Mikołaj Maciejewski

Analityk Systemów / Koordynator Klienta, Wipro Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Wipro
Główny specjalista
Wsparcie użytkowników - weryfikacja zgłaszanych problemów i zgłaszanie problemów do dostawca
Weryfikacja wymagań użytkowników biznesowych w systemie
Analiza zgłoszonych wymagań i przygotowanie wymagań dla dostawcy
Komunikacja z dostawcą
Wipro
Analityk Systemów / Koordynator Klienta - poziom B3
Szeroko rozumiane wsparcie klienta w przypadku zgłoszeń problemów
Wsparcie i koordynacja zespołu offshore
Weryfikacja dostarczonej dokumentacji
Netia S.A.
Kierownik Zespołu Rozwoju Oprogramowania CRM
Planowanie, zlecanie i nadzorowanie wykonania analiz i innyc dla zespołu analityków systemu CRM (5 do 10 osób)
Zlecenie i nadzór nad wykonaniem developmentu przez podwykonawców
Nadzór nad powykonawcami
Rozliczenia z podwykonawcami za wykonane prace
Akceptacja dokumentacji
Wsparcie klientów biznesowych w organizacji
Netia S.A.
Starszy Analityk Systemów IT
Analiza i projektowanie zmian w systemie CRM Clarify zgodnie z wymaganiami wewnętrznych klientów biznesowych.
Wsparcie klientów biznesowych w formułowaniu wymagań.
Nadzór nad jakością wykonywanych zmian przez developerów z firm zewnętrznych.
Projektowanie interfejsów służących integracji z innymi systemami wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem