Miłosz Olszewski

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta, Kwiaton-2
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

łatwość nawiązywania konktaktów wysoka kultura osobista odpowiedzialność za powierzone zadania Pakiet MS Offiece Kurs kasjera złotowo-walutowego znajmość technik sprzedaży Prawo jazdy kategorii B (ponad 10 lat doświadczenia)

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Kwiaton-2
Santander Bank Polska
Doradca klienta indywidualnego
- analiza potrzeb i oczekiwań klientów oraz dostosowanie ich do
oferty banku
- sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych klientowi
indywidualnemu m. in. lokat, kredytów, ubezpieczeń
- obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa
- weryfikacja dokumentacji i rozwiązywanie problemów z zakresu
portfolia nabywców
- realizacja miesięcznych planów sprzedażowych
- obsługa wewnętrznych systemów operacyjnych
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- współdziałanie z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami
Logo
Kasjer-sprzedawca
Kwiaton-2
- obsługa klienta i doradztwo w zakresie branży ogrodniczej i
przemysłowej
- ścisła współpraca z kontrahentami i przedstawicielami handlowymi
- kontrolna i obsługa dokumentacji związanej z zawieranymi
transakcjami handlowymi
- zarządzanie zaopatrzeniem i dostawami oferowanych produktów
- koordynowanie zespołu w strategicznych okresach sprzedaży
zarządzanie relacjami z klientami firmy
- pozyskiwanie nowych klientów

Projekty

inkolszewskimilosz - tatuaże
Zamiłowanie do rysunku zrodziło się już we wczesnych latach mojego życia a zdolności manualne skutkowały uznaniem w konkursach plastycznych. Pomimo, że kariera zawodowa potoczyła się w innym kierunku, pasja do grafiki pozostała. Z czasem zafascynowało mnie również przenoszenie własnych wyobrażeń na skórę. Wyrażam się tatuując stylem średniowiecznych rycin, blackworkiem oraz dotworkiem.

Edukacja

Logo
technik budownictwa, średnie
TEB Edukacja oddz. w Opolu

Zainteresowania

motoryzacja, tatuaż, kulinaria, majsterkowanie