Mirella Patora

Supervisor, Southwestern Bps Poland Sp. z o.o.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

organizacja czasu pracy

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Customer Service Supervisor
Capita Customer Solutions
- customer service in English
- responsible for inbound calls relating to client's product i.e.
-answering all customer queries relating to the product
- operating client's database system to set up new customer accounts or update existing accounts as necessary
- processing client/customer queries
- providing administrative support for the Contact Centre (general administrative duties, invoicing, processing, data entry)
- dealing in a professional manner with all clients/customers
- manage client SLA's
- working to tight deadlines
- ensuring positive image/first impression
Logo
Customer Service Specialist
SouthWestern Business Process Services Ltd. (BPO) part of Capita plc
- customer service in English
- responsible for inbound calls relating to client's product i.e.
-answering all customer queries relating to the product
- operating client's database system to set up new customer accounts or update existing accounts as necessary
- processing client/customer queries
- providing administrative support for the Contact Centre (general administrative duties, invoicing, processing, data entry)
- dealing in a professional manner with all clients/customers
- manage client SLA's
- working to tight deadlines
- ensuring positive image/first impression

Edukacja

Logo
Zarzadzanie, Logistyka, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Inżynieria
Elektronika/Elektryka
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.