Monika Gołuch-Naumowicz

Monika Gołuch-Naumowicz

Doradca f finansowy
Knurów, śląskie

Doświadczenie zawodowe

RTV EURO AGD
Pracownik ds. opisywania dokumentów księgowych-umowa zlecenie
Logo
Stanowisko: pracownik ds. szkoleń
Kancelaria Usług Rachunkowych Paula Rossi S.C. Gęsiniec
Zakres obowiązków i odpowiedzialności

 Wyszukiwanie informacji na temat odbywających się przetargów na szkolenia oraz informacji zapotrzebowania firm na szkolenia, kursy itp.;
 Gromadzenie informacji dotyczących przetargów w zakresie szkoleń, w tym prowadzenie bazy danych;
 Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej i koordynacja działalności firmy w zakresie prowadzonych szkoleń;
 Sporządzanie protokołów i sprawozdań z prowadzonych szkoleń;
 Kontrolowanie i porządkowanie aktów prawnych i dokumentów;
 Dbanie o kompletność zapisów transakcji finansowych;
 Zbieranie, przetwarzanie i prezentowanie danych matematycznych, statystycznych dotyczących szkoleń;
 Przygotowywanie wymaganych dokumentów do przetargów na szkolenia (np. składanie wniosków o niezaleganie do ZUS i US, wniosków o niekaralność do KRK, kserowanie dokumentów firmy tj.: wpis do ewidencji działalności gospodarczej, REGON, wpis do rejestru instytucji szkoleniowych itp.);
 Przygotowywanie, odbieranie i wysyłanie poczty;
 Inne proste prace biurowe (np. faksowanie, kserowanie, odbieranie telefonów itp.);
 Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zarząd i przełożonych;
 Prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków określonych zakresem czynności.
 Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa, w tym: ustaw podatkowych, ustawy o rachunkowości, kodeksu pracy i innych aktów prawnych związanych z należytym wykonaniem powierzonych czynności;
 Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych oraz ochronie informacji niejawnych;
 Zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz w kontaktach z klientami i interesantami;
 Zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim;
 Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy;
 Pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
 Przestrzeganie ustalonego w biurze porządku i czasu pracy;
 Przestrzeganie przepisów i zasad bhp i p.poż.;
 Dbanie o dobry wizerunek firmy, ochronę jego mienia i użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.
 Dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy oraz na terenie całego biura.
Urząd Gminy Przeworno
Stanowisko: asystent ekonomiczny w księgowości (staż)
Zakres obowiązków i odpowiedzialności:
 Sporządzanie sprawozdawczości finansowej w części opisowej.
 Wypisywanie zaświadczeń o zarobkach.
 Wypisywanie zaświadczeń o dochodach rolników.
 Uzgadnianie sald syntetyki i analityki budżetu.
 Sporządzanie zaświadczeń o użytkach rolnych potrzebnych do Kancelarii Notarialnej
Logo
Stanowisko: pracownik biurowy( doradca kredytowy)
Fiolet – PDK S.A. Wrocław Oddział w Strzelinie –
Zakres obowiązków:
 Obsługa bieżących klientów oraz pozyskiwanie nowych
 Obsługa klienta w zakresie usług bankowych
 Doradztwo kredytowe w zakresie kredytów gotówkowych
 Zawieranie umów kredytowych z klientami
 Obsługa posprzedażowa
Logo
Stanowisko: doradca kredytowo – ubezpieczeniowy
Biuro kredytowe „EDMAX”
Zakres obowiązków :
 Aktywna sprzedaż oferowanych przez banki produktów bankowych
 Pozyskiwanie klientów i obsługa sprzedażowa
 kredytów gotówkowych, hipotecznych,
 konsolidacyjnych, kredytów odnawialnych oraz kart kredytowych
 Obsługa klienta w zakresie usług bankowych
 Informowanie klientów o ofercie banków
 Obsługa klientów oraz doradztwo kredytowe
 Zawieranie umów kredytowych
 Kompletowanie dokumentów kredytowych
 Wysyłka kompletnej dokumentacji do banku
 Sporządzanie miesięcznych raportów ze sprzedaży
 produktów bankowych
Prokuratura Rejonowa
Stanowisko: pomocnik sekretarza (staż)
Prokuratura Rejonowa w Strzelinie
Zakres obowiązków i odpowiedzialności:
 Przepisywanie pism, aktów oskarżeń, umorzeń.
 Zszywanie akt, numerowanie kart, dołączanie zwrotnych potwierdzeń odbioru, opisywanie obwolut.
 Rejestracja wpływających akt.
 Przekazywanie akt do sądu.
 Ekspedycja poczty, kserowanie akt.
 Sporządzanie przeglądu akt.
 Współpraca w zakresie archiwizacji akt.
 Sporządzanie zawiadomień, wezwań oraz przyjmowanie akt wpływających z policji

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna

Grupy

Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.