Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specialista ds. monitoringu dużych zaangażownań
Bank BPH, Centrala, Departament Analizy Finansowej i Monitoringu. Po fuzji Bank PeKaO S.A. Centrala, Departament Dużych Firm, Biuro Strukturyzacji i Dokumentacji. Miesięczny i kwartalny monitoring zaangażowania finansowego klienta, analiza finansowa, analiza rynku.Przygotowywanie dokumentacji do prezentacji na komitetach kredytowych
Specialista ds. spedycji
Organizacja spedycji oraz nadzór nad produkcją w firmie Vivat Sp. J. Zakres obowiązków – koordynowanie realizacji zamówień wychodzących i przychodzących, organizacja pracy zespołu.
kasjer Kasy Głównej Kasyna i Kasy Głównej Hotelu
Showboat The Mardi Gras Casino
praca w kasie głównej kasyna oraz w kasie głównej hotelowej. Zakres obowiązków: obsługa wszelkiego rodzaju transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych ( karty płatnicze, kredytowe, udzielanie kredytów kasynowych, likwidacja zadłużenia wobec kasyna, nadzór nad stanem kasy w godzinach zamknięcia – rozliczanie zmian, rozliczanie dzienne pracowników)
Szkolenia i kursy
Profesjonalna obsługa trudnego klienta: nabycie umiejętności skutecznych reakcji na skargi i zażalenia klientów oraz kontroli emocjonalnej w relacjach z
klientami.
Profesjonalna obsługa przez telefon: pełne wykorzystanie telefonu w obsłudze klienta, promocji usług oraz monitoringu
Znaczenie rozmów telefonicznych w kontakcie z klientem dla budowania wizerunku firmy
Komunikacja w organizacji: poznanie zasad i reguł przepływu informacji w organizacji, nabywanie i wzmacnianie umiejętności efektywnej komunikacji interpersonalnej
Miękkie aspekty w kierowaniu zespołem: odkrycie i zapoznanie się z nowymi sposobami kierowania, motywowania i delegowania uprawnień w zespole
klientami.
Profesjonalna obsługa przez telefon: pełne wykorzystanie telefonu w obsłudze klienta, promocji usług oraz monitoringu
Znaczenie rozmów telefonicznych w kontakcie z klientem dla budowania wizerunku firmy
Komunikacja w organizacji: poznanie zasad i reguł przepływu informacji w organizacji, nabywanie i wzmacnianie umiejętności efektywnej komunikacji interpersonalnej
Miękkie aspekty w kierowaniu zespołem: odkrycie i zapoznanie się z nowymi sposobami kierowania, motywowania i delegowania uprawnień w zespole
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Zainteresowania
Ekstremalne kolarstwo górskie, wspinaczka górska, turystyka, narciarstwo, kinematografia, fotografia
Inne
-obsługa komputera (pakiet MS Office, Windows 95, 98, Me, XP Professional, PhotoFiltre, Corel Draw, Photo Shop, Outlook Express, MySQL, Visual Basic)
-umiejętność pracy w zespole
-zdolność do szybkiego podejmowania decyzji
-odporność na stres
-łatwość nawiązywania kontaktów
-determinacja i pracowitość
-prawo jazdy kat. B od 01.2005
-umiejętność pracy w zespole
-zdolność do szybkiego podejmowania decyzji
-odporność na stres
-łatwość nawiązywania kontaktów
-determinacja i pracowitość
-prawo jazdy kat. B od 01.2005