Umiejętności
Zarządzanie incydentami
IT Operations
Certyfikat ITIL v3
Visual Paradigm
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Analityk Biznesowy
Centralny Ośrodek Informatyki
• Tworzenie specyfikacji wymagań
• Opracowywanie szczegółowej analizy systemowej (na podstawie wymagań biznesowych projektu technicznego)
• Projektowanie interfejsów API
• Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania
• Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemów
• Koordynacja pracy zespołów testów i programowania w zakresie przygotowywania pakietów integracyjnych dla klientów zewnętrznych
• Opracowywanie szczegółowej analizy systemowej (na podstawie wymagań biznesowych projektu technicznego)
• Projektowanie interfejsów API
• Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania
• Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemów
• Koordynacja pracy zespołów testów i programowania w zakresie przygotowywania pakietów integracyjnych dla klientów zewnętrznych
Starszy Analityk IT
Centralny Ośrodek Informatyki
• Tworzenie specyfikacji wymagań
• Opracowywanie szczegółowej analizy systemowej (na podstawie wymagań biznesowych projektu technicznego)
• Projektowanie interfejsów API
• Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania
• Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemów
• Koordynacja pracy zespołów testów i programowania w zakresie przygotowywania pakietów integracyjnych dla klientów zewnętrznych
• Opracowywanie szczegółowej analizy systemowej (na podstawie wymagań biznesowych projektu technicznego)
• Projektowanie interfejsów API
• Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania
• Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemów
• Koordynacja pracy zespołów testów i programowania w zakresie przygotowywania pakietów integracyjnych dla klientów zewnętrznych
Analityk ds. Systemów IT
Centralny Ośrodek Informatyki
• Tworzenie specyfikacji wymagań
• Opracowywanie szczegółowej analizy systemowej (na podstawie wymagań biznesowych projektu technicznego)
• Projektowanie interfejsów API
• Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania
• Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemów
• Koordynacja pracy zespołów testów i programowania w zakresie przygotowywania pakietów integracyjnych dla klientów zewnętrznych
• Opracowywanie szczegółowej analizy systemowej (na podstawie wymagań biznesowych projektu technicznego)
• Projektowanie interfejsów API
• Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania
• Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemów
• Koordynacja pracy zespołów testów i programowania w zakresie przygotowywania pakietów integracyjnych dla klientów zewnętrznych
Analityk SI
• Analityk przy przyłączaniu nowych systemów do Centralnej Bazy Kont Użytkowników
• Analityk w projektach osadzonych na Microsoft SharePoint:
a. Centralne Repozytorium Dokumentacji
b. Centralne Repozytorium Dokumentacji Operacyjnej Infrastruktury IT
c. Baza pełnomocnictw dla Pionu Prawnego
d. Repozytorium Raportów
• Raportowanie operacyjne oraz koordynacja poziomu kluczowych parametrów KPI wydziału
• Analityk wpływu zmiany domeny pocztowej w procesie transformacji na działanie systemów IT w firmie – ankiety MOSS, raportowanie zagrożeń, wsparcie administratorów
• Przygotowanie i wdrożenie globalne regulaminów użytkowania systemów rozwijanych i utrzymywanych w wydziale: poczta korporacyjna, MOSS, komunikator Lync, sieciowe zasoby plikowe, ActiveDirectory, usługi sieciowe
• Koordynacja i przygotowanie zapotrzebowań zakupowych Wydziału
• Koordynacja i planowanie finansów i budżetu Wydziału: opex, capex, memoriały
• Koordynacja szkoleń i warsztatów dla pracowników Wydziału: kontakt z Microsoft, Altkom
• Analityk w projektach osadzonych na Microsoft SharePoint:
a. Centralne Repozytorium Dokumentacji
b. Centralne Repozytorium Dokumentacji Operacyjnej Infrastruktury IT
c. Baza pełnomocnictw dla Pionu Prawnego
d. Repozytorium Raportów
• Raportowanie operacyjne oraz koordynacja poziomu kluczowych parametrów KPI wydziału
• Analityk wpływu zmiany domeny pocztowej w procesie transformacji na działanie systemów IT w firmie – ankiety MOSS, raportowanie zagrożeń, wsparcie administratorów
• Przygotowanie i wdrożenie globalne regulaminów użytkowania systemów rozwijanych i utrzymywanych w wydziale: poczta korporacyjna, MOSS, komunikator Lync, sieciowe zasoby plikowe, ActiveDirectory, usługi sieciowe
