Monika Rodriguez

Digital Specialist
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing media eletroniczne Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Zakup Mediów Planowanie mediów Negocjacje Reklama online Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Group Account Manager
Sales&More
Carat Polska
Senior Communication Planner
Planowanie i zakup kampanii reklamowych w mediach offline i online
Monitorowanie i optymalizacja przebiegu kampanii
Opracowywanie strategii mediowych
Analizy trendów rynkowych
Maxus
Media Planner Buyer
Kompleksowe działania z zakresu przygotowywania strategii, planowania i kupowania kampanii reklamowych.
Monitorowanie kampanii, przygotowywania raportów po kampanii dla wszystkich aktywności (offline i online) z szczególnym naciskiem na digital.

Bieżący kontakt z klientem w zakresie obsługi mediowej.

Przygotowywanie ofert przetargowych.
MEMRB International Poland
Junior Account Executive
- wykonywanie analiz marketingowych z branży FMCG,
- przygotowywanie prezentacji wyników sprzedażowych,
- obsługa klienta w zakresie raportowania wyników.
Valkea Media Sp. z o.o.
Senior Researcher
- analiza rynku na potrzeby anglojęzycznych publikacji,
- przygotowywanie formularzy,
- weryfikacja danych oraz redagowanie raportów,
- tłumaczenie danych na język angielski,
- aktualizacja bazy danych,
- działania marketingowe - dbanie o relacje z klientami,
Whirlpool
Stażysta w Dziale Reklamacji w Departamencie Customer Service
- współpraca z klientem biznesowym w ramach umowy kupna-sprzedaży,
- administrowanie obiegiem pism reklamacyjnych,

Szkolenia i kursy

07.2011 Analizy marketingowe przy użyciu SPSS
06. 2010 Kurs MS Excel – Przegląd narzędzi zaawansowanych
05. 2009 Kurs MS Excel - Microsoft Excel 2007 - obliczenia, bazy danych, raporty
04.2009 – 05.2009
Warsztaty PR ukończone certyfikatem: „PR-owy know - how”
Zakres szkolenia: przygotowanie strategii komunikacyjnej, pisanie notek prasowych, efektywne Media Relations (Fundacja Internet PR),
12.2008 – 05.2009
Kurs z komunikacji interpersonalnej (Uniwersytet Warszawski),
10.2007
Szkolenie z technik radzenia sobie z trudnymi klientami (Key Polska),
10.2007
Szkolenie z technik sprzedaży, pokonywania obiekcji (Key Polska),

Edukacja

Logo
strategia marki, studia podyplomowe
Szkoła Strategii Marki przy SAR
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Snowboard, sudoku, kino (Pedro Almodovar), fotografia

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje Doradztwa Personalnego
Agencje Doradztwa Personalnego
Praca w Agencji Doradztwa Personalnego od kuchni.
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Praca w marketingu
Praca w marketingu
praca w agencjach marketingowych, działach marketingu
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka... Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy. Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
Salsa
Salsa
Grupa miłośników gorącej salsy !!