Miłosz Gołąbek

Managing Partner, 2day Media
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
współwłaściciel
2day Media
Relacje z mediami, event marketing i akcje specjalne, aktywności btl
GGK Public Relations
poszczególne szczeble kariery: od Junior Account Executive do Account Manager
Klienci: British American Tobacco, Dom Development, Chiquita, Unilever, Magazyn Filmowy Cinema, DuPont, Bols, LU Polska, UEPC, Gerber, Sando Inmobiliaria, Real, Tesco, COTY Polska, La Playa, ING Nationale-Nederlanden

Edukacja

Logo
Filologia Angielska, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz