Umiejętności
Google Analytics
Marketing
Microsoft Office
SAP
Wordpress
Adobe InDesign
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
Komunikacja Marketingowa
SPSS Statistics podstawy
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu Polska i Europa Wschodnia
• Przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz kreowanie marki.
• Wprowadzanie nowego produktu na podległych rynkach.
• Przygotowanie nowoczesnych procesów i narzędzi wspierających sprzedaż.
•Zarządzanie zespołem.
• Zarządzanie budżetem (analiza i kontrola kosztów na podległych rynkach).
• Analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych i konwersji sprzedaży (KPI).
• Wprowadzanie nowego produktu na podległych rynkach.
• Przygotowanie nowoczesnych procesów i narzędzi wspierających sprzedaż.
•Zarządzanie zespołem.
• Zarządzanie budżetem (analiza i kontrola kosztów na podległych rynkach).
• Analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych i konwersji sprzedaży (KPI).
Projekt manager
Projekt „Korzystamy z doświadczeń – szwajcarski benchmark w Lublinie”
• Wdrożenie szwajcarskich narzędzi do zarządzania jakością.
• Zarządzanie projektami zorientowanymi na klienta.
• Opracowanie statystycznych wskaźników badań wraz z analizą jakościową dla samorządów Polski i Szwajcarii.
• Monitorowanie ogólnych trendów zwiększenia efektywności administracji publicznej w Polsce.
• Zarządzanie projektami zorientowanymi na klienta.
• Opracowanie statystycznych wskaźników badań wraz z analizą jakościową dla samorządów Polski i Szwajcarii.
• Monitorowanie ogólnych trendów zwiększenia efektywności administracji publicznej w Polsce.
Dyrektor DSD, wczesniej Kierownik Marketingu
• Realizacja planów sprzedażowych i zarządzanie zespołem sprzedaży.
• Pozyskanie i zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i Key Opinion Leaders.
• Współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowej na podległym rynku.
• Tworzenie programów wsparcia sprzedaży dla działów sprzedaży i dystrybutorów.
• Bieżąca analiza raportów sprzedaży.
• Zarządzanie budżetem marketingowym mającym bezpośredni wpływ na poziom obrotów.
• Pozyskanie i zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i Key Opinion Leaders.
• Współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowej na podległym rynku.
• Tworzenie programów wsparcia sprzedaży dla działów sprzedaży i dystrybutorów.
• Bieżąca analiza raportów sprzedaży.
• Zarządzanie budżetem marketingowym mającym bezpośredni wpływ na poziom obrotów.
Specjalista ds. Marketingu
• Wdrożenie platformy marketingu elektronicznego (eHurtownia).
• Implementacja produktów Premium w segmencie kluczowych klientów (b2b).
• Raportowanie efektywności akcji marketingowych w oparciu o wyznaczone KPI.
• Stała analiza rynku, w tym monitorowanie trendów sprzedaży i działań konkurencji.
• Implementacja produktów Premium w segmencie kluczowych klientów (b2b).
• Raportowanie efektywności akcji marketingowych w oparciu o wyznaczone KPI.
• Stała analiza rynku, w tym monitorowanie trendów sprzedaży i działań konkurencji.
Szkolenia i kursy
2017-03 Kampanie promocyjne w Internecie, Marketing Online
2016-08 Strategiczne zarządzanie rynkami. Koncepcje i narzędzia budowy sukcesu rynkowego, Francuski Instytut Gospodarki
2016-02 Rozwój przywództwa. Moja rola jako menadżer, House of Skills
2016-02 Efektywne techniki sprzedaży, AlFianco
2015-05 Strategie cenowe - pricing. Jak zwiększać zysk zarządzając cenami, Francuski Instytut Gospodarki
2014-10 Ochrona Danych Osobowych, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
2013-09 Study week: Swiss Benchmark, Institute for Quality Management and Applied Business
Administration University of Applied Science in Switzerland
2009-11 Jak osiągnąć więcej w biznesie?, Europejski Instytut Psychologii Biznesu
2007-04 Public Relations – External&Internal Communication w ramach cyklu: Akademia Menadżera,
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny
2006-07 Protokół dyplomatyczny i Savoir vivre, PARP
2006-06 Jak osiągać więcej w sprzedaży?, Europejski Instytut Psychologii Biznesu
2016-08 Strategiczne zarządzanie rynkami. Koncepcje i narzędzia budowy sukcesu rynkowego, Francuski Instytut Gospodarki
2016-02 Rozwój przywództwa. Moja rola jako menadżer, House of Skills
2016-02 Efektywne techniki sprzedaży, AlFianco
2015-05 Strategie cenowe - pricing. Jak zwiększać zysk zarządzając cenami, Francuski Instytut Gospodarki
2014-10 Ochrona Danych Osobowych, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
2013-09 Study week: Swiss Benchmark, Institute for Quality Management and Applied Business
Administration University of Applied Science in Switzerland
2009-11 Jak osiągnąć więcej w biznesie?, Europejski Instytut Psychologii Biznesu
2007-04 Public Relations – External&Internal Communication w ramach cyklu: Akademia Menadżera,
Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny
2006-07 Protokół dyplomatyczny i Savoir vivre, PARP
2006-06 Jak osiągać więcej w sprzedaży?, Europejski Instytut Psychologii Biznesu
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Uwielbiam sport. W wolnych chwilach uprawiam Tae-bo, czytam dobrą książkę oraz HBRP. Najlepsze wakacje to samochodowe wojaże po Europie.
Organizacje
Centrum Konferencyjne Prof. Z. Zaleskiego Posła do Parlamentu Europejskiego.
Centrum Inicjatyw Społecznych – wolontariat.
Biuro Karier KUL.
Koło Naukowe Studentów Zarządzania i Marketingu.
Centrum Inicjatyw Społecznych – wolontariat.
Biuro Karier KUL.
Koło Naukowe Studentów Zarządzania i Marketingu.
Inne
Kluczowe umiejętności:
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych.
Realizacja planów sprzedażowych.
Zarządzanie zespołami, w tym sprzedażowym.
Zarządzanie budżetem.
Praca w środowisku międzynarodowym.
Doskonale rozwinięte umiejętności organizacyjne i zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Budowanie długofalowych relacji biznesowych.
Podejście biznesowe i umiejętność myślenia strategicznego.
Wysoka orientacja na wyniki sprzedaży i realizację celów.
Proaktywność w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań.
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych.
Realizacja planów sprzedażowych.
Zarządzanie zespołami, w tym sprzedażowym.
Zarządzanie budżetem.
Praca w środowisku międzynarodowym.
Doskonale rozwinięte umiejętności organizacyjne i zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Budowanie długofalowych relacji biznesowych.
Podejście biznesowe i umiejętność myślenia strategicznego.
Wysoka orientacja na wyniki sprzedaży i realizację celów.
Proaktywność w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy