Umiejętności
Microsoft Office
Windows Server
Backup and Restore
Symantec Backu Exec
komunikatywność
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
bezpieczeństwo sieci
Administracja sieci
instalacja oprogramowania
SSL VPN
komputery
Instalacja sprzętu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Administrator systemów informatycznych
Prokuratura Rejonowa w Jarosławiu
Samodzielne administrowanie bazą danych MS SQL w środowisku Windows Serwer.
Praca w charakterze specjalisty ds. systemów operacyjnych. Udzielanie pomocy
technicznej dla Prokuratur Okręgu Przemyskiego.
Udzielanie zaawansowanej pomocy technicznej obejmującej wszystkie aplikacje
sieciowe dla pracowników w siedzibie firmy lokalnie oraz zdalnie.
Rozwiązywanie problemów
• Odpowiedzialność za wsparcie i tworzenie planu przywracania
systemów operacyjnych po awariach w firmie.
Rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo
• Zarządzanie bezpieczeństwem sieci przez instalację zapór i rozwiązań sieci
VPN.
Zapewnianie dostępności i integralności sieci, systemów i danych dzięki
zapobiegawczej konserwacji i stosowaniu uaktualnień. Dostarczanie pracownikom
wsparcia technicznego dokumentacji dotyczącej uruchamiania. zamykania
i bezpośredniego rozwiązywania problemów z procesami.
Wdrażane zasad firmowych, procedur technicznych i standardów w celu ochrony
integralności i bezpieczeństwa danych, raportów i dostępu.
Proponowanie przełożonym standardów zabezpieczeń sieciowych.
Opracowywanie, tworzenie dokumentacji i wykonywanie procedur konserwacji, w tym
uaktualnień systemów, obsługi poprawek i kopii zapasowych systemów.
Instalowanie i obsługa serwerów Microsoft Windows w klastrze usługi Active Directory.
Zdalne i lokalne zarządzanie zaporą oraz monitorowanie sieci i serwerów.
Bezpieczeństwo sieci
• Aktualizowanie systemów sieciowych w ceru wsparcia poufnych
działań firmy i wyeliminowania możliwości włamań.
Planowanie, instalowanie, konserwacja i optymalizacja dokumentacji dla całego
sprzętu i oprogramowania sieci LAN/WAN/VPN. systemów bezpieczeństwa i łączy
komunikacyjnych.
Zarządzanie całym sprzętem sieciowym LAN/WAN klienta, w tym routerami,
przełącznikami, usługami równoważenia obciążenia i sprzętem sieci bezprzewodowej.
Odgrywanie roli głównego kontaktu w przypadku wszystkich dużych problemów
technicznych, takich jak przerwy w zasilaniu, awarie systemowe i przywracanie
systemów po awariach.
Nadzór infrastruktury trzech biur i wsparcie dla pracowników.
Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do materiałów niejawnych (zastrzeżone
i poufne).
Praca w charakterze specjalisty ds. systemów operacyjnych. Udzielanie pomocy
technicznej dla Prokuratur Okręgu Przemyskiego.
Udzielanie zaawansowanej pomocy technicznej obejmującej wszystkie aplikacje
sieciowe dla pracowników w siedzibie firmy lokalnie oraz zdalnie.
Rozwiązywanie problemów
• Odpowiedzialność za wsparcie i tworzenie planu przywracania
systemów operacyjnych po awariach w firmie.
Rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo
• Zarządzanie bezpieczeństwem sieci przez instalację zapór i rozwiązań sieci
VPN.
Zapewnianie dostępności i integralności sieci, systemów i danych dzięki
zapobiegawczej konserwacji i stosowaniu uaktualnień. Dostarczanie pracownikom
wsparcia technicznego dokumentacji dotyczącej uruchamiania. zamykania
i bezpośredniego rozwiązywania problemów z procesami.
Wdrażane zasad firmowych, procedur technicznych i standardów w celu ochrony
integralności i bezpieczeństwa danych, raportów i dostępu.
Proponowanie przełożonym standardów zabezpieczeń sieciowych.
Opracowywanie, tworzenie dokumentacji i wykonywanie procedur konserwacji, w tym
uaktualnień systemów, obsługi poprawek i kopii zapasowych systemów.
Instalowanie i obsługa serwerów Microsoft Windows w klastrze usługi Active Directory.
Zdalne i lokalne zarządzanie zaporą oraz monitorowanie sieci i serwerów.
Bezpieczeństwo sieci
• Aktualizowanie systemów sieciowych w ceru wsparcia poufnych
działań firmy i wyeliminowania możliwości włamań.
Planowanie, instalowanie, konserwacja i optymalizacja dokumentacji dla całego
sprzętu i oprogramowania sieci LAN/WAN/VPN. systemów bezpieczeństwa i łączy
komunikacyjnych.
Zarządzanie całym sprzętem sieciowym LAN/WAN klienta, w tym routerami,
przełącznikami, usługami równoważenia obciążenia i sprzętem sieci bezprzewodowej.
Odgrywanie roli głównego kontaktu w przypadku wszystkich dużych problemów
technicznych, takich jak przerwy w zasilaniu, awarie systemowe i przywracanie
systemów po awariach.
Nadzór infrastruktury trzech biur i wsparcie dla pracowników.
Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do materiałów niejawnych (zastrzeżone
i poufne).
Projekty
Szkolenia i kursy
Podstawowa konfiguracja urządzeń Cisco ASA - czerwiec 2017 r.
Zaawansowana konfiguracja urządzeń Fortigate
Zaawansowana konfiguracja urządzeń Fortigate
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
sport i fitnes, wiedza z zakresu I i II WŚ, książki.