Monika Sroka

Specjalista ds. kadr i płac
Sosnowiec, śląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Biuro Rachunkowe sc
Specjalista ds. kadr i płac
biuro rachunkowe
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe – od nawiązania do ustania stosunku pracy),
- prowadzenie dokumentacji płacowej (m.in.: rozliczanie czasu pracy, naliczanie list płac z umów o pracę i umów cywilnoprawnych),
- przygotowywanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS oraz realizacja przelewów,
- sporządzanie dokumentów kadrowo-płacowych: Rp-7, Z-3, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu itp.,
- prowadzenie korespondencji z ZUS, US, komornikami sądowymi,
- archiwizacja dokumentów, współpraca z księgowością,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i instytucjami państwowymi.
Biuro Rachunkowe sc
Specjalista ds. kadr i płac
biuro rachunkowe
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe – od nawiązania do ustania stosunku pracy),
- wprowadzanie danych do programu Optima (m.in.: rozliczanie czasu pracy, naliczanie list płac z umów o pracę i umów cywilnoprawnych, realizacja przelewów),
- rozliczanie wyjazdów służbowych,
- przygotowywanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS oraz realizacja przelewów,
- sporządzanie dokumentów kadrowo-płacowych: Rp-7, Z-3, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu itp.,
- prowadzenie korespondencji z ZUS, US, komornikami sądowymi,
- archiwizacja dokumentów, współpraca z księgowością,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i instytucjami państwowymi.
Logo
Specjalista ds. personalnych i administracyjnych/ Specjalista ds. kadr/Office Assistant
kadry/księgowość/administacja
- obsługa kadrowa (akta osobowe – od nawiązania do ustania stosunku pracy zakładanie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, Rp-7),
- obsługa płacowa (wprowadzanie absencji, sporządzanie list płac) – w programie Gratyfikant oraz Optima, dokumentacja ZUS, US, GUS i PFRON oraz realizacja przelewów,
- rozliczanie wyjazdów służbowych,
- wystawianie dokumentów księgowych (faktur, not, rachunków) oraz prowadzenie kasy (KP i KW, raport kasowy) i kontrolowanie stanu należności i zobowiązań,
- wprowadzanie danych do systemu controllingowego i współpraca z księgowością, archiwizacja dokumentów,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i instytucjami państwowymi
Agencja Pracy Tymczasowej
Asystent ds. Kadr
agencja pracy tymczasowej
- selekcja i rekrutacja pracowników,
- obsługa pracowników (sporządzanie umów, zakładanie akt osobowych, wprowadzanie urlopów, L4, wystawianie zaświadczeń dla PT, świadectw pracy, PIT-11) w programie TETA,
- przygotowywanie zestawień do naliczania płac, współpraca z działem płac,
- czuwanie nad obiegiem dokumentów księgowych (faktury), współpraca z księgowością,
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- sporządzanie raportów (tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych), archiwizacja dokumentów.

Szkolenia i kursy

- Prawo pracy, Kodeks pracy, Ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
- Programy Płatnik, Optima i Excel.

Edukacja

Logo
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
Logo
Bankowość i finanse międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
Zarządzanie i marketing, licencjackie
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH

Zainteresowania

podróże, góry, film, joga, książki

Inne

- język angielski – poziom pre-intermediate – certyfikat TOEIC,
- bardzo dobra znajomość komputera (pakiet MS OFFICE) i urządzeń biurowych,
- prawo jazdy – kat. B, własny samochód,
- cechy charakteru: odpowiedzialność, punktualność, odporność na stres, komunikatywność.