Umiejętności
Zarządzanie klientami
Budowanie relacji
Negocjacje
Zarządzanie produktem
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Zarządzanie ludźmi
systemy motywacyjne
Sprzedaż B2B
prowadzenie prezentacji (przygotowanie prezentacji, prowadzenie, organizacja)
rozwój sprzedaży hurtowej i detalicznej, prowadzenie negocjacji,
Planowanie sprzedaży, monitoring i analizowanie wyników
budowanie marki
zarządzanie rynkiem sprzedaży
prowadzenie szkoleń produktowych oraz "miękkich"
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierwonik Sprzedaży Krajowej
opracowywanie strategii, budżetu, planów sprzedaży dla kanału profesjonalnego oraz nadzór nad ich realizacją zgodnie z założeniami Zarządu i Grupy Royo
zarządzanie, motywowanie i organizacja pracy działu sprzedaży (6 Przedstawicieli Handlowych, 4 osoby w DOK, 2 osoby - serwisanci)
monitorowanie i analiza wyników sprzedaży, skuteczności działań
osiągnięty wzrost sprzedaży w 2013 +19,6% (wynik 113% planu sprzedaży)
osiągnięty wzrost sprzedaży w 2012 +16,1% (wynik 106% planu sprzedaży)
osiągnięty wzrost sprzedaży w 2011 +12,7% (wynik 92% planu sprzedaży)
odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży
organizacja i prowadzenie prezentacji, szkoleń dla pracowników i klientów, czynny udział w targach i konferencjach branżowych
ocena, inicjowanie i stały rozwój możliwości sprzedaży
budowanie długotrwałych i silnych relacji z kluczowymi klientami
przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie i sporządzanie umów z klientami, dostawcami
inicjowanie i nadzór nad działaniami marketingowymi, i PR
analiza konkurencji i trendów w obszarze sprzedaży, i produktu
ustalanie cen na podstawie pozycjonowania produktu i trendów rynkowych
implementacja i integracja systemu raportowania dla PH Mobilna Sprzedaż z systemem ERP CDN XL
negocjacje i zakup samochodów służbowych dla PH i kadry menedżerskiej, zarządzanie flotą firmową
zarządzanie, motywowanie i organizacja pracy działu sprzedaży (6 Przedstawicieli Handlowych, 4 osoby w DOK, 2 osoby - serwisanci)
monitorowanie i analiza wyników sprzedaży, skuteczności działań
osiągnięty wzrost sprzedaży w 2013 +19,6% (wynik 113% planu sprzedaży)
osiągnięty wzrost sprzedaży w 2012 +16,1% (wynik 106% planu sprzedaży)
osiągnięty wzrost sprzedaży w 2011 +12,7% (wynik 92% planu sprzedaży)
odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży
organizacja i prowadzenie prezentacji, szkoleń dla pracowników i klientów, czynny udział w targach i konferencjach branżowych
ocena, inicjowanie i stały rozwój możliwości sprzedaży
budowanie długotrwałych i silnych relacji z kluczowymi klientami
przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie i sporządzanie umów z klientami, dostawcami
inicjowanie i nadzór nad działaniami marketingowymi, i PR
analiza konkurencji i trendów w obszarze sprzedaży, i produktu
ustalanie cen na podstawie pozycjonowania produktu i trendów rynkowych
implementacja i integracja systemu raportowania dla PH Mobilna Sprzedaż z systemem ERP CDN XL
negocjacje i zakup samochodów służbowych dla PH i kadry menedżerskiej, zarządzanie flotą firmową
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży, Przedstawiciel Handlowy ds. Sieci, Przedstawiciel Handlowy
Szkolenia i kursy
2012 - Zaprojektuj Swój Zysk - poprawa konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez wzornictwo - Instytut Wzornictwa Przemysłowego
2010 - trening skuteczności, budowanie systemów motywacyjnych - Galen Training&Consulting
2007 - sztuka perswazji i NLP w biznesie - Instytut Neurolingwistyki
2006 - perswazyjne techniki sprzedaży - FPL
2004 - merchandising w sprzedaży - Katarzyna Korpolewska profesja consulting
2003 - skuteczność i satysfakcja, profesjonalne zarządzanie czasem i terytorium sprzedaży - Chiltern Consultancy International
2003 - zarządzanie kategorią, kluczowi klienci - Greń Communication
2010 - trening skuteczności, budowanie systemów motywacyjnych - Galen Training&Consulting
2007 - sztuka perswazji i NLP w biznesie - Instytut Neurolingwistyki
2006 - perswazyjne techniki sprzedaży - FPL
2004 - merchandising w sprzedaży - Katarzyna Korpolewska profesja consulting
2003 - skuteczność i satysfakcja, profesjonalne zarządzanie czasem i terytorium sprzedaży - Chiltern Consultancy International
2003 - zarządzanie kategorią, kluczowi klienci - Greń Communication
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
windsurfing, snowboard, kitesurfing, gra na gitarze i innych instrumentach
Grupy
Praca w branży budowlanej
Inżynierowie, przedstawiciele handlowi oraz inne stanowiska w branży budowlanej - wszelkie informacje związane z pracą
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.