Mirosław Małkowski
Specjalista ds Klientów Strategicznych
Kętrzyn,
warmińsko-mazurskie
Umiejętności
Coaching
Public Relations
zarządzanie kluczowymi klientami
negocjacje handlowe
Analiza rynku
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
ZNAJOMOŚĆ RYNKU
trener
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
System Informacji Prawnej LEX
Umiejętności komunikacyjne
Wdrażanie oprogramowania
Umiejętności sprzedaży
Coaching sprzedażowy
Języki
rosyjski
dobry
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Klientów Strategicznych
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. (dawniej Polskie Wydawnictwa Profesjonalne Sp. z o.o.)
- Sprzedaż i aktualizacja programów System Informacji Prawnej LEX i Serwisów Specjalistycznych ABC oraz publikacji książkowych
- Przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów instytucjonalnych (sądy, urzędy, uczelnie) oraz największych firm i kancelarii prawnych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów,
- Przygotowywanie dokumentacji i realizacja procedur z zakresu zamówień publiczych
- Wdrożenia systemów informacji prawnej i specjalistycznej,
- Przeprowadzanie szkoleń merytorycznych i praktycznych z obsługi wdrażanych programów u obsługiwanych klientów oraz prezentacje nowych produktów
- Odpowiedzialność za utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych,
- Realizacja obowiązków handlowych na różnych szczeblach struktury firmy (od Przedstawiciela Handlowego, Doradcę Handlowego po Specjalistę ds Klientów Strategicznych)
- Merytoryczna i handlowa opieka wdrożeniowa i obsługa klienta
- Koordynacyjna wspópraca z callcenter w zakresie wznowień i sprzedaży
- Przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów instytucjonalnych (sądy, urzędy, uczelnie) oraz największych firm i kancelarii prawnych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów,
- Przygotowywanie dokumentacji i realizacja procedur z zakresu zamówień publiczych
- Wdrożenia systemów informacji prawnej i specjalistycznej,
- Przeprowadzanie szkoleń merytorycznych i praktycznych z obsługi wdrażanych programów u obsługiwanych klientów oraz prezentacje nowych produktów
- Odpowiedzialność za utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych,
- Realizacja obowiązków handlowych na różnych szczeblach struktury firmy (od Przedstawiciela Handlowego, Doradcę Handlowego po Specjalistę ds Klientów Strategicznych)
- Merytoryczna i handlowa opieka wdrożeniowa i obsługa klienta
- Koordynacyjna wspópraca z callcenter w zakresie wznowień i sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni