Monika Hermanowicz-Górny

Sprzedaż, Marketing, Zarządzanie
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Google Analytics Marketing Microsoft Office SAP Wordpress Adobe InDesign Strategia marketingowa Zarządzanie Sprzedażą Komunikacja Marketingowa SPSS Statistics podstawy

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Roto Okna Dachowe Sp. z o.o.
Kierownik Działu Marketingu Polska i Europa Wschodnia
• Przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz kreowanie marki.
• Wprowadzanie nowego produktu na podległych rynkach.
• Przygotowanie nowoczesnych procesów i narzędzi wspierających sprzedaż.
•Zarządzanie zespołem.
• Zarządzanie budżetem (analiza i kontrola kosztów na podległych rynkach).
• Analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych i konwersji sprzedaży (KPI).
Logo
Projekt manager
Projekt „Korzystamy z doświadczeń – szwajcarski benchmark w Lublinie”
• Wdrożenie szwajcarskich narzędzi do zarządzania jakością.
• Zarządzanie projektami zorientowanymi na klienta.
• Opracowanie statystycznych wskaźników badań wraz z analizą jakościową dla samorządów Polski i Szwajcarii.
• Monitorowanie ogólnych trendów zwiększenia efektywności administracji publicznej w Polsce.
Glazura Królewska S.A.
Dyrektor DSD, wczesniej Kierownik Marketingu
• Realizacja planów sprzedażowych i zarządzanie zespołem sprzedaży.
• Pozyskanie i zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i Key Opinion Leaders.
• Współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowej na podległym rynku.
• Tworzenie programów wsparcia sprzedaży dla działów sprzedaży i dystrybutorów.
• Bieżąca analiza raportów sprzedaży.
• Zarządzanie budżetem marketingowym mającym bezpośredni wpływ na poziom obrotów.
Eldorado S.A.
Specjalista ds. Marketingu
• Wdrożenie platformy marketingu elektronicznego (eHurtownia).
• Implementacja produktów Premium w segmencie kluczowych klientów (b2b).
• Raportowanie efektywności akcji marketingowych w oparciu o wyznaczone KPI.
• Stała analiza rynku, w tym monitorowanie trendów sprzedaży i działań konkurencji.

Projekty

Psychologiczne predyktory zakupów on-line
Artykuł

Szkolenia i kursy

2017-03 Kampanie promocyjne w Internecie, Marketing Online
2016-08 Strategiczne zarządzanie rynkami. Koncepcje i narzędzia budowy sukcesu rynkowego, Francuski Instytut Gospodarki
2016-02 Rozwój przywództwa. Moja rola jako menadżer, House of Skills
2016-02 Efektywne techniki sprzedaży, AlFianco
2015-05 Strategie cenowe - pricing. Jak zwiększać zysk zarządzając cenami, Francuski Instytut Gospodarki
2014-10 Ochrona Danych Osobowych, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
2013-09 Study week: Swiss Benchmark, Institute for Quality Management and Applied Business
Administration University of Applied Science in Switzerland
2009-11 Jak osiągnąć więcej w biznesie?, Europejski Instytut Psychologii Biznesu
2007-04 Public Relations – External&Internal Communication w ramach cyklu: Akademia Menadżera,
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny
2006-07 Protokół dyplomatyczny i Savoir vivre, PARP
2006-06 Jak osiągać więcej w sprzedaży?, Europejski Instytut Psychologii Biznesu

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Uwielbiam sport. W wolnych chwilach uprawiam Tae-bo, czytam dobrą książkę oraz HBRP. Najlepsze wakacje to samochodowe wojaże po Europie.

Organizacje

Centrum Konferencyjne Prof. Z. Zaleskiego Posła do Parlamentu Europejskiego.
Centrum Inicjatyw Społecznych – wolontariat.
Biuro Karier KUL.
Koło Naukowe Studentów Zarządzania i Marketingu.

Inne

Kluczowe umiejętności:
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych.
Realizacja planów sprzedażowych.
Zarządzanie zespołami, w tym sprzedażowym.
Zarządzanie budżetem.
Praca w środowisku międzynarodowym.
Doskonale rozwinięte umiejętności organizacyjne i zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Budowanie długofalowych relacji biznesowych.
Podejście biznesowe i umiejętność myślenia strategicznego.
Wysoka orientacja na wyniki sprzedaży i realizację celów.
Proaktywność w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań.

Grupy

Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy