Umiejętności
Business Object
Crystal Reports
Fortinet
HTML
iReport
Microsoft Office
RCP
SAP
SQL
Windows Server
Adobe Photoshop
Zarządzanie projektem metodą Agile
Szkolenia pracowników
System Windows
Bazy danych
Oracle SQL
Ochrona danych osobowych - nadzór, analiza, audyty, szkolenia
konfiguracja urządzeń sieciowych
Fortigate
Fortimail
PL / SQL
Bazy Danych Oracle
Zarządzanie działem, zespołem
Oracle Developer
ITILv3 Foundation Certificate
Bazy danych MySQL
Zarządzanie zespołami do 20+ osób
montaż i naprawa komputerów
SAP Crystal Reports
Agile PM
Wdrożenia systemów
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. Informatyki
• Przygotowywanie dokumentacji przedwdrożeniowej, ocena nadesłanych ofert, wybór dostawców, odpowiedzialność za wdrożenie projektów;
• Bieżąca pomoc przy rozwiązywaniu problemów użytkowników systemów IT;
• Udział w planowaniu i przeprowadzaniu szkoleń pracowników;
• Współtworzenie budżetu Działu IT, w związku z projektami wdrożeniowymi nowych
rozwiązań
• Bieżąca pomoc przy rozwiązywaniu problemów użytkowników systemów IT;
• Udział w planowaniu i przeprowadzaniu szkoleń pracowników;
• Współtworzenie budżetu Działu IT, w związku z projektami wdrożeniowymi nowych
rozwiązań
Konsultant wdrożeniowy SAP
Humane and Business Progress
• Wsparcie posprzedażowe systemu SAP Business One – administracja systemem, aktualizacja
planów kont, wsparcie przy aktualizacji ŚT, wsparcie przy wdrożeniu JPK;
• Analiza potrzeb klientów w zakresie oprogramowania RCP, obsługa systemów RCP;
• Przygotowywanie dla firm raportów zarządczych w zakresie czasów pracy pracowników –
praca na zapytaniach SQL na bazach Microsoft SQL;
• Przygotowywanie dla firm raportów w Crystal Reports.
planów kont, wsparcie przy aktualizacji ŚT, wsparcie przy wdrożeniu JPK;
• Analiza potrzeb klientów w zakresie oprogramowania RCP, obsługa systemów RCP;
• Przygotowywanie dla firm raportów zarządczych w zakresie czasów pracy pracowników –
praca na zapytaniach SQL na bazach Microsoft SQL;
• Przygotowywanie dla firm raportów w Crystal Reports.
Kierownik Pierwszej Linii Wsparcia IT (IT Service Desk Manager)
• Nadzór i zarządzanie Zespołem Pierwszej Linii Wsparcia IT, delegowanie bieżących zadań
pracownikom pierwszej linii wsparcia, koordynacja i delegowanie zadań do drugiej linii
wsparcia, ustalanie priorytetów, odpowiedzialność za jakość i terminowość wykonywanych
zadań;
• Utrzymanie standardów najwyższej jakości obsługi wsparcia IT zgodnie z wewnętrznymi
procedurami i zapisami SLA w kontraktach ze spółkami;
• Tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procedur zapewniających jakość wsparcia IT zgodnie z
wytycznymi lokalnymi oraz globalnymi;
• Uczestnictwo i realizacja lokalnych i globalnych projektów informatycznych;
• Raportowanie jakości usług IT;
• Rozliczanie usług IT w ramach miesięcznego raportowania;
• Zapewnienie bieżącej aktualizacji inwentaryzacji stacji roboczych, realizacja okresowych
spisów z natury środków trwałych spółek, ich oznaczanie i inwentaryzacja;
• Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników z zakresu działania
i eksploatacji systemów informatycznych;
• Bieżąca pomoc przy rozwiązywaniu problemów użytkowników systemów IT.
pracownikom pierwszej linii wsparcia, koordynacja i delegowanie zadań do drugiej linii
wsparcia, ustalanie priorytetów, odpowiedzialność za jakość i terminowość wykonywanych
zadań;
• Utrzymanie standardów najwyższej jakości obsługi wsparcia IT zgodnie z wewnętrznymi
procedurami i zapisami SLA w kontraktach ze spółkami;
• Tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procedur zapewniających jakość wsparcia IT zgodnie z
wytycznymi lokalnymi oraz globalnymi;
• Uczestnictwo i realizacja lokalnych i globalnych projektów informatycznych;
• Raportowanie jakości usług IT;
• Rozliczanie usług IT w ramach miesięcznego raportowania;
• Zapewnienie bieżącej aktualizacji inwentaryzacji stacji roboczych, realizacja okresowych
spisów z natury środków trwałych spółek, ich oznaczanie i inwentaryzacja;
• Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników z zakresu działania
i eksploatacji systemów informatycznych;
• Bieżąca pomoc przy rozwiązywaniu problemów użytkowników systemów IT.
