Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Adobe Photoshop Lightroom
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
manager administracyjny
Tek Doner Sp. z o.o.
- wystawianie oraz księgowanie faktur
- tworzenie rachunków zysków i strat
- generowanie raportów kasowych
- obsługa bieżących spraw urzędowych
- rozwiązywanie sporów finansowych z kontrahentami
- prowadzenie negocjacji cen towarów oraz usług z dostawcami
- zatrudnianie pracowników
- składanie oraz weryfikowanie niezbędnych dokumentów do zatrudniania obcokrajowców ( pozwolenie na pracę)
- tworzenie rachunków zysków i strat
- generowanie raportów kasowych
- obsługa bieżących spraw urzędowych
- rozwiązywanie sporów finansowych z kontrahentami
- prowadzenie negocjacji cen towarów oraz usług z dostawcami
- zatrudnianie pracowników
- składanie oraz weryfikowanie niezbędnych dokumentów do zatrudniania obcokrajowców ( pozwolenie na pracę)
Manager
Pub Masakra/ Pub&Cafe Maszynownia
- projektowanie oraz wykonanie dekoracji lokalu Maszynownia (steampunk)
- poszerzanie oferty pubu o nowe produkty z wykorzystaniem własnych kreacji
- koordynacja imprez okolicznościowych
- bieżąca obsługa klientów indywidualnych oraz grup do 50 osób
- kalkulacja kosztów i zysków poszczególnych elementów oferty
- realizacja zakupów ( zaopatrzenie lokalu)
- prowadzenie inwentaryzacji i bieżąca weryfikacja stanów magazynowych
- dbanie o wizerunek lokalu
- promocja oferty na Facebook, w tym tworzenie zawartości postów
- publikacja ogłoszeń o pracę oraz weryfikacja CV
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, podejmowanie decyzji o zatrudnieniu kandydatów
- prowadzenie szkoleń nowych pracowników
- dbanie o morale pracowników, w tym rozwiązywanie sporów wewnętrznych
- ustalanie grafiku pracy zespołu oraz dystrybucja zadań
- kontrola jakości realizacji powierzonych zadań
- poszerzanie oferty pubu o nowe produkty z wykorzystaniem własnych kreacji
- koordynacja imprez okolicznościowych
- bieżąca obsługa klientów indywidualnych oraz grup do 50 osób
- kalkulacja kosztów i zysków poszczególnych elementów oferty
- realizacja zakupów ( zaopatrzenie lokalu)
- prowadzenie inwentaryzacji i bieżąca weryfikacja stanów magazynowych
- dbanie o wizerunek lokalu
- promocja oferty na Facebook, w tym tworzenie zawartości postów
- publikacja ogłoszeń o pracę oraz weryfikacja CV
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, podejmowanie decyzji o zatrudnieniu kandydatów
- prowadzenie szkoleń nowych pracowników
- dbanie o morale pracowników, w tym rozwiązywanie sporów wewnętrznych
- ustalanie grafiku pracy zespołu oraz dystrybucja zadań
- kontrola jakości realizacji powierzonych zadań
Projekty
Szkolenia i kursy
Certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie obsługi wózków podnośnikowych z napędem silnikowym elektrycznym
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Zainteresowania
Rzemiosło artystyczne oraz fotografia www.facebook.com/fotoMHM