Michał Wudarczyk

Kierownik Zespołu Rejestrów Centralnych CEPiK BackEnd
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie incydentami IT Operations Certyfikat ITIL v3 Visual Paradigm

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Zespołu Rejestrów Centralnych CEPiK BackEnd
Centralny Ośrodek Informatyki
Logo
p.o. Kierownika Zespołu Rejestrów Centralnych CEPiK BackEnd
Centralny Ośrodek Informatyki
Logo
Starszy Analityk Biznesowy
Centralny Ośrodek Informatyki
• Tworzenie specyfikacji wymagań
• Opracowywanie szczegółowej analizy systemowej (na podstawie wymagań biznesowych projektu technicznego)
• Projektowanie interfejsów API
• Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania
• Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemów
• Koordynacja pracy zespołów testów i programowania w zakresie przygotowywania pakietów integracyjnych dla klientów zewnętrznych
Logo
Starszy Analityk IT
Centralny Ośrodek Informatyki
• Tworzenie specyfikacji wymagań
• Opracowywanie szczegółowej analizy systemowej (na podstawie wymagań biznesowych projektu technicznego)
• Projektowanie interfejsów API
• Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania
• Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemów
• Koordynacja pracy zespołów testów i programowania w zakresie przygotowywania pakietów integracyjnych dla klientów zewnętrznych
Logo
Analityk ds. Systemów IT
Centralny Ośrodek Informatyki
• Tworzenie specyfikacji wymagań
• Opracowywanie szczegółowej analizy systemowej (na podstawie wymagań biznesowych projektu technicznego)
• Projektowanie interfejsów API
• Opracowywanie założeń do testów i odbioru oprogramowania
• Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji analitycznej systemów
• Koordynacja pracy zespołów testów i programowania w zakresie przygotowywania pakietów integracyjnych dla klientów zewnętrznych
Orange Polska S.A.
Analityk SI
• Analityk przy przyłączaniu nowych systemów do Centralnej Bazy Kont Użytkowników
• Analityk w projektach osadzonych na Microsoft SharePoint:
a. Centralne Repozytorium Dokumentacji
b. Centralne Repozytorium Dokumentacji Operacyjnej Infrastruktury IT
c. Baza pełnomocnictw dla Pionu Prawnego
d. Repozytorium Raportów
• Raportowanie operacyjne oraz koordynacja poziomu kluczowych parametrów KPI wydziału
• Analityk wpływu zmiany domeny pocztowej w procesie transformacji na działanie systemów IT w firmie – ankiety MOSS, raportowanie zagrożeń, wsparcie administratorów
• Przygotowanie i wdrożenie globalne regulaminów użytkowania systemów rozwijanych i utrzymywanych w wydziale: poczta korporacyjna, MOSS, komunikator Lync, sieciowe zasoby plikowe, ActiveDirectory, usługi sieciowe
• Koordynacja i przygotowanie zapotrzebowań zakupowych Wydziału
• Koordynacja i planowanie finansów i budżetu Wydziału: opex, capex, memoriały
• Koordynacja szkoleń i warsztatów dla pracowników Wydziału: kontakt z Microsoft, Altkom
Orange Polska S.A.
Młodszy Specjalista ds. Technologii Service Desk
• Stanowisko WUSI Rozwiązywania Problemów Informatycznych, współpraca z PM’em i IM’em w ramach działań sekcji HelpDesk
• Wsparcie dla administratora aplikacji TT ServiceCenter i AssetCenter: wprowadzanie/modyfikacja i usuwanie kategorii zgłoszeniowych (SCIM’ów), raportowanie z aplikacji
• Analityk w małych projektach:
a. monitorowanie czasów realizacji zgłoszeń w kategoriach,
b. kontrola obiegu zgłoszeń pomiędzy grupami wsparcia,
c. nieudane logowania w systemach informatycznych,
d. przygotowywanie badań satysfakcji z działania aplikacji ZSZHD
• Wdrożenie procedur Rozwiązywania Incydentów Informatycznych i Rozwiązywania Problemów Informatycznych
• Analityk Zintegrowanego Systemu Zarządzania HD i zarządzanie jego elementami:
a. dodawanie/modyfikacja i usuwanie kategorii w kreatorze zgłoszeniowym HD
b. ustalenia z grupami wsparcia procesu obiegu zgłoszeń oraz umieszczenie danych w kreatorze zgłoszeniowym i na formatkach Wirtualnego HD
c. obsługa i nadzór pól dodatkowych kreatora
d. modyfikacje formatek webowych Wirtualnego HD
Orange Polska S.A.
Starszy Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
• Obsługa telefoniczna Klientów masowych i biznesowych w ramach ofert lojalnościowych i utrzymaniowych
• Obsługa konta Pro-Pozycja – przygotowywanie ofert mailowych i pisemnych na prośbę Klientów
• Rozwiązywanie zadanych problemów związanych z reklamacjami realizacji ofert, rozpatrywanie reklamacji w związku z ofertą oraz działaniem programu utrzymaniowego
• Wprowadzenie do pracy nowych pracowników oraz uczestnictwo w procesie ich szkolenia

Szkolenia i kursy

Uczestnictwo w kursach potwierdzone certyfikatami i dyplomami:
• SharePoint 2010: upgrade and migration
• Konfiguracja farmy MOSS 2007 oraz hosting aplikacji webowych SharePoint
• SharePoint Server 2010 Administration
• Szkolenie z licencjonowania Microsoft
• UML2AT - analiza i projektowanie SI z wykorzystaniem UML 2.0
• Negocjacje Utrzymaniowe oraz Zaawansowane Negocjacje Utrzymaniowe dla pracowników PTK Centertel

Edukacja

Logo
Elektroenergetyka, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

Sport, motoryzacja

Inne

Znajomość obsługi komputera:
• MS Word (bardzo dobra),
• MS Excel (bardzo dobra),
• MS Office SharePoint Server 2007 (dobra)
• MS PowerPoint (dobra),
• Adobe PhotoShop (dobra),

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.