Kierownik Działu Informatyki (IT Manager)
California Fitness Polska Sp. z o.o. (CaliVita International)
• Nadzór i zarządzanie podległym zespołem, delegowanie bieżących zadań, ustalanie
priorytetów, odpowiedzialność za jakość i terminowość wykonywanych zadań;
• Współudział w tworzeniu budżetu działu IT;
• Analiza i negocjacje umów z firmami zewnętrznymi, w tym operatorami
telekomunikacyjnymi (telefonia stacjonarna oraz komórkowa) i dostawcami usługi dostępu
do internetu oraz VPN, przygotowywanie aneksów do istniejących umów;
• Odpowiedzialność za zakupy w obszarze IT (sprzęt i oprogramowanie) - przygotowanie
wymagań sprzętowych i oprogramowania, negocjacje ofert;
• Tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procedur zapewniających jakość wsparcia IT zgodnie z
wytycznymi lokalnymi oraz globalnymi;
• Pełnienie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji, przygotowanie
i wdrożenie niezbędnej dokumentacji, audyt;
• Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników firmy z zakresu działania
systemów, bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz z zakresu ochrony danych osobowych;
• Przygotowywanie zestawień z uwzględnieniem ustawy o ochronie danych osobowych;
• Administracja serwerami Windows 2003 SBS, Windows 2008 oraz Windows 2011
Essential, usługą Active Directory;
• Administracja stacjami klienckimi Windows XP, Windows VISTA oraz Windows 7;
• Administracja bazami danych MySQL oraz ORACLE;
• Zarządzanie infrastrukturą sieciową Firmy, w tym zapewnienie bezpieczeństwa poprzez
instalację i konfigurację urządzeń FortiGate;
• Administracja sprzętowymi serwerami pocztowymi FortiMail;
• Wsparcie techniczne użytkowników – help desk.
priorytetów, odpowiedzialność za jakość i terminowość wykonywanych zadań;
• Współudział w tworzeniu budżetu działu IT;
• Analiza i negocjacje umów z firmami zewnętrznymi, w tym operatorami
telekomunikacyjnymi (telefonia stacjonarna oraz komórkowa) i dostawcami usługi dostępu
do internetu oraz VPN, przygotowywanie aneksów do istniejących umów;
• Odpowiedzialność za zakupy w obszarze IT (sprzęt i oprogramowanie) - przygotowanie
wymagań sprzętowych i oprogramowania, negocjacje ofert;
• Tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procedur zapewniających jakość wsparcia IT zgodnie z
wytycznymi lokalnymi oraz globalnymi;
• Pełnienie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji, przygotowanie
i wdrożenie niezbędnej dokumentacji, audyt;
• Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników firmy z zakresu działania
systemów, bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz z zakresu ochrony danych osobowych;
• Przygotowywanie zestawień z uwzględnieniem ustawy o ochronie danych osobowych;
• Administracja serwerami Windows 2003 SBS, Windows 2008 oraz Windows 2011
Essential, usługą Active Directory;
• Administracja stacjami klienckimi Windows XP, Windows VISTA oraz Windows 7;
• Administracja bazami danych MySQL oraz ORACLE;
• Zarządzanie infrastrukturą sieciową Firmy, w tym zapewnienie bezpieczeństwa poprzez
instalację i konfigurację urządzeń FortiGate;
• Administracja sprzętowymi serwerami pocztowymi FortiMail;
• Wsparcie techniczne użytkowników – help desk.
Główny Specjalista ds. Rozwoju i Relacji z Dostawcami, Kierownik Zespołu
• Zarządzanie zespołem, ustalanie priorytetów działania zespołu;
• Analiza i negocjacje umów z firmami zewnętrznymi, przygotowywanie od strony
merytorycznej aneksów do istniejących umów;
• Przygotowywanie dokumentacji dla dyrekcji departamentu oraz Zarządu Banku;
• Dodatkowo, przygotowywanie statystyk w oparciu o aplikację Business Object;
• Analiza i negocjacje umów z firmami zewnętrznymi, przygotowywanie od strony
merytorycznej aneksów do istniejących umów;
• Przygotowywanie dokumentacji dla dyrekcji departamentu oraz Zarządu Banku;
• Dodatkowo, przygotowywanie statystyk w oparciu o aplikację Business Object;
Kierownik Działu Informatyki
California Fitness Polska Sp. z o.o. (CaliVita International)
• Zarządzanie zespołem, ustalanie priorytetów, odpowiedzialność za jakość i terminowość
wykonywanych zadań;
• Administracja serwerami Windows 2003 SBS, usługą Active Directory;
• Administracja stacjami klienckimi Windows NT 4.0, Windows 2000 oraz Windows XP;
• Administracja bazami danych MySQL oraz ORACLE;
• Administracja siecią opartą o system Novell oraz protokół TCP/IP;
• Wsparcie techniczne użytkowników – help desk;
• Obsługa od strony informatycznej konferencji i seminariów firmowych.
wykonywanych zadań;
• Administracja serwerami Windows 2003 SBS, usługą Active Directory;
• Administracja stacjami klienckimi Windows NT 4.0, Windows 2000 oraz Windows XP;
• Administracja bazami danych MySQL oraz ORACLE;
• Administracja siecią opartą o system Novell oraz protokół TCP/IP;
• Wsparcie techniczne użytkowników – help desk;
• Obsługa od strony informatycznej konferencji i seminariów firmowych.
