Michalina Wesołowska

Szkoła wyższa psychologii społecznej
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kultura osobista praca pod presją czasu Język angielski – bardzo dobrze Wysoka odporność na stres praca w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, punktualność, Język włoski B2

Języki

angielski
biegły
włoski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Citibank International plc
Specjaista ds.dokumentacji bankowej
Praca z Klientem korporacyjnym, negocjowanie warunków, sprawdzanie dokumentacji bankowej,
Getin Noble Bank S.A.
Specjalista do spraw obsługi Klienta prestiżowego
Kompleksowa obsługa prestiżowych Klientów, zarówno prywatnych jak i biznesowych, w zakresie kont, kart kredytowych, kart debetowych, pożyczek, kredytów, lokat oraz depozytów. Praca zarówno z Klientami polsko, anglo jak i włoskojęzycznymi.
GoWork.pl
Specjalista do spraw sprzedaży i organizacji szkoleń
Sprzedaż oraz kompleksowa obsługa szkoleń, głownie w dziedzinie logistyki i oświaty
Holicon sp. z o.o.
specjalista ds. obsługi klienta
Bank Millennium S.A.
doradca klienta
Logo
lider zespołu sprzedającego, specjalista ds. sprzedaży
Contakt Center Polska
Logo
General Assistant
Alpha Flight Services Birmingham

Edukacja

Logo
Italianistyka, licencjackie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Anglistyka, licencjackie
Birmingham Solihull College

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

Nauka języków, aktywność fizyczna (sport), niekonwencjonalne formy marketingu, moda

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.