• Koordynacja i przygotowanie zapotrzebowań zakupowych Wydziału
• Koordynacja i planowanie finansów i budżetu Wydziału: opex, capex, memoriały
• Koordynacja szkoleń i warsztatów dla pracowników Wydziału: kontakt z Microsoft, Altkom
Młodszy Specjalista ds. Technologii Service Desk
• Stanowisko WUSI Rozwiązywania Problemów Informatycznych, współpraca z PM’em i IM’em w ramach działań sekcji HelpDesk
• Wsparcie dla administratora aplikacji TT ServiceCenter i AssetCenter: wprowadzanie/modyfikacja i usuwanie kategorii zgłoszeniowych (SCIM’ów), raportowanie z aplikacji
• Analityk w małych projektach:
a. monitorowanie czasów realizacji zgłoszeń w kategoriach,
b. kontrola obiegu zgłoszeń pomiędzy grupami wsparcia,
c. nieudane logowania w systemach informatycznych,
d. przygotowywanie badań satysfakcji z działania aplikacji ZSZHD
• Wdrożenie procedur Rozwiązywania Incydentów Informatycznych i Rozwiązywania Problemów Informatycznych
• Analityk Zintegrowanego Systemu Zarządzania HD i zarządzanie jego elementami:
a. dodawanie/modyfikacja i usuwanie kategorii w kreatorze zgłoszeniowym HD
b. ustalenia z grupami wsparcia procesu obiegu zgłoszeń oraz umieszczenie danych w kreatorze zgłoszeniowym i na formatkach Wirtualnego HD
c. obsługa i nadzór pól dodatkowych kreatora
d. modyfikacje formatek webowych Wirtualnego HD
• Wsparcie dla administratora aplikacji TT ServiceCenter i AssetCenter: wprowadzanie/modyfikacja i usuwanie kategorii zgłoszeniowych (SCIM’ów), raportowanie z aplikacji
• Analityk w małych projektach:
a. monitorowanie czasów realizacji zgłoszeń w kategoriach,
b. kontrola obiegu zgłoszeń pomiędzy grupami wsparcia,
c. nieudane logowania w systemach informatycznych,
d. przygotowywanie badań satysfakcji z działania aplikacji ZSZHD
• Wdrożenie procedur Rozwiązywania Incydentów Informatycznych i Rozwiązywania Problemów Informatycznych
• Analityk Zintegrowanego Systemu Zarządzania HD i zarządzanie jego elementami:
a. dodawanie/modyfikacja i usuwanie kategorii w kreatorze zgłoszeniowym HD
b. ustalenia z grupami wsparcia procesu obiegu zgłoszeń oraz umieszczenie danych w kreatorze zgłoszeniowym i na formatkach Wirtualnego HD
c. obsługa i nadzór pól dodatkowych kreatora
d. modyfikacje formatek webowych Wirtualnego HD
Starszy Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
• Obsługa telefoniczna Klientów masowych i biznesowych w ramach ofert lojalnościowych i utrzymaniowych
• Obsługa konta Pro-Pozycja – przygotowywanie ofert mailowych i pisemnych na prośbę Klientów
• Rozwiązywanie zadanych problemów związanych z reklamacjami realizacji ofert, rozpatrywanie reklamacji w związku z ofertą oraz działaniem programu utrzymaniowego
• Wprowadzenie do pracy nowych pracowników oraz uczestnictwo w procesie ich szkolenia
• Obsługa konta Pro-Pozycja – przygotowywanie ofert mailowych i pisemnych na prośbę Klientów
• Rozwiązywanie zadanych problemów związanych z reklamacjami realizacji ofert, rozpatrywanie reklamacji w związku z ofertą oraz działaniem programu utrzymaniowego
• Wprowadzenie do pracy nowych pracowników oraz uczestnictwo w procesie ich szkolenia
Szkolenia i kursy
Uczestnictwo w kursach potwierdzone certyfikatami i dyplomami:
• SharePoint 2010: upgrade and migration
• Konfiguracja farmy MOSS 2007 oraz hosting aplikacji webowych SharePoint
• SharePoint Server 2010 Administration
• Szkolenie z licencjonowania Microsoft
• UML2AT - analiza i projektowanie SI z wykorzystaniem UML 2.0
• Negocjacje Utrzymaniowe oraz Zaawansowane Negocjacje Utrzymaniowe dla pracowników PTK Centertel
• SharePoint 2010: upgrade and migration
• Konfiguracja farmy MOSS 2007 oraz hosting aplikacji webowych SharePoint
• SharePoint Server 2010 Administration
• Szkolenie z licencjonowania Microsoft
• UML2AT - analiza i projektowanie SI z wykorzystaniem UML 2.0
• Negocjacje Utrzymaniowe oraz Zaawansowane Negocjacje Utrzymaniowe dla pracowników PTK Centertel
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Sport, motoryzacja
Inne
Znajomość obsługi komputera:
• MS Word (bardzo dobra),
• MS Excel (bardzo dobra),
• MS Office SharePoint Server 2007 (dobra)
• MS PowerPoint (dobra),
• Adobe PhotoShop (dobra),
• MS Word (bardzo dobra),
• MS Excel (bardzo dobra),
• MS Office SharePoint Server 2007 (dobra)
• MS PowerPoint (dobra),
• Adobe PhotoShop (dobra),
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.