Umiejętności
B2B
Call Center
Coaching
D2D
FMCG
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Selekcja kandydatów
Szkolenia produktowe
Zarządzanie Sprzedażą
Praca w zespole
Microsoft PowerPoint
Szkolenia z technik sprzedaży
Techniki rekrutacji
IN OUT
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Realizacja projektów sprzedażowych dla kluczowych Pratnerów Biznesowych Firmy.
Kierownik sprzedaży
CT Centrum Telemarketingu- realizacja projektu sprzedaży dla Telekomunikacja Polska S.A. i Orange
- Zarządzanie projektem sprzedaży usług TP S.A. i ORANGE
- Nadzorowania pracy Przedstawicieli Handlowych i Kierowników
- Zarządzanie pracą Administracji oraz Pracowników Terenowych
- Prowadzanie i projektowanie szkoleń dla Pracowników (produkt, technik sprzedaży oraz coaching)
- Tworzenie skryptów i materiałów szkoleniowych
- Nadzorowanie procesu reklamacyjnego
- Raportowanie
- Rekrutacja Pracowników
- Nadzorowania pracy Przedstawicieli Handlowych i Kierowników
- Zarządzanie pracą Administracji oraz Pracowników Terenowych
- Prowadzanie i projektowanie szkoleń dla Pracowników (produkt, technik sprzedaży oraz coaching)
- Tworzenie skryptów i materiałów szkoleniowych
- Nadzorowanie procesu reklamacyjnego
- Raportowanie
- Rekrutacja Pracowników
Manager Zarządzający / Sales Manager / Manager Sprzedaży
Netia S. A. dla VNV Sales Force Sp. z o.o.
- Zarządzanie pracą projektu sprzedaży usług HOME, SOHO dla NETIA S.A.
- Nadzorowanie pracy: Telemarketerów, Administracji, Pracowników Terenowych, Team Leaderów
- Prowadzenie i projektowanie szkoleń oraz warsztatów (produkt, techniki sprzedaży, coaching )
- Tworzenie skryptów i materiałów szkoleniowych
- Prowadzenie rekrutacji na stanowiska: Telemarketer, Kierownik
- Prowadzenie rozliczeń wypłat wszystkich Pracowników
- Wdrażanie systemu ISO- funkcja Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakości. Prowadzenie szkoleń i audytów wewnętrznych
- Funkcja Audytora Bezpieczeństwa Informacji- prowadzenie szkoleń i audytów wewnętrznych
- Nadzorowanie pracy: Telemarketerów, Administracji, Pracowników Terenowych, Team Leaderów
- Prowadzenie i projektowanie szkoleń oraz warsztatów (produkt, techniki sprzedaży, coaching )
- Tworzenie skryptów i materiałów szkoleniowych
- Prowadzenie rekrutacji na stanowiska: Telemarketer, Kierownik
- Prowadzenie rozliczeń wypłat wszystkich Pracowników
- Wdrażanie systemu ISO- funkcja Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakości. Prowadzenie szkoleń i audytów wewnętrznych
- Funkcja Audytora Bezpieczeństwa Informacji- prowadzenie szkoleń i audytów wewnętrznych
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze