśnianie z prokuraturami oraz sądami niejasności w postanowieniach o umorzeniu oraz w wyrokach
- reprezentowanie firmy występującej w roli pokrzywdzonego w trakcie rozpraw sądowych
- obsługa korespondencji przesyłanej przez klientów MetLife OFE i DFE
- obsługa skarg / reklamacji
- obsługa telefoniczna klientów
- raportowanie w języku polskim oraz angielskim
- przygotowywanie analizy skarg oraz trendów w badanym okresie
- prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników oraz pracowników synergicznych
- tworzenie nowych i aktualizacja istniejących procedur i instrukcji
- udział w projektach
- zastępowanie kierownika sekcji obsługi klienta (zarządzanie zespołem, rozdzielanie zadań, uczestnictwo w spotkaniach)
Specjalista ds. Weryfikaji Umów (nadużycia, fraudy)
- rozpatrywanie reklamacji klientów,
- kontakty z firmami współpracującymi i zlecanie zadań i rozliczanie ich,
- korespondencja z prokuraturami, jednostkami policji, sądami,
- reprezentowanie Firmy przed ww. instytucjami
- raportowanie również w j. angielskim
- organizacja stanowiska pracy - samodzielne stanowisko
- współtworzenie (tworzenie założeń, współpraca przy wykonaniu) rejestru do obsługi reklamacji klientów
- zastępstwo i współpraca ze Specjalistą ds. Procedur (tworzenie i obsługa istniejących procedur, tworzenie, weryfikacji i aktualizacji planów wznawiania działania w obszarze kluczowych procesów organizacji, w przypadku wystąpienia katastrofy tzw. BCP)
- kontakty z firmami współpracującymi i zlecanie zadań i rozliczanie ich,
- korespondencja z prokuraturami, jednostkami policji, sądami,
- reprezentowanie Firmy przed ww. instytucjami
- raportowanie również w j. angielskim
- organizacja stanowiska pracy - samodzielne stanowisko
- współtworzenie (tworzenie założeń, współpraca przy wykonaniu) rejestru do obsługi reklamacji klientów
- zastępstwo i współpraca ze Specjalistą ds. Procedur (tworzenie i obsługa istniejących procedur, tworzenie, weryfikacji i aktualizacji planów wznawiania działania w obszarze kluczowych procesów organizacji, w przypadku wystąpienia katastrofy tzw. BCP)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Prawo
Wsparcie usług prawnych
Prawo
Inne
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
praca społeczna,
wolontariat
narciarstwo
czytanie książek
wolontariat
narciarstwo
czytanie książek
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego - instruktor w stopniu podharcmistrza