Monika Has

Ekspert ds obsługi klienta, mFinanse S.A.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

CRM Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

mFinanse S.A
Ekspert
Badanie potrzeb, doradztwo i sprzedaż produktów kredytowych dla Klientów indywidulanych i instytucjonalnych.
Bank BNP Paribas
Dyrektor Oddziału Banku
Zarządzanie zespołem doradców Klienta indywidualnego i firmowego.
Bank BNP Paribas
Doradca Klienta Firmowego
Badanie potrzeb, doradztwo i sprzedaż produktów kredytowych dla Klientów instytucjonalnych. Rekomendacja decyzji kredytowych.
Bank Millennium S.A.
Doradca klienta
Pozyskiwanie Klientów instytucjonalnych. Badanie potrzeb, doradztwo i sprzedaż produktów kredytowych.
Santander Bank Polska
Doradca Klienta Firmowego
Badanie potrzeb, doradztwo i sprzedaż produktów kredytowych dla Klientów instytucjonalnych. Rekomendacja decyzji kredytowych.

Szkolenia i kursy

Wyprawa na Mont Blanc. Proces i techniki sprzedaży - 2013
Kierunek Klient w aplikacji Kompas - 2012
Podstawy Zarządzania Zespołem - 2012
Zarządzanie Czasem na Stanowisku Menedżerskim i Organizacja Pracy Zespołu 2012
Budowanie zespołu projektowego - 2011
Podstawy zarządzania zespołem - 2011
Networking w pozyskiwaniu klienta -Expertus - 2011
Zaawansowane Techniki Sprzedaży - GM Solutions - 2010
Standardy obsługi klienta - 2009
Restrukturyzacja zadłużenia bankowego przedsiębiorstw przeżywających problemy finansowe - 2009
Trudne rozmowy z klientami 2009
Bezpieczeństwo osób i mienia - 2009
Wprowadzenie do rynku walutowego - 2008
Zasady polityki bezpieczeństwa informacji dla pracowników Fortis Banku Polska - 2008
Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu - 2008
Efektywność osobista - European Business - 2008
Dotacje dla firm na lata 207-2013. Możliwości dla klientów z Fortis Banku - 2007
Coaching. Program absolwent - 2007
Efektywna komunikacja i Asertyność - 2006
Pro-sprzedażowa obsługa klienta - 2005
Techniki Sprzedaży - 2005
Podstawy Analizy Finansowej - 2005
British Language Centre Examination in English at Pre-intermediate Level - 2004
Efektywny Zespół Wspólnej Sprzedaży - 2003
Obsługa systemu ICBS - 2002
Sprzedaż usług i produktów bankowych. Efektywne negocjacje w kontaktach z klientami Banku Zachodniego WBK - Schenk Institute Polish-American Consulting and Trading Company - 2002
Ochrona banków przed atakami terroru - MUR Centrum Edukacji Zawodowej - 2001
Zarządzanie Płynnością Banku - Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów - 1999
Baza danych Access 2.0 dla Windows - Akademia Informatyki - 1997

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Wycieczki górskie, jeżdżenie na rolkach i nartach.