Informatyk
California Fitness Polska Sp. z o.o. (CaliVita International)
• Administracja workstacjami WinNT, Windows 2000; Administrowanie bazami danych Oracle;
• Administracja siecią opartą o system Novell oraz protokół TCP/IP;
• Nadzór nad sprawnym działaniem systemów informatycznych oraz komputerów w firmie;
• Wsparcie techniczne użytkowników – help desk;
• Obsługa od strony informatycznej konferencji i seminariów firmowych.
• Administracja siecią opartą o system Novell oraz protokół TCP/IP;
• Nadzór nad sprawnym działaniem systemów informatycznych oraz komputerów w firmie;
• Wsparcie techniczne użytkowników – help desk;
• Obsługa od strony informatycznej konferencji i seminariów firmowych.
Szkolenia i kursy
Agile PM v.2 Foundation
Szkolenie ITIL v.3 Foundation
Szkolenie w zakresie Ochrony Poczty Korporacyjnej przy Użyciu Urządzeń FortiMail;
Szkolenie w zakresie Kompleksowego Bezpieczeństwa Sieci Korporacyjnej przy Użyciu Urządzeń FortiGate;
Szkolenie w zakresie Zabezpieczenie Systemów Informatycznych Przetwarzających Dane Osobowe;
Szkolenie w zakresie Zasady Przetwarzania Informacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych;
Szkolenie w zakresie Business Objects Desktop Intelligence XI R2: Report Design oraz Advanced Report Design;
Seminaria Techniczne organizowane przez NetWorld: „Sieci rozległe WAN”, „Zintegrowane rozwiązania ochronne sieci”, „Komunikacja IP w Przedsiębiorstwie”, NetWorld „Sieci Kablowe i Bezprzewodowe – niezawodność, wydajność, bezpieczeństwo”;
Szkolenie z „Profesjonalnej komunikacji z zastosowaniem Nieinwazyjnej Analizy Osobowości”;
Szkolenia nt. „Rozmowy handlowe”;
Ukończony czteroletni Kurs Języka Niemieckiego w Instytucie Kultury Austriackiej w Warszawie;
Ukończony kurs prawa jazdy - kategorie A i B.
Szkolenie ITIL v.3 Foundation
Szkolenie w zakresie Ochrony Poczty Korporacyjnej przy Użyciu Urządzeń FortiMail;
Szkolenie w zakresie Kompleksowego Bezpieczeństwa Sieci Korporacyjnej przy Użyciu Urządzeń FortiGate;
Szkolenie w zakresie Zabezpieczenie Systemów Informatycznych Przetwarzających Dane Osobowe;
Szkolenie w zakresie Zasady Przetwarzania Informacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych;
Szkolenie w zakresie Business Objects Desktop Intelligence XI R2: Report Design oraz Advanced Report Design;
Seminaria Techniczne organizowane przez NetWorld: „Sieci rozległe WAN”, „Zintegrowane rozwiązania ochronne sieci”, „Komunikacja IP w Przedsiębiorstwie”, NetWorld „Sieci Kablowe i Bezprzewodowe – niezawodność, wydajność, bezpieczeństwo”;
Szkolenie z „Profesjonalnej komunikacji z zastosowaniem Nieinwazyjnej Analizy Osobowości”;
Szkolenia nt. „Rozmowy handlowe”;
Ukończony czteroletni Kurs Języka Niemieckiego w Instytucie Kultury Austriackiej w Warszawie;
Ukończony kurs prawa jazdy - kategorie A i B.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Administracja
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
Informatyka (nowości, trendy), sport (pływanie, wycieczki rowerowe z rodziną), wędkarstwo
Inne
Jestem osobą samodzielną i zdyscyplinowaną, umiem pracować w zespole, łatwo nawiązuję kontakty.
Jestem dokładny i odpowiedzialny, odporny na stres, potrafię zorganizować pracę zarówno sobie, jak również współpracownikom.
Dodam, że szybko się uczę i chętnie podejmuję nowe wyzwania.
Chciałbym wykorzystać te atuty w pracy z korzyścią dla firmy i mojego rozwoju zawodowego.
Jestem dokładny i odpowiedzialny, odporny na stres, potrafię zorganizować pracę zarówno sobie, jak również współpracownikom.
Dodam, że szybko się uczę i chętnie podejmuję nowe wyzwania.
Chciałbym wykorzystać te atuty w pracy z korzyścią dla firmy i mojego rozwoju zawodowego.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.