Monika Chyla

Key Account Manager ( FMCG)
Kraków, małopolskie

Umiejętności

B2B Call Center Coaching D2D FMCG Zarządzanie Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Selekcja kandydatów Szkolenia produktowe Zarządzanie Sprzedażą Praca w zespole Microsoft PowerPoint Szkolenia z technik sprzedaży Techniki rekrutacji IN OUT

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

IDC Polonia
Key Account Manager
IDC Polonia
Junior Key Account Manager
FoodCare Sp. z o.o.
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Deja Vu, agencja reklamy
Key Account Manager
Realizacja projektów sprzedażowych dla kluczowych Pratnerów Biznesowych Firmy.
Logo
Kierownik sprzedaży
CT Centrum Telemarketingu- realizacja projektu sprzedaży dla Telekomunikacja Polska S.A. i Orange
- Zarządzanie projektem sprzedaży usług TP S.A. i ORANGE
- Nadzorowania pracy Przedstawicieli Handlowych i Kierowników
- Zarządzanie pracą Administracji oraz Pracowników Terenowych
- Prowadzanie i projektowanie szkoleń dla Pracowników (produkt, technik sprzedaży oraz coaching)
- Tworzenie skryptów i materiałów szkoleniowych
- Nadzorowanie procesu reklamacyjnego
- Raportowanie
- Rekrutacja Pracowników
Logo
Manager Zarządzający / Sales Manager / Manager Sprzedaży
Netia S. A. dla VNV Sales Force Sp. z o.o.
- Zarządzanie pracą projektu sprzedaży usług HOME, SOHO dla NETIA S.A.
- Nadzorowanie pracy: Telemarketerów, Administracji, Pracowników Terenowych, Team Leaderów
- Prowadzenie i projektowanie szkoleń oraz warsztatów (produkt, techniki sprzedaży, coaching )
- Tworzenie skryptów i materiałów szkoleniowych
- Prowadzenie rekrutacji na stanowiska: Telemarketer, Kierownik
- Prowadzenie rozliczeń wypłat wszystkich Pracowników
- Wdrażanie systemu ISO- funkcja Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakości. Prowadzenie szkoleń i audytów wewnętrznych
- Funkcja Audytora Bezpieczeństwa Informacji- prowadzenie szkoleń i audytów wewnętrznych
Netia S.A.
Doradca Klienta dla VNV Sales Force Sp. z o.o.
Pozyskiwanie Klientów dla NETIA S.A. Rynek HOME, technologie BSA, WLR, LLU, ETTH
Telefoniczne doradztwo
Dobór najkorzystniejszych usług dla danego Klienta
Sporządzanie telefonicznych zamówień na usługi
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami
Ancora Sp. z o.o.
Pracownik Baru
Qubus Hotel
Pracownik Lobby Baru

Edukacja

Logo
SOCJOLOGIA, licencjackie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze