Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Rozwoju Oprogramowania CRM
Planowanie, zlecanie i nadzorowanie wykonania analiz i innyc dla zespołu analityków systemu CRM (5 do 10 osób)
Zlecenie i nadzór nad wykonaniem developmentu przez podwykonawców
Nadzór nad powykonawcami
Rozliczenia z podwykonawcami za wykonane prace
Akceptacja dokumentacji
Wsparcie klientów biznesowych w organizacji
Zlecenie i nadzór nad wykonaniem developmentu przez podwykonawców
Nadzór nad powykonawcami
Rozliczenia z podwykonawcami za wykonane prace
Akceptacja dokumentacji
Wsparcie klientów biznesowych w organizacji
Starszy Analityk Systemów IT
Analiza i projektowanie zmian w systemie CRM Clarify zgodnie z wymaganiami wewnętrznych klientów biznesowych.
Wsparcie klientów biznesowych w formułowaniu wymagań.
Nadzór nad jakością wykonywanych zmian przez developerów z firm zewnętrznych.
Projektowanie interfejsów służących integracji z innymi systemami wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Wsparcie klientów biznesowych w formułowaniu wymagań.
Nadzór nad jakością wykonywanych zmian przez developerów z firm zewnętrznych.
Projektowanie interfejsów służących integracji z innymi systemami wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem