Michał Wójtowicz

asystent biura

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Netia S.A.
specialista ds. rozwoju raportowania i analizy
Projektowanie, udoskonalanie oraz obsługa baz danych (wykorzystywanie do tego celu programów Ms Access, MySQL, Visual Basic). Tworzenie oraz analiza raportów. Administrowanie serwerem danych dla dealr'ów zewnętrznych.
Logo
Asystent biura
Totalserve Polska Sp. z o.o.
- dbanie o obieg dokumentów w biurze
- odpowiedzialność za kontakt z klientami także w języku angielskim
- tłumaczenia dokumentów z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski
- obsługa logistyczna partnerów zewnętrzych
Bank Pekao SA
Specialista ds. monitoringu dużych zaangażownań
Bank BPH, Centrala, Departament Analizy Finansowej i Monitoringu. Po fuzji Bank PeKaO S.A. Centrala, Departament Dużych Firm, Biuro Strukturyzacji i Dokumentacji. Miesięczny i kwartalny monitoring zaangażowania finansowego klienta, analiza finansowa, analiza rynku.Przygotowywanie dokumentacji do prezentacji na komitetach kredytowych
ACCMED Sp. z o.o
Agent call-center
Agent call center firmy ACCMED Sp. Z o.o. Profesjonalna obsługa klienta CM Lim Medical Center również w języku angielskim.
Vivat Sp. J.
Specialista ds. spedycji
Organizacja spedycji oraz nadzór nad produkcją w firmie Vivat Sp. J. Zakres obowiązków – koordynowanie realizacji zamówień wychodzących i przychodzących, organizacja pracy zespołu.
Logo
kasjer Kasy Głównej Kasyna i Kasy Głównej Hotelu
Showboat The Mardi Gras Casino
praca w kasie głównej kasyna oraz w kasie głównej hotelowej. Zakres obowiązków: obsługa wszelkiego rodzaju transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych ( karty płatnicze, kredytowe, udzielanie kredytów kasynowych, likwidacja zadłużenia wobec kasyna, nadzór nad stanem kasy w godzinach zamknięcia – rozliczanie zmian, rozliczanie dzienne pracowników)
Bank BPH
praktykant
Praktyki w Banku BPH S.A ul. Nowogrodzka 11 w sekcji kredytów hipotecznych – poznawanie zasad udzielania kredytów hipotecznych oraz ich obsługi
Vision Express SP Sp. z o.o.
przedstawiciel terenowy oraz serwisant
organizowanie prac związanych z serwisami urządzeń, ustalanie harmonogramu pracy, techniczna obsługa urządzeń pomiarowych. Przygotowyanie dokumentaji technicznej oraz administracyjnej.

Szkolenia i kursy

Profesjonalna obsługa trudnego klienta: nabycie umiejętności skutecznych reakcji na skargi i zażalenia klientów oraz kontroli emocjonalnej w relacjach z
klientami.

Profesjonalna obsługa przez telefon: pełne wykorzystanie telefonu w obsłudze klienta, promocji usług oraz monitoringu
Znaczenie rozmów telefonicznych w kontakcie z klientem dla budowania wizerunku firmy

Komunikacja w organizacji: poznanie zasad i reguł przepływu informacji w organizacji, nabywanie i wzmacnianie umiejętności efektywnej komunikacji interpersonalnej

Miękkie aspekty w kierowaniu zespołem: odkrycie i zapoznanie się z nowymi sposobami kierowania, motywowania i delegowania uprawnień w zespole

Edukacja

Logo
międzynarodowe stosunki polityczne, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja

Zainteresowania

Ekstremalne kolarstwo górskie, wspinaczka górska, turystyka, narciarstwo, kinematografia, fotografia

Inne

-obsługa komputera (pakiet MS Office, Windows 95, 98, Me, XP Professional, PhotoFiltre, Corel Draw, Photo Shop, Outlook Express, MySQL, Visual Basic)
-umiejętność pracy w zespole
-zdolność do szybkiego podejmowania decyzji
-odporność na stres
-łatwość nawiązywania kontaktów
-determinacja i pracowitość
-prawo jazdy kat. B od 01.2005

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie