Michał Wons

Tower Service Manager
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

IT Operations IT Operations Management ITIL MS Project Office 2010 Project Management Visio Windows 7 Windows XP Pro Zendesk Incident management (ITSM) zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Analiza rynku Rozwiązania IT Realizacja projektów Zarządzanie usługami IT Zarządzanie portfelem projektów Planowanie projektów Zarządzanie czasem IT Service Agreements Help Desk Management Help Desk IT / Support IT

Języki

polski
ojczysty
niemiecki
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Atos Poland Global Services Sp. z o. o.
Tower Service Manager
 Odpowiedzialny za dostarczenie serwisu wykonywanego przez różne działy (Citrix, Active Directory, Packaging, Email [Lotus/Gmail], Mobile Device Management)
 Raportowanie / rozliczenia finansowe
 Wdrażanie zmian usprawniające działanie, koszt serwisu
ATOS
Project Manager / Team leader
AtoS
Project Management:

 Tworzenie planu projektu, monitorowanie oraz zarządzanie postępami
 Przygotowywanie procedur
 Udokumentowanie wiedzy (Knowledge Management)
 Koordynacja współpracy między państwem delivery i centrum offshore
 Zapewnienie technicznego zaplecza, umożliwiając dostęp do niezbędnych narzędzi
 Efektywne zarządzanie ryzykiem, poprzez mitygacje, eliminacje, transfer


Team Leader:

 Raportowanie
 Zarządzanie zespołem, utrzymywanie motywacji, zapewnienie odpowiednich szkoleń
 Przygotowywanie planów usprawniających wyniki / plany naprawcze
 Rozwiązywanie problemów personalnych, technicznych, kontraktowych
 Odpowiedzialne zarządzanie skargami
 Planowanie rozwojowe
 Elastyczne zarządzanie teamem pod kątem potrzeby klienta (grafik)
Logo
Księgowy
Biuro Rachunkowe Factor
Fakturowanie oraz odpowiedzialność za kontakt z firma holenderska (na zastępstwie)

Szkolenia i kursy

31.07.2015 ITIL Continual Service Improvement
25.04.2014 ITIL Operational Support and Analysis
24.09.2013 Accolade Award Bravo
(internal company reward)
25.07.2013 Prince2 Foundation

14-15.02.2013 NetPro2000 Certificate
17.06.2011 MCDST (Microsoft Certified Desktop Support Technician - Windows XP)

01-03.2012 AtoS Project Manager Academy
20-22.09.2011 Door, Training & consulting: Presentation techniques
10.2010 - 10.2011 CCNA (Cisco Certified Network Associate)
6-10.12.2010 Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician (course)
28-29.06.2010 Prospero Business Training :
“Young talents”
09.03.2010 ITIL v3 Foundation

Edukacja

Logo
Germanistyka, magisterskie
Uniwersytet w Bydgoszczy
Logo
Realschule w Sundern, średnie
Szkoła Średnia w Niemczech
Logo
Miejscowość: Langscheid, średnie
Szkoła Podstawowa w Niemczech

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Administracja
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

piłka nożna
rower
bieganie
siłownia
poradniki z zakresu poprawy jakości życia
żona ;-)

Organizacje

.

Inne

 wysoka motywacja jak i determinacja
 dążenie do celu
 odporność na stres
 dokładność
 otwartość
 komunikatywność, teamplayer
 silna empatia
 umiejetność pogodzenia potrzeb personalnych z biznesem
 dobra znajomość z zakresu wiedzy technicznej
 bardzo dobra z zakresu umiejętności miękkich


 prawo jazdy kat. B

Grupy

Bydgoszcz
Bydgoszcz
Grupa ludzi pochodzących z Bydgoszczy.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dodatkowa praca
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Lean Management
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".