Umiejętności
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
Product Introduction
Product Management Skills
marketing produktu
Project Management
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
marketing strategiczny i operacyjny
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Rozwoju Produktów
Odpowiedzialna za rozwój i zarządzanie obszarem produktowym. Główny obszar odpowiedzialności to tworzenie i wdrażanie w organizacji produktów i usług z obszaru:
-energia konwencjonalna
-paliwa gazowe
-energia pochodząca z odnawialnych źródeł energii
-produkty okołonenergetyczne
-produkty i usługi dodatkowe uzupełniające ofertę podstawową
-energia konwencjonalna
-paliwa gazowe
-energia pochodząca z odnawialnych źródeł energii
-produkty okołonenergetyczne
-produkty i usługi dodatkowe uzupełniające ofertę podstawową
Kierownik Produktu/ p.o. Kierownik zespołu ds Zarządzania Ofertą
Kierownik Produktu/ p.o. Kierownik zespołu ds. rozwoju i zarządzania produktami
Departament Marketingu- klienci indywidualni i małe, średnie firmy
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za tworzenie, wdrażanie i zarządzanie produktami RWE Polska w segmencie klientów indywidualnych, małych i średnich firm w zakresie:
•analiza działań konkurencji, trendów rynkowych i ryzyk regulacyjno-prawnych,
•kreowanie inicjatyw sprzedażowych, koncepcji produktowych i usług dodanych,
•definiowanie założeń i przygotowywanie szczegółowych wymagań biznesowych,
•kształtowanie polityki cenowej oraz analiza rentowności ofert: szacowanie opłacalności wdrożenia, kalkulacja przychodów, kosztów, marż, upustów, rabatów oraz ceny końcowej dla klienta, wskazywanie ryzyk i ich wpływu na wynik finansowy
•opracowywanie dokumentacji formalno-prawnej i sprzedażowej,
•prowadzenie i koordynowanie projektów wdrożeniowych, identyfikowanie kluczowych obszarów, przypisywanie zasobów i odpowiedzialności,
•monitorowanie i raportowanie statusu prac projektowych oraz realizacji budżetu,
•współtworzenie komunikacji marketingowej i akceptacja ostatecznych materiałów sprzedażowych oraz BTL,
•udział w międzynarodowych projektach związanych z nowymi technologiami i tworzeniem kompleksowych rozwiązań dla całej Grupy East RWE.
Departament Marketingu- klienci indywidualni i małe, średnie firmy
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za tworzenie, wdrażanie i zarządzanie produktami RWE Polska w segmencie klientów indywidualnych, małych i średnich firm w zakresie:
•analiza działań konkurencji, trendów rynkowych i ryzyk regulacyjno-prawnych,
•kreowanie inicjatyw sprzedażowych, koncepcji produktowych i usług dodanych,
•definiowanie założeń i przygotowywanie szczegółowych wymagań biznesowych,
•kształtowanie polityki cenowej oraz analiza rentowności ofert: szacowanie opłacalności wdrożenia, kalkulacja przychodów, kosztów, marż, upustów, rabatów oraz ceny końcowej dla klienta, wskazywanie ryzyk i ich wpływu na wynik finansowy
•opracowywanie dokumentacji formalno-prawnej i sprzedażowej,
•prowadzenie i koordynowanie projektów wdrożeniowych, identyfikowanie kluczowych obszarów, przypisywanie zasobów i odpowiedzialności,
•monitorowanie i raportowanie statusu prac projektowych oraz realizacji budżetu,
•współtworzenie komunikacji marketingowej i akceptacja ostatecznych materiałów sprzedażowych oraz BTL,
•udział w międzynarodowych projektach związanych z nowymi technologiami i tworzeniem kompleksowych rozwiązań dla całej Grupy East RWE.
Kierownik ds. Zarządzania Ofertą
- analiza rynku telekomunikacyjnego
- analiza kierunków rozwoju produktów i usług oraz trendów rynkowych
- analiza i kształtowanie strategii produktowej i marketingowej prowadzonych usług
- przygotowywanie modeli finansowych w ramach prowadzonych projektów
- udział w tworzeniu planów sprzedażowych
- analiza wyników sprzedaży
- całościowe wdrożenie przygotowanej oferty: prowadzenie projektu, koordynacja wdrożenia systemowego i wszystkich obszarów zaangażowanych w realizacje projektu
- wsparcie komunikacji markietingowej oraz wewnętrznej w ramach prowadzonego projektu
- analiza kierunków rozwoju produktów i usług oraz trendów rynkowych
- analiza i kształtowanie strategii produktowej i marketingowej prowadzonych usług
- przygotowywanie modeli finansowych w ramach prowadzonych projektów
- udział w tworzeniu planów sprzedażowych
- analiza wyników sprzedaży
- całościowe wdrożenie przygotowanej oferty: prowadzenie projektu, koordynacja wdrożenia systemowego i wszystkich obszarów zaangażowanych w realizacje projektu
- wsparcie komunikacji markietingowej oraz wewnętrznej w ramach prowadzonego projektu